31DC2015 Day 30: Inspired by a tutorial

Dnešná manikúra mi pripomína nejaké moderné abstraktné umelecké dielo :)

31DC2015 Day 30: Inspired by a tutorial

Dnešná manikúra mi pripomína nejaké moderné abstraktné umelecké dielo :)
Nápad a návod na vytvorenie tohto "rozmazaného" nail artu som objavila pár týždňov dozadu na Instagrame. Slečna, ktorá ho vymyslela sa volá Lena Reitz. Nič podobné som pred tým nevidela. Navyše samotná manikúra je veľmi jednoduchá na vytvorenie.


Today's manicure reminds me of some modern abstract artwork :) I found this "smeared" manicure and tutorial few weeks ago on the Instagram. The lady who created it is Lena Reitz - German nail blogger. I've never seen anything like that before. Moreover it's very easy to recreate.

31DC2015 Day 30: Inspired by a tutorial

Základom je vybrať si tú správnu farebnú kombináciu :) Vedela som, že určite chcem použiť môjho nového miláčika - Totes od piCture pOlish, ktorý som neuveriteľne dlho zháňala.

Krémovky si v tejto cenovej relácii bežne nekupujem, lebo to považujem za zbytočné, no Totes som musela mať. Z neznámych dôvodov ma táto svetlo oranžová tak veľmi upútala, že som nebola ochotná uspokojiť sa s nejakou náhradou v podobnom odtieni. Buď Totes, alebo nič... ;)

Inštinktívne som ku nemu zo šuflíčka vybrala biely Sally Hansen White On, zelenkavý Green Dragon od Rimmelu, svetlo modrý Rain Drop od NYC a svetlo sivý zmrzlinový Boulevard de Beauté.


You just have to choose the right color combination :) I knew I want to use my new little treasure - Totes by piCture pOlish. I wanted this one for such a long time.

I don't usually buy creme polishes with price tag like this because I think it's not necessary, but I had to have Totes. For some unknown reason I was so captivated by this light orange that I wasn't willing to be happy with just some dupe. Either Totes or nothing... ;)

Instinctually I paired it with White On by Sally Hansen, Green Dragon by Rimmelu, Rain Drop by NYC and light grey Boulevard de Beauté.


31DC2015 Day 30: Inspired by a tutorial

Postupovala som presne podľa jej videa na Instagrame. Na Uber Mat som postupne nabodkovala všetky laky a na záver som ich bielym lakom v jednom smere poriadne rozmazala. Potom stačilo počkať, kým "nálepky" uschnú, odlepiť ich a naaplikovať na nechty.

Podobným spôsobom som robila moju Marsalovú manikúru, ktorú som vám aj s celým návodom nafotila :)


I followed her tutorial on the Instagram. On my Uber Mat I dabbed all the colors I chose and then I used White on to smear the colors in one direction. Then I just had to wait until the decals are dry, peeled them off and apply on the nails.

I used this technique to create my Marsala manicure and I also took photos of how I did it :)


31DC2015 Day 30: Inspired by a tutorial

Lene to síce vyšlo o čosi lepšie, no aj tak sa mi výsledok veľmi páčil :)


Lena's nails turned out better than mine but I still love the result :)

31DC2015 Day 30: Inspired by a tutorial

Zaujímavá manikúra, však? Určite to musíte vyskúšať aj vy ;)


Very interesting manicure isn't it? Will you try this technique? :)




2 komentáre :

  1. Velice zajimava manikura,jen co je pravda! A z vyberu barevne kombinace jsem si sedla na zadek... Bozi, proste bozi...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímava! Natoľko, že som musela skúsiť :) Som rada, že sa Ti farbičky páčia :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...