31DC2015 Day 13: Animal print

Nie som veľkým fanúšikom zvieracích vzorov, no kvôli výzve bolo treba vytvoriť niečo animálne.

31DC2015 Day 13: Animal print

Nie som veľkým fanúšikom zvieracích vzorov, no kvôli výzve bolo treba vytvoriť niečo animálne.
Práve teraz však v Pupe majú novú kolekciu Soft & Wild. Okrem pekných elegantných odtieňov lakov na nechty je súčasťou tejto kolekcie aj efektový nadlak s flitrami v tvare leopardích škvŕn Black Leopard. Niečo podobné som zataiľ videla len u značky Dance Legend.


I'm not a big fan of animal prints but I had to do something for the challenge. But luckilly they have new Soft & Wild collection in Pupa right now and besides many pretty nail colors they also have this effect top coat with sequins shaped like leopard spots Black Leopard. I saw similar polishes in one collection by Dance Legend

31DC2015 Day 13: Animal print

Lak okrem väčších čiernych leopardích škvŕn obsahuje aj drobné zlaté glitríky. Na Pupa stránke píšu aj o nejakom dúhovom trblietavom mikro piesku, no ten som nikde vo fľaštičke nenašla :)

Leopardie flitre sú dosť nepoddajné, preto treba rátať s tým, že budú odstávať aj napriek vrstve nadlaku.


The polish contains black sequins and tiny gold glitter. On Pupa page they mentioned some rainbow sparkly micro glitter but I haven't found anything like that in the bottle :)

The leo sequins are rather stiff therefore you have to have in mind that they will stick out even after adding top coat. 

31DC2015 Day 13: Animal print

Pre moju zvieraciu manikúru som zvolila takmer biely Coconut od Barry M.

Z nadlaku som najskôr nalakovala len zlaté glitre a až potom som z fľaštičky lovila čierne škvrny. Takto som flitre umiestnila presne tam, kde som ich chcela mať.

Na záver som celú manikúru prelakovala poriadnou vrstvou Seche Vite.


For my animal mani I used Coconut by Barry M as the base.

Then I applied only gold glittets from the topper and after that I fished black leo spots from the bottle. This way I could place them exactly where I wanted. 

Finally I added a good layer of Seche Vite over the top. 

~

Čo poviete na tento efektový nadlak? Vyskýšate? :)

What do you think about this effect topper? Would you buy it? 




4 komentáre :

  1. Wow, tak ten je hodně zajímavej. Manikúra vypadá moc krásně a hlavně nevšedně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nič podobné som u mainstreemovej značky zatiaľ nevidela... Ďakujem, som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  2. Tak tohle je nadherna barevna kombinace, to je presne podle meho gusta. I kdyz jsem si na prvni pohled myslela, ze jsou to podkovy...;0)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heh, no je to taký abstraktnejší leopard :D Teším sa, že sa ti manikúra páči :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...