31DC2015 Day 06: Violet nails

Fialová farba patrí medzi moje najobľúbenejšie :)

31DC2015 Day 06: Violet nails

Fialová farba patrí medzi moje najobľúbenejšie :)
Pre ďalší deň 31DC2015 som si vybrala krásny, no tažko odfotiteľný Imperial od piCture pOlish. V skutčnosti je viac fialový a aj keď som sa snažila fotky upraviť, nepodarilo sa mi trafiť reálny odtieň.


Purple is one of my most favorite colors :) For next day of 31DC2015 I picked gorgeous but hard to capture Imperial by piCture pOlish. In real life it's more purple and when I tried to edit the photos I couldn't manage to match it.

31DC2015 Day 06: Violet nails

Lak obsahuje aj drobné zlaté šesťuholníky, modré črepinky a drobný  zlatý prášok.


The polish also contains lots of gold hexagons, blue flecks and tiny gold particles.

31DC2015 Day 06: Violet nails

Pridala som aj drobný nail art - zlaté korunky na špičky nechtov, keďže má lak taký kráľovský názov :) Zlatý lak je Wedding Glitters od Sally Hansen.


I added some simple nail art - gold crowns on the tips of my nails since the polish has such a royal name :) The gold polish is Wedding Glitters by Sally Hansen.

31DC2015 Day 06: Violet nails




6 komentárov :

  1. Vskutku kralovske... Jsi tak sikovna:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Klidne neodepisuj nic:)) Ale ja napsat musim, protoze chci, abys vedela, jak hrozne moc se mi Tvoje umeni libi, vis? A taky kochat se kazdy den novym vytvorem a nic nenapsat, to mi prijde fakt nefer vuci Tobe a Tvoji praci. Dekuji!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aké milučké! (Konečne niečo, čo by som zvládla aj ja.) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...