31DC2015 Day 25: Inspired by fashion

Túto manikúru som mala v "to do" liste už poriadne dávno.

31DC2015 Day 25: Inspired by fashion

Túto manikúru som mala v "to do" liste už poriadne dávno.
Vďaka 31DC2015 som ju konečne zrealizovala. Dnešná manikúra má byť inšpirovaná módou. Ja som tú svoju našla vo vlastnom šatníku.


This manicure was on my TO DO list for very long time. And finally I could do it. Because of 31DC2015. Today's manicure should be inspired by fashion and I found mine in my own closet.

31DC2015 Day 25: Inspired by fashion

To čo vidíte na fotke vyššie je môj jarný / jesenný kabátik s unikátnym "topografickým" vzorom. Inak známy aj ako vrstevnicový :) Mám ho už dosť dlho a ešte stále ma neomrzel.


What you can see on the photo above is my spring / fall jacket with unique topographic pattern. I bought it quite long ago but I still love it.

31DC2015 Day 25: Inspired by fashion

Stále som sa chystala, že si niečo také na nechty namaľujem až raz som na Born Pretty Store našla veľmi podobne vyzerajúce vodolepky. Neváhala som a objednala som ich.


I always wanted to create something like that on my nails but then I saw very similar looking water decals at Born Pretty Store. So I ordered them.

31DC2015 Day 25: Inspired by fashion

Pod vodolepky som si nalakovala dve vrstvy Coconut od Barry M. Vodolepky som potom nalepila na všetky nechty okrem prstenníka a na záver pretrela zmatňujúcim nadlakom.

Na prstenník som použila staručičký Must Have od Essence. Rovnakej farby je totiž podšívka kabátika. Pridala som dve "kovové" bodky lakom Moyra číslo 304, ktoré majú pripomínať cvočky na kabáte.


Under water decals I applied two coats of Coconut by Barry M. Then I placed water decals on all my nails except ring finger and added a layer of matt top coat.

On the ring finger I used my oldie Must Have by Essence. It's the same color as the lining of the jacket. I added a two metallic dots with Moyra number 304 that should resemble studs on the jacket.


31DC2015 Day 25: Inspired by fashion

31DC2015 Day 25: Inspired by fashion

Myslím si, že ide naozaj o dokonalú zhodu. Čo vy na to? :) Čo by bolo vašou inšpiráciou pre tento deň, ak by ste tiež robili výzvu? :)


I think it's a perfect match. Isn't it? What would be your inspiration for this day if you were doing the challenge? :)




2 komentáre :

  1. Opravdu dokonale!! Miluji tuhle kombinaci barev, navic ten vzor je uzasny, takze za me rozhodne palec nahoru!:)) No a moji inspiraci by byl urcite denim, v kombinaci s kytickama, podle mych letnich satu a dzinove bundicky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti :) Kabát mám doma už ozaj dlho a ešte som nikoho v rovnakom nestretla. Až sa čudujem, lebo ten vzor je ozaj perfektný. Som rada, že sa páči aj Tebe :) Denim s kvetinkami je krásna kombinácia, skvelý výber. To aj ja rada nosím :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...