31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Dnešným dňom v 31DC2015 zahajujeme časť s názvom "inšpirované ..." a prvá manikúra je inšpirovaná farbou.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Dnešným dňom v 31DC2015 zahajujeme časť s názvom "inšpirované ..." a prvá manikúra je inšpirovaná farbou.
A keďže odkedy Pantone vyhlásil za farbu roka 2015 vínovo červenú Marsalu, rozhodla som sa dnešný nail art venovať práve jej.


Today we are starting the part of 31DC2015 that starts with 'inspired by...' and the first manicure should be inspired by a color. And since Pantone told us that the color of the year 2015 is Marsala I decided to do a nail art dedicated to this shade.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Kto ma sleduje na Instagrame, už mohol vidieť môj nákup lakov Golden Rose Rich Color z Naillandu v krásnych jesenných farbách. Jeden som vám ukázala v Halfmoon manikúre a na vytvorenie tej dnešnej som použila ďalšie tri - svetlo staroružový čislo 78, marsalový číslo 105 a dokonalý vínový číslo 123.

Nedávno mi prišla aj super podložka Uber Mat od UberChic Beauty, pomocou ktorej sa dajú z ľahkosťou vytvárať vlastné "nálepky" na nechty. Pre dnešok som si vybrala "obrátené pečiatkovanie" a nafotila som vám aj postup, ako na to.

Ak nevlastníte Uber Mat, nezúfajte. Skočte do najbližšieho obchodu s kuchynskými potrebami a pohľadajte silikónovú podložku na pečenie ;) Alebo môžete túto techniku vyskúšať na uzatvárateľnom plastovom vrecúšku. Podobne som dávnejšie vytvorila túto mramorovanú manikúru.

Výhodou Uber Mat je, že sú na nej potlačené prsty s nechtami, a tak viete akú veľkú nálepku treba na jeden necht vyrobiť a kde umiestniť nail art.


If you follow me on Instagram you may noticed my little autumn Golden Rose Rich Color haul from Nailland. I used one of those in my Halfmoon manicure and for this mani I picked another three polishes - light tearose number 78, marsala-like number 105 and beautiful wine red number 123.

I also got my Uber Mat by UberChic Beauty recently and with this mat you can easily do your own nail decals. Today I went for reverse stamping and I took pictures of how I did it.

If you don't have this mat don't worry. Go in to your nearest shop with kitchen utensils and look for silicone mat for cooking :) Or you can still do it with a ziplock bag. I did this dry marble mani using this technique.

The advantage of the Uber Mat is that you have fingers with nails printed so you know how big the decal should be and where to place your nail art.


31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Tu môžete vidieť vytvorenie jednej nálepky. Každý prst predstavuje jeden krok. Najskôr som na "necht" naniesla úplne obyčajný priesvitný lak. Keď uschol opečiatkovala som ho vybraným vzorom. Takto si vytvoríte obrysy. Postupne som jednotlivé véčka vymaľovala na striedačku troma marsalovými lakmi a po uschnutí znova prelakovala obyčajným priesvitným lakom. Potom stačí počkať, kým nálepka uchne a môžete ju odlepiť.


Here you can see how I did my decals. Each finger is one step. I started with a layer of ordinary ceal nail polish. Once it was dry I stamped the selected image on it. This way you create outlines. Then I started to fill blank areas with the tree marsala polishes and when it was all dry I added another layer of ordinary clear polish. Than just wait till it's completely dry and you can peel of the decal.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Na podobratie nálepky zvyčajne používam špicatý koniec zatláčadla na kožtičku a až potom nálepku odlepujem pomocou pinzety.


To pick the decal of the mat I like to use pointy end of cuticle pusher and then I use tweezers to peel the decal off.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color
Takto vyzerá nálepka po odlepení z podložky. / This is how the decal looks like after peeling off the mat.
31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Kým mi nálepky schli, nalakovala som si nechty najsvetlejším odtieňom číslo 78. V tomto prípade stačí jedna vrstva.


Meanwhile the decals were drying I painted my nails with the lightest shade number 78. In this case one layer is enough.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Keď mi lak trochu preschol, no stále bol jemne "lepkavý", opatrne som priložila nálepku na necht.


When the polish was bit dry but still tacky I carefully placed my decal on the nail.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Na zahladenie rada používam vatovú tyčinku. Treba postupovať opatrne, aby ste si nálepku nepoškodili. Okolo kožtičky som nálepku dobre popritláčala pomocou kovového zatláčadla a vrchnú okraj zahla pod necht.


To smooth out the decal I like to use a cotton bud. You have to be careful to not ruin your decal during this step. Around the cuticles I pressed it thoroughly with the pointy end of the cuticle pusher and I bended the top part over the free edge of my nail.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Výhodou nálepiek vyrobených na silikónovej podložke je, že sú krehkejšie. Keď som ostrým koncom kovového zatláčadla zopárkrát prešla po nálepke, podarilo sa mi ju perforovať tak, že mi ostal takmer čistý okraj bez použitia nožničiek. Vrch potom stačilo párkrát jemne prejsť pilníkom a odstrániť prebytočné časti nálepky.


The advantage of the silicone mat is that the decals are somehow more brittle. When I run the pusher few times around the cuticles I actually perforated and cut through the decal without using scissors and the edge was nice and clean. Then I just used nail file on the free edge of my nail to remove the excess part.

31DC2015 Day 21: Inspired by a color

Na záver som acetónom začistila okolie kožtičky a prelakovala rýchloscnúcim nadlakom. Možno ste si všimli, že nálepky sú po odlepení matné. Je to dané povrchom silikónovej podložky. Netreba sa obávať, po pretretí nadlakom ostanú krásne lesklé. Ak použijete vrecúško, nálepky budú lesklé hneď po odlepení, no aj tak je dobré ich prelakovať.


Finally I used bit of acetone to clean-up around my cuticles and I added a layer of quick drying top coat. You might notice that the decals are matte after peeling off the silicone mat. It's because of the surface of the mat. No need to worry. When you add a top coat they are nice and shiny. When you use a ziplock bag, the decals are shiny but it's still better to add a top coat.




2 komentáre :

  1. Nezbyva mi nez se opakovat-jsi neskutecne sikovna! A toto bych mohla opakovat kazdy den, nejen tento mesic;)) Krasne, podzimni, pripomina mi vzorem pletene ponco na zachumlani v chladnem podzimnim pocasi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne! Opäť zas a znovu :) Vždy ma potešia tvoje milé slová. S tým pončom máš úplnú pravdu! Nejaké mäkké, huňaté a hrejivé :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...