31DC2015 Day 28: Inspired by a flag

Pozor, piráti prichádzajú!

31DC2015 Day 28: Inspired by a flag

Pozor, piráti prichádzajú!

Dnešná manikúra bola opäť z tých jednoduchších a rýchlejších, lebo som bola v časovej tiesni. Ani za svet som sa nevedela rozhodnúť, akú vlajku si vybrať. No nedávno mi z Born Pretty Store prišli tieto krásne strieborné ozdôbky v tvare lebky. Tie ma naoniec inšpirovali vytvoriť si pirátsku vlajku.


Watch out, pirates are coming! Today's manicure is one of those more simple and quick, because I was under time pressure. And I couldn't decide what flag I want to paint. But recently I got these lovely silver skull studs from Born Pretty Store. These studs were my inspiration for my pirate flag manicure.

31DC2015 Day 28: Inspired by a flag

Na všetky nechty som si najskôr nalakovala telový lak Bamboo Shoot od Sally Hansen. Čiernym lakom Black Out tiež od Sally Hansen som som si potom cez všetky namaľovala potrhanú čiernu vlajku. Teda niečo, čo akože má pripomínať vlajku :D Pridala som vrstvu nadlaku a na prostredník som nalepila striebornú lebku. Hotovo!


On all my nails I used nude polish Bamboo Shoot from Sally Hansen. With black polish Black Out also from Sally Hansen I painted over all my nails shredded black flag. Well at least something that looks like a flag :D I added a layer of top coat and stuck the skull stud on my middle finger. Done!

31DC2015 Day 28: Inspired by a flag

Dúfam, že sa vám aj dnešná super jednoduchá pirátska manikúra bude aspoň trochu páčiť ;)


I hope you will like this very simple pirate manicure :)




4 komentáre :

  1. Tak dnes mam prosim hned trikrat palec nahoru! Za sebe a jeste za sve dva kluky, kteri cely vecer prosili, abych si taky takto nalakovala nehty!!;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marcelko :) A aj chlapcom! Určite im treba toto želanie splniť ;)

      Odstrániť
  2. Opäť, nápad na sto bodov! Toto by som aj ja chcela na nechtíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Veď to by si isto zvládla :) Stačí objednať lebkáče...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...