31DC2015 Day 17: Glitter

Moje dnešné nechty mi pripomínajú žiarivé a lesklé brnenie :)

31DC2015 Day 17: Glitter

Moje dnešné nechty mi pripomínajú žiarivé a lesklé brnenie :)
Tieto väčšie bledunko mentolové glitre som mala medzi nail artovými vecičkami už poriadne dlho, tak som sa rozhodla ich trochu prevetrať.


Today's manicure reminds me of a very shiny armor :) I had these larger light mint glitters in my stash for a quite long time so I thought that today is the right day to use them.

31DC2015 Day 17: Glitter

Ako základ pre túto manikúru som zvolila obyčajný čierny krémový lak #35 od Golden Rose z rady Rich Color. On vlastne nie je tak úplne obyč. Kryje totiž už v prvej vrstve a veľmi rýchlo sa z neho stal môj najobľúbenejší čierny lak :)


As a base for this mani I used basic black creme polish #35 by Golden Rose from their Rich Color line. Actually it's not just another black polish for me. It has a great coverage in one coat and that's why it is my fave black polish right now.

31DC2015 Day 17: Glitter

Ani som nečakala, kým mi čierny základ ucshne a hneď som začala nalepovať malé kruhové zrkadielka. Ak náhodou už podklad nelepil, pretrela som dané miesto trochou priesvitného laku a pokračovala v umiestňovaní glitrov. Na záver som všetko zaliala vrstvou nadlaku Seche Vite.


Right after I applied my base I started placing the glitter into the wet polish. If the surface wasn't sticky enough I just applied a thin layer of clear polish on that spot and continued placing glitter. When it was all done I just added a good coat of Seche Vite top coat.

31DC2015 Day 17: Glitter

Treba dávať pozor, keď s takouto manikúrou vyjdete von na slnko... Oslepuje! :D


Be careful when you step into the sun with this manicure... It's blinding! :D




2 komentáre :

  1. Krásně zářivé brnění... Nebo taky šupiny mořské panny;) Obdivuji precizní provedení...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi skôr to brnenie, keďže morskú pannu sme tu už mali :) A ďakuejm :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...