31DC2015 Day 05: Blue nails

Dnes máme v 31DC2015 na programe ďalšiu farbu dúhy a tou je modrá :)

31DC2015 Day 05: Blue nails

Dnes máme v 31DC2015 na programe ďalšiu farbu dúhy a tou je modrá :)
Pri tejto príležitosti som sa rozhodla vytvoriť si "morsko-pannové" nechty, ktoré som mala už veľmi dlho na TO DO liste.


Today we have blue nails on program of 31DC2015. So I decided to create some mermaid nails that were on my TO DO list for a while.

31DC2015 Day 05: Blue nails

Pred časom som si v Pupe kúpila tohoto modrého glitrového krásavca čislo 005 z kolekcie Diamond Dust. Ako sami vidíte, fľaštička je plná priehľadných iridiscentých a holografických glitrov a tiež krásneho fialového shimmeru. Napriek tomu, že dnes slnko dnes ostalo za oblakmi, sa moje nechty krásne ligocú :)


Few weeks ago I bought this pretty blue glittery polish number 005 from Diamond Dust collection at Pupa store. As you can see the bottle is full of see through iridescent and holo glitters and also lovely purple shimmer. Despite that it's really cloudy today my nails are still sparkling :)

31DC2015 Day 05: Blue nails

Celé leto som sa dokopávala objednať si pečiatkovaciu doštičku so vzorom šupiniek, aby som si mohla nechty premeniť na chvost morskej panny. Nakoniec som si kúpila zopár doštičiek značky Hēhē. Tie originálne, nie nejaké napodobeniny z Ebayu...

Táto konkrétne, ktorú som použila je číslo 005. Veľmi milo ma prekvapila kvalita doštičky. Vzory sú naozaj dobre spracované a tak bezproblémové pečiatkovanie som ešte asi nezažila. Na pečiatkovanie som použila čierny lak od Mundo de Uñas.


Whole summer I pushed myself to buy a stamping plate with fish scale pattern so I can create some mermaid nails (yeah, I'm lazy to do it freehand). Finally I ordered some stamping plates from Hēhē. Original ones, not those fakes from Ebay...

The one I used is number 005. I was really surprised with the quality of these plates. The patterns are etched very well and I've never experienced such a easy stamping. For stamping I used black Mundo de Uñas stamping polish.


31DC2015 Day 05: Blue nails

Na záver som manikúru doplnila o množstvo ozdôbok. Použila som mušličky z Born Pretty Store, číre kamienky, okrúhle pliešky a drobné strieborné perličky.


At the end I used many little nail decoration like tiny shell studs from Born Pretty Store, clear rhinestones, round studs and some tiny silver beads.

31DC2015 Day 05: Blue nails

A tak tu máme ďalšiu manikúru, ktorú mi bude ľúto odlakovať :/ Našťastie mám v zbierke ešte dosť glitrových lakov a tak tu ešte nejakú tú morskú pannu uvidíte :)


And here we have another manicure that I don't want to remove :/ Luckily I have many glitter polishes so I bet you will see another mermaid manis here :)




6 komentárov :

  1. At ziji morske panny! Je to jedna velka nadhera...jak sis s tim vyhrala...asi bych to odlakovani obrecela...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak! :) Ďakujem, je to smutné, že to musí ísť hneď na druhý deň dolu... :/

      Odstrániť
  2. Už to nemohlo byť krajšie! Neprestávaš prekvapovať, Alica, máš môj obdiv.
    PS: Plačem s tebou, že všetky tieto výtvory musíš dať po dni dole. Ale aspoň máme každý deň nové nechtíky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, vďaka :) Tieto sú zatiaľ moje najobľúbenejšie zo všetkých :) Našťastie používam zlupovaciu bázu pod každú manikúru a zrovna tieto sa mi podarilo dať krásne v jednom kuse dole :) Asi si ich zarámujem :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...