31DC2015 Day 07: B&W nails

Po explózii farieb tu máme deň venovaný čierno-bielemu nail artu.

31DC2015 Day 07: B&W nails

Po explózii farieb tu máme deň venovaný čierno-bielemu nail artu.
Jedného dňa pri prezeraní si Instagramu, som objavila skvelý návod na monochromatickú manikúru so siluetami hôr. Očarila ma natoľko, že som si podobnú vytvorila na nechtoch.


After many colorful days we have here a day dedicated to black and white nail art. One day I was just scrolling down through the Instagram and I found this amazing tutorial for monochromatic 'misty mountain' manicure. I really liked it and I had to recreate it on my nails.

31DC2015 Day 07: B&W nails

Slečna, u ktorej som sa inšpirovala, ju vytvorila akrylovými farbami. Ja som použila klasické laky. Biele pozadie som nalakovala mojim obľúbeným bielym lakom Wild White Ways od Essence, ktorý fantasticky kryje už v prvej vrstve. Už mám tretiu fľaštičku a asi si nakúpim nejaké aj do zásoby. Keby náhodou...

Po jednej vrstve snehobielej dokonalosti som tenkým štetcom začala maľovať hory. Ako prvý som použila svetlo šedý lak od Boulevard de Beauté. Potom som si ten istý lak zmiešala s tmavo šedým Miss Sporty číslo 420 a maľovala ďalšiu "vrstvu" hôr. Pokračovala som samotným tmavo šedým Miss Sporty a nail art som zakončila čiernym Black Out od Sally Hansen. Na záver som pridala len rýchloscnúci nadlak.


Nail artist who created (or recreated) this manicure used acrylic colors. I decided to use normal nail polishes. The white background is painted with my favorite white nail polish Wild White Ways by Essence that has great coverage in one coat. I'm using my third bottle and I think I will buy some back ups. Just in case...

After one layer of snow white perfection I grabbed a thin nail art brush and started to paint mountains. The first polish I used was light gray by Boulevard de Beauté. Then I mixed the same light gray polish with some darker gray polish number 420 by Miss Sporty. I continued with the darker gray itself and added another 'layer' of mountains. Last one was black polish Black Out by Sally Hansen. Lastly I added layer of quick drying top coat.


31DC2015 Day 07: B&W nails

Až pri upravovaní fotiek som zistila, že som ju namaľovala opačne, dolu hlavou a zabudla som na vtáky :) Nevadí, aj tak sa mi stále páčia :)


When I was editing my photos I realized that I painted it upside down and I forgot to add tiny birds :) Well I still like it :)

31DC2015 Day 07: B&W nails




4 komentáre :

  1. Aj Ty mna si ocarila... Naozaj velmi posobiva mani... Krasne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zapôsobila natoľko, že som ju musela mať na nechtoch :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Presne to som si vravela, keď som videla moju inšpiráciu. A v podstate veľmi jednoduchá manikúra :) Ďakujem :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...