31DC2015 Day 18: Half moons

Dnešná farebná kombinácia sa asi nebude každému pozdávať, no mne sa takéto "čudné" odtiene vždy páčili.

31DC2015 Day 18: Half moons

Dnešná farebná kombinácia sa asi nebude každému pozdávať, no mne sa takéto "čudné" odtiene vždy páčili.

Nedávno som si na Naillande nakúpila zopár (konkrétne deväť :)) lakov Golden Rose. Chýbali mi totiž v zbierke nejaké jesenné farby. S lakmi tejto značky som bola vždy spokojná a navyše sú naozaj lacné.


I believe that today's color combo is not something that everyone likes but I simply love such a 'weird' nail polishes.

And they have a sale at Nailland so I bought few (okay, nine bottles exactly) from Golden Rose. I was missing some autumn shades in my stash. I'm pleased with quality of these polishes and they are also pretty cheap.


31DC2015 Day 18: Half moons

Na vytvorenie mojej polmesiačikovej manikúry som ako základ použila šedo-béžový lak Orly Highlight. Prekalovala som ho vrstvou rýchlosnúceho nadlaku a počkala som, kým mi nechty uschnú. Potom som nalepila polmesiačikové šablónky a nechty pretrela jednou vrstvou terakotového laku Golden Rose Rich Color číslo 109.


To create this half moon mani I used greige (grey+beige) Orly Hinghlight. I topped it with quick dry top coat and waited until is completely dry. Then I placed the guides on my nails and painted my nails with terracotta colored Golden Rose Rich Color number 109.

31DC2015 Day 18: Half moons

Na záver som celú manikúru prelakovala nadlakom Top Prismatic od Dance Legend, ktorý z každého laku hneď vykúzli dokonalý holograf. Lebo "trochu" holo nikdy nikomu neublížilo... :)


I also added a layer of amazing Top Prismatic by Dance Legend that transforms each nail polish to perfectly holographic one. Because why not? :)

31DC2015 Day 18: Half moons




2 komentáre :

  1. Dalsi dukaz toho, ze v jednoduchosti je krasa. Tohle je bombasticka kombinace! A nahore poprasek holografu? Tresnicka na dortu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marcela :) Teším sa, že aj tebe sa takéto divné farby páčia.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...