31DC2015 Day 03: Yellow nails

Dnes mám pre vás jednu (možno až príliš :)) trblietavú žltú manikúru.

31DC2015 Day 03: Yellow nails

Dnes mám pre vás jednu (možno až príliš :)) trblietavú žltú manikúru.
Teda dúfam, že ju je pod všetkými tými trblietkami a šupinkami vidieť :) Jednoducho som podcenila silu inak úžasného ligotavého strieborného laku Queen od F.U.N Lacquer, ktorý som len zľahka naďobkala na hotovú manikúru.

To žlto-čierno-šedé holo čosi pod tými trblietkami je nail art inšpirovaný milými, tučnučkými a chlpatými čmeliakmi :)


Today I have for you one really (maybe too much:)) sparkly yellow manicure. Well I hope you can see it under all that glitter and flakies :) I simply underestimated the power of silver glitter bomb Queen by F.U.N Lacquer that I very very lightly dabbed over the finished manicure.

That black-yellow-grey something under the sparkly layer is a nail art inspired by cute, chubby and fluffy bumble bees :)


31DC2015 Day 03: Yellow nails

Ako základ som použila moje nové žlté holo Funshine Smoothie od ILNP. Žltú farbu mám veľmi rada, a tak keď sa naskytla možnosť mať ho v zbierke, nebolo nad čím rozmýšľať :)


As a base I used my new yellow holo Funshine Smoothie by ILNP. I really love yellow and when I could buy it, I just had to have it :)

31DC2015 Day 03: Yellow nails

Zvyšné dva laky - čierny a šedý holograf sú rovnako od ILNP. Čierny je Missed Calls a sivý Paper Route z poslednej letnej kolekcie. Pod celú manikúru som použila biely lak, aby lepšie vynikla.


The other two polishes - black and grey holo are both by ILNP too. Black is Missed Calls and gray is Paper Route from their Summer 2015 collection. Under the whole mani I used white nail polish so the color can pop better.

31DC2015 Day 03: Yellow nails

Vďaka všetkému tomu holo & flakie sa moje nechty na snku nebezpečne blyštali :) Napriek tomu, že to po pridaní Queen vyzeralo na "nail fail" sa mi čmeliaci nakoniec aj páčili :)


Because all that holo & flakies my nails were dangerously sparkly :) Despite right after I added Queen I thought it will be just nail fail, in the end I really liked this mani :)




4 komentáre :

  1. Ty jedeš :) jen tak dál, daří se ti skvěle :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektni kombinace barev! Mame takovou koupelnu:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Som rada, že som sa trafila do vkusu :) A do kúpeľne :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...