31DC2015 Day 10: Gradient nails

Dnes mám pre vás dvojitý holografický gradient :)

31DC2015 Day 10: Gradient nails

Dnes mám pre vás dvojitý holografický gradient :)
Predpokladám, že kanadskú bloggerku a kráľovnú holografov, Cristine zo Simply Nailogical poznáte. V tom prípade viete, že okrem holo ju preslávili aj jej úžasné "scaled" gradienty. Zatiaľ mi nenapadol žiadny dobrý slovenský ekvivalent, tak ich volám jednoducho vrstvené gradienty :)

Vždy som ich obdivovala, no nikdy som si neskúsila niečo podobné na nechtoch vytvoriť. A práve 31 dňová výzva je o tom, aby sa človek hecol a skúsil niečo nové :)


Today I have for you a double holographic gradient :) I believe we all know famous Canadian blogger Cristine of Simply Nailogical. If yes, then you know she is not only a queen of holo but also queen of amazing 'scaled' gradients.

I always admired them but never tried to create one. And that is a beauty of 31 days challenge - you can push yourself to try new things :)

31DC2015 Day 10: Gradient nails

Pre môj gradient som si vybrala dva holografické laky poľskej značky Colour Alike. Čierny Black Saint a tmavo tyrkysový PZN 496. Na fľaštičke to síce nie je napísané, no lak je pomenovaný po jednej fontáne so sochou tetušky v typickom kroji v Poznani - Bamberka. A naozaj lak vyzerá úplne ako medenka na soche :)

Potom stačilo pozrieť si, ako to robí Cristine v tomto video návode. Miesto "véčkových" šablóniek, aké má ona, som použila lepiacu pásku zastrihnutú do podobného tvaru, ako posledná zelená páska, ktorú vo videu použije.


For my gradient I picked two holographic polishes by Polish brand Colour Alike. Black one called Black Saint and teal PZN 496. It's not written on the bottle but this one is named after a fountain with statue of a woman in distinctive folk costume in Poznan called Bamberka. And for sure the nail polish looks just like the turquoise patina on the statue :)

Then all I did was that I watched this video tutorial by Cristine. Instead of using chevron nail vinyls I cut pieces of tape so they had similar shape like the last green tape she is using in the tutorial.


31DC2015 Day 10: Gradient nails
Na priamom svetle / On direct light
S výsledkom som bola nad očakávanie spokojná :) A holografický efekt tomuto vrstvenému gradientu je pomyslenou čerešničkou na torte.


I was very pleased with the final result :) And the holo effect is a cherry on top of this scaled gradient manicure.


31DC2015 Day 10: Gradient nails
Malý detail na záver / And a little close up :)




6 komentárov :

  1. Wow, tak tohle uz mi prijde jako uplne jiny level... Nadherne, nadherne, nadherne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Neviem, prečo som to neskúsila skôr, vôbec to nie je také ťažké :)

      Odstrániť
  2. Jsi strašně šikovná, fakt tleskám a nemůžu se vynadívat ! :)
    Jo a nechápu, že jsem Cristine doteď neznala :-O Je úžasná a ta videa..to je jako kdyby seděla přímo přede mnou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :) To to ani ja nechápem, ale lepšie neskôr ako nikdy :D Ona je neskutočná a milujem jej zmysel pre humor :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...