31DC2015 Day 27: Inspired by artwork

Keď som prvý raz videla skulptúry od Jen Stark , bola som prekvapená, že to nie sú grafiky vytvorené na počítači.

31DC2015 Day 27: Inspired by artwork

Keď som prvý raz videla skulptúry od Jen Stark, bola som prekvapená, že to nie sú grafiky vytvorené na počítači.
V skutočnosti ide o priestorové objekty najmä z papiera. Dnes som sa vrámci výzvy pokúsila vytvoriť na svojich nechtoch :)


When I first saw sculptures made by Jen Stark I was surprised that they are not flat graphics created on computer. Actually they are three-dimensional mainly paper objects. Today I wanted to paint create similar on my nails :)



Vybrala som si túto cik-cakovú farebnú dieru s názvom "Cosmic Distortion".


This colorful chevron 'hole' called 'Cosmic Distortion' was my inspiration.

31DC2015 Day 27: Inspired by artwork

Nevyšlo to celkom úplne podľa predstáv, no aj tak sa mi výsledná manikúra páči. Cik-cakovú dieru som si namaľovala len na prostredník. Zvyšok nechtov som doladila podobným farebným vzorom.


It looked bit better in my head but I still like it. I painted the 'chevron hole' only on my middle finger. On the rest of my nails I painted something more simple using the similar pattern.

31DC2015 Day 27: Inspired by artwork

Všetko som maľovala voľnou rukou (veď to aj vidno :)) a použila som množstvo rôzno farebných lakov od China Glaze, Pupa, Sally Hansen, Flormar, Catrice a NYC.


Everything is painted freehand (obviously:)) and I used many colorful polishes by China Glaze, Pupa, Sally Hansen, Flormar, Catrice and NYC.

31DC2015 Day 27: Inspired by artwork




2 komentáre :

  1. Cim vice si tuhle manikuru prohlizim, tim vice se mi libi, mam chut si takhle na podzim neco podobne veseleho vytvorit taky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tejto manikúry som mala úplne rovnaký pocit aj ja :D Totiž, hneď po dolakovaní som s ňou nebola veľmi stotožnená... Ale som rada, že Ťa inšpirovala ku tvoreniu :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...