31DC2015 Day 23: Inspired by a movie

Myslím, že nebude ťažké uhádnuť, čo bola moja inšpirácia pre vytvorenie dnešnej manikúry :)

31DC2015 Day 23: Inspired by a movie

Myslím, že nebude ťažké uhádnuť, čo bola moja inšpirácia pre vytvorenie dnešnej manikúry :)
The Simpsooooons... Úplne počujem úvodnú zvučku :) Dlho som tieto žlté postavičky nemusela a ignorovala. Až raz si ma zobral do parády môj priateľ a začali sme Simpsonovcov pozerať spolu. A mne sa to fakt zapáčilo. Ako seriál, tak aj film. A keďže viem, že priateľ to ocení, túto manikúru venujem jemu :)

Tlačil ma čas a nechcelo sa mi maľovať celé postavičky. Po chvíľke pátraia na internete som našla manikúru, na ktorej boli vyobrazené len účesy rodinky Simpsonovcov.


I think it's not that hard to guess what was my inspiration for today's manicure :) The Simpsoooons... I almost can hear the theme song :) I wasn't always a fan of these yellow guys and I ignnored them for a long tome. My boyfriend didn't understand why (me neither) and we started to watch the show together. And I really liked it. Both series and the movie. And since I know he will appreciate it this manicure is for him :)

I hadn't much time for this mani and didn't want to paint a lot. After a quick searching the Internet I found a manicure with only a hairstyles of the members of Simpson's family.


31DC2015 Day 23: Inspired by a movie

Steny obývačky u Simpsonovcov, kde vždy sledujú telku sú natreté ružovou farbou, preto som manikúru začala dvoma vrstvami studeno ružového laku s bielymi glitrami Sweetheart od Gabriella Salvete.

Pôvodne som chela použiť klasickú krémovku, no s hrôzou som zistila, že podobnú ružovú vo svojej zbierke nemám. Tento nedostatok musím v blízkej dobe odstrániť :)

Nakoniec som však bola rada, že som použila tento s drobnými bielymi glitríkmi. Manikúra tak vyzerá zaujímavejšie.


Since the walls of living room in Simpson's house where they watch TV are pink I started my manicure with two coats of cool pink polish with white glitter Sweetheart by Gabriella Salvete.

Originally I wanted to use classic creme polish but I found out I don't own any pink like that. Shocking! Have to buy some :)

But in the end I was glad I used this one with tiny white glitter. I think it looks much more interesting than just plain pink.


31DC2015 Day 23: Inspired by a movie
Malý detail laku Sweetheart... A Bartovej hlavy :) / A little detail of Sweetheart... And Bart's head :)
31DC2015 Day 23: Inspired by a movie

Všetky účesy som maľovala voľnou rukou. Najskôr som si bielym lakom načrtla jednotlové tvary. Rozhodla som sa všetky plochy pre istotu vyplniť bielou a až na ňu lakovať žltú a modrú. Žltý lak je Mellow Yellow od Sally Hansen a modrý DJ Blue My Mind od China Glaze. Na obrysy a detaily som použila môjho čierneho favorita Golden Rose číslo 35.


I painted all hair styles freehand. I drafted the shapes with white polish. I decided to use white under first and then add yellow and blue just in case. The yellow polish is Mellow Yellow from Sally Hansen and blue is DJ Blue My Mind by China Glaze. For outlines and all the details I used my trusty Golden Rose number 35.

31DC2015 Day 23: Inspired by a movie
Homerova hlava s obľúbeným citoslovcom :) / Homer's head with his favorite interjection :)
Ako sa vám páči dnešná manikúra? A máte aj vy radi Simpsonovcov? :)


Do you like today's manicure? What about you? Do you like The Simpsons? :)




6 komentárov :

  1. Tohle se mi taaaaaak liiiiiibiiiiii! Skvele, s napadem:)) Budu to muset zkusit taky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že sa ti manikúra tak veľmi páči :) Určite skús :)

      Odstrániť
  2. Tak to je ale jakože pecka největší ! :D ♥♥♥ Simpsonovi jsou hned po Červeném trpaslíkovi můj nejoblíbenější seriál. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Červený trpaslík :D Palec hore! Aj za Simpsonovsov :) Ďakujem Romči :)

      Odstrániť
  3. Toto je nápad za tisíc bodov! Máš neskutočnú fantáziu a ja odpadávam pri tvojich výtvoroch!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...