31DC2015 Day 24: Inspired by a book

Ako správny narcis som si na tému "inšpirované knihou" vybrala Alicu v krajine zázrakov ;)

31DC2015 Day 24: Inspired by a book

Ako správny narcis som si na tému "inšpirované knihou" vybrala Alicu v krajine zázrakov ;)


As a true narcissus (not that flower of course :)) I picked Alice In Wonderland for today's theme of 31DC2015 - 'inspired by a book'.

31DC2015 Day 24: Inspired by a book

Túto krásnu ružovo-čierno-zlatú obálku som jedného dňa zbadala v kníhkupectve. Bola som z nej unesená, no vtedy bola pre mňa pridrahá a tak som ju nechala na regáli v obchode. No príbeh má šťastný koniec - našla som si ju pod vianočným stromčekom :)


One day I saw this beautiful pink-black-gold book cover in book shop. I was mesmerized by this book but it was bit pricey for me back then so I left it there. But this story has a happy ending - I found it under a Christmas tree :)

31DC2015 Day 24: Inspired by a book

Ako základ pre moju manikúru som použila Strawberry Fields od China Glaze, ktorý už dlho čakal v šuflíku na nalakovanie. K tejto manikúre sa nesmierne hodí nie len svojou krásnou fuchsiovou farbou, ale aj zlatistými mini šupinkami.


As a base I used Strawberry Fields by China Glaze. It was sitting in the drawer waiting to be used. It matches the book perfectly not only because of it's color but also because of those gorgeous tiny gold flecks.

31DC2015 Day 24: Inspired by a book

Motívov, ktoré som si mohla na nechty namaľovať bolo veľa. Výber nakoniec padol na bieleho králika, biele ruže, Alicu a šáločky.

Čierne siluety Alice a bieleho králika sú vodolepky, ktoré som raz dostala na recenziu od Born Pretty Store. Pod obidve postavičky som čiernym lakom Golden Rose 35 a zlatým pečiatkovacím lakom od Mundo de Uñas namaľovala okrúhly "čipkovaný" rám a srdiečko, aby lepšie vynikli.

Z Born Pretty Store sú aj obe pečiatkovacie doštičky, ktoré som použila na ozdobenie ukazováka a prstenníka. Tá so šáločkami má označenie BP-L023 a okrem iného, nájdete na nej aj rôzne sladkosti. Druhá doštička BP73 je zas plná ružičiek. Aj dnes som použila techniku obráteného pečiatkovania. Na vytvorenie "nálepiek" som použila čierny a zlatý pečiatkovací lak od Mundo de Uñas a biely Essence Wild White Ways.

Manikúru som nakoniec pretrela zmatňujúcim nadlakom od Gabriella Salvete (viď úvodnú fotku :)) aby som sa čo najviac priblížila povrchu obálky.


I could paint so many different images on my nails. But my final decision was the White Rabbit, white roses, Alice and tiny tea cups.

Black silhouettes are water decals from Born Pretty Store that I got for a review. Under Alice I painted a 'laced' frame and under the rabbit a little heart using black Golden Rose 35 and gold stamping polish by Mundo de Uñas and white Wild White Ways by Essence.

Both plates I used for my index and ring finger are from Born Pretty Store as well. That one with tea cups is number BP-L023 and the rosy one is BP73. I created a reverse stamped decals using black and gold stamping polish by Mundo de Uñas.


Finally I added a layer of matte top coat by Gabriella Salvete (look at the first photo :)) to match the surface of the cover.

31DC2015 Day 24: Inspired by a book

Dnes mi do komentára nezabudnite napísať, ktorú knižku máte radi vy a prečo :)


And don't forget to write me in the comment which book do you love and why :)




8 komentárov :

  1. To je tak neuvěřitelně krásný, že mi slova dochází a nezbývá jinak, než že čučím s otevřenou pusou, jako puk. :D ♥
    Moje oblíbená kniha se skládá z osmi knih - série Temná věž od Kinga. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Romči :) Mňa tvoja posledná manikúra tiež dostala do kolien! A tiež dík za tip na čítanie :)

      Odstrániť
  2. Túto knihu som tiež videla a obdivovala v kníhkupectve, je nádherná! Ak sa nemýlim, tak má aj zlaté strany, že? No a tvoja manikúra, k tomu ani nie je čo dodať, dokonalosť! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno! Má aj zlaté okraje ^_^ Ďakujem ti, som rada že sa páči :)

      Odstrániť
  3. Nadhera, umelecke dilo na nehtech... A knizka? Svudne zlo od Wendy Higgins, protoze me tato knizka dokazala odvest od reality, dovolila mi na chvili vypnout...:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...