31DC2015 Day 26: Inspired by a pattern

Asi už viete, ako veľmi mám rada ananás. A všetko, na čom je ananás :)

31DC2015 Day 26: Inspired by a pattern

Asi už viete, ako veľmi mám rada ananás. A všetko, na čom je ananás :)
Mojou dnešnou inšpiráciou je teda ružová plastová taštička s ananásovou potlačou, v ktorej si občas nosievam obed do práce :)


I think you know how much I love pineapples. And everything with pineapples :) So my inspiration for today's mani is pink plastic bag with pineapple print that I sometimes use to carry my lunch to the work :)

31DC2015 Day 26: Inspired by a pattern
Vzor na taške tvoria bielo-čierne ananásy a žlté bodky / The pattern on the bag consist of black and white pineapples and yellow dots

31DC2015 Day 26: Inspired by a pattern

Ako základ som použila malinové holografické želé od Colour Alike číslo 530. Veľmi ma prekvapilo, ako fantasticky sa lakuje a dobre kryje už v prvej vrstve, napriek tomu, že ide o želé.

Bielym lakom Essence Wild White Ways som potom namaľovala tvar jednotlivých ananásov. Čiernou akrylovou farbou a tenkým štetcom som potom domaľovala detaily. Na záver som žltou akrylkou pridala žlté bodky.


As a base I used lovely raspberry jelly number 530 by Colour Alike. I was surprised how well this one applies and has a great coverage despite being a jelly polish.

With white polish Wild White Ways by Essence I painted shape of each pineapple. Then with black acrylic paint and thin brush I added all the details. Finally I added couple of dots with yellow acrylic paint.


31DC2015 Day 26: Inspired by a pattern
Niekedy som netrpezlivá a nadlakom si nail art rozmažem / Sometimes I'm not patient enough and I smear my nail art
31DC2015 Day 26: Inspired by a pattern
Holo želé na priamom svetle / Holo jelly on direct light 




6 komentárov :

  1. Asi jsem se zamilovala... Tato manikura je bombasticka, stejne jako vzor na Tvoji tasce! Hrava, vesela, chutna, DOKONALA...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Aj za to, že mi okomentuješ každý jeden príspevok :) Som veľmi rada, že sa Ti manikúra páči :)

      Odstrániť
  2. Pouze moc obdivuji, ze ses pustila do teto vyzvy, tolik usili a casu...a to nejmensi, co muzu udelat, je napsat komentar:) Vzdyt mi tolik zprijemnujes konec leta:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ešte raz ďakujem :) Vždy ma tvoje milé komentáre veľmi potešia :)

      Odstrániť
  3. Uff, to je krásne a milé! Že sa ti to chcelo robiť ;)
    Ten malinový základný lak vyzerá tak chutne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No vlastne to bola dosť rýchla manikúra. Mať tak bielu akrylku, bola byt ešte jednoduchšia :) Colour Alike majú fantastické farebné jelly laky, som z nich úplne unesená :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...