Dripping heart

Dnes som si pre vás pripravila dve špeciálne záležitosti.

Dripping heart

Dnes som si pre vás pripravila dve špeciálne záležitosti.
Prvou je nová identita pre môj blog a tou druhou je nail art, ktorý som si pri tejto príležitosti vytvorila.

Today I have for you two special things. The first one is new identity for my blog and the other one is matching a nail art.

Dripping heart

Staré logo sa mi už dlhší čas nepáčilo a tak bolo treba vymysieť niečo nové. Rozhodla som sa pre kvapkajúce srdce, ktoré má symbolizovať moju "malú" lakovú obsesiu. Doplnila som ho dvoma fľaštičkami laku s inicálkami a názvom blogu.

Čo sa týka nechtov, tie som najskôr obliekla do úžasného orgováno fialového laku značky Moyra 52. Obsahuje drobné iridescentné glitre, čím mi veľmi pripomína jeden zo starých lakov od Essence, ktorý patril medzi moje obľúbené, no už doslúžil, fľaštička skončila v koši a teraz si neviem spomenúť na názov.

I wasn't very satisfied with my previous logo so I had to figure out something new. I decided to use a dripping heart that should symbolize my "little" nail polish obsession. I added two nail polish bottles with initials and the name of my blog.

Now about the nails. As a base I used gorgeous lilac nail polish by Moyra shade 52. It contains tons of little iridescent glitter that reminds me of one old Essence nail polish that was one of my favorite, but I used it up, the bottle ended in trash and now I can't remember the name.


Dripping heart

Potom som čiernou akrylovou farbou namaľovala stekance a na prostredník srdiečko. Dlhšiu dobu som už v ruke nedržala štetec, no dúfam, že sa to veľmi neprejavilo :) Akrylka bola nakoniec dobrý nápad, lebo ak sa aj niečo nedarilo, dalo sa to z nechtov ľahko umyť.

Then I used black acrylic paint and painted drippings and on my middle finger the dripping heart. I wasn't painting for a while but I hope it looks fine :) The acrylic paint is great when you do a mistake. You can simply wash it off.

Dripping heart




6 komentárov :

  1. Tak to je úžasný ♥ Jak nový vzhled, tak samozřejmě i nehty. :) Ten šeříkový lak je tak krásně jemný, křehký, no prostě moc krásný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romi :) Teším sa, že sa ti u mňa páči. Keď som ten lak zbadala, musela som ho mať, tie trblietky v ňom sú proste úžasné a tá farba... :)

      Odstrániť
  2. Logo sa ti veľmi vydarilo a nechtíky tiež, páči sa mi aj ako ten lak ladí s pozadím :))
    Inak tuším sa pri každom tvojom článku obohatím o nejaké nové slovo, teraz je to ' iridescentné ' :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Som rada, že sa páči :) Chvíľku som pátrala a googlila po správnom výraze pre tie trblietky, veď treba veci nazývať pravým menom :D

      Odstrániť
  3. Nová hlavička sa mi veľmi páči. No a logo ako podpis mám aj ja jedno pripravené, len mi je stále pohodlnejšie capnúť podpis v Picase, kde fotky upravujem, ako behať potom ešte do Photoshopu :-D Snáď raz... Nechty ladia aj k fľaštičke laku :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Suzi :) Veď ono záleží, čo ti viac vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...