China Glaze - Road Trip Travel Sized

Myslím, že posledné kolekcie od China Glaze sú naozaj vydarené.


China Glaze - Road Trip Travel Sized

Myslím, že posledné kolekcie od China Glaze sú naozaj vydarené.
Keď sa na blogoch začala objavovať jarná kolekcia Road Trip vedela som, že aspoň jeden kúsok z nej si zadovážim. Nakoniec som si však z Modeláže objednala rovno 6 v 1, teda šesť mini lakov v "travel sized" balení :)

I really think that latest collections by China Glaze are very nicely done! When I spotted the Spring collection Road Trip on several blogs I knew I will buy at least one. But then I ordered 6 in 1 or six mini polishes that are "travel sized" :)

China Glaze - Road Trip Travel Sized

V chutnej krabičke nájdete päť krémoviek (sem-tam crelly)  a jedného drobca so shimmerom. Zľava žiarivo červerná I Brake For Colour, lososová ružová Pinking Out The Window, limetková Trip Of A Lime Time, modrozelená My Way Or The Highway, zimozeleňová (periwinkle ;)) Boho Blues a pastelová modrá Dashbaord Dreamer.

In cute box you will find five cremes (some crellies) and one little shimmery beauty. From left we have pinkish red I Brake For Colour, salmon Pinking Out The Window, lime Trip Of A Lime Time, teal My Way Or The Highway, periwinkle Boho Blues and pastel blue Dashbaord Dreamer.

China Glaze - Road Trip Travel Sized

Všetky laky sú krásne a aj ich aplikácia bola skvelá (usudzujem z lakovania na moje swatchsicles :)) Vo väčšine prípadov stačili dve vrstvy, akurát pri Pinking Out The Window a Dashboard Dreamer som lakovala tri tenšie.

Vedela som, že laky z tejto kolekcie, ktoré obsahujú shimmer sú krásne. No keď som Dashboard Dreamer videla na vlastné oči, hneď sa zaradil medzi favoritov z celej kolekcie. Som rada, že ho vybrali do tohto balenia. Aj keď teraz ma to láka, objednať si aj zvyšné dva shimmeráčiky Pack Lightly a Wanderlust... :D

All polishes are really pretty and the application was lovely (if I can tell this from swatching them on my swatchsicles :)). Most of them needed only two coats for full opacity but I had to use three thin coats of Pinking Out The Window and Dashboard Dreamer.

I knew that those with shimmer from this collection will be gorgeous. But when I saw the Dashboard Dreamer it easily became my favorite. Im really glad they added it to this package. And now I want the rest of the shimmers Pack Lightly and Wanderlust... :D

China Glaze - Road Trip Travel Sized

A teraz trochu k nail artu, ktorý som týmito krásavcami vytvorila. Po dlhom čase som sa donútila vyskúšať klasické watermarble. Tento raz sa to našťastie obišlo bez celého toho otrasného čistenia, lebo som si kúpila tekutý latex (čoskoro mu venujem aj samostatný článok:)).

Na palec a ukazovák som si nalakovala Dashboard Dreamer, lebo som si ho chcela jednoducho užiť viac :) Na zvyšné nechty som najskôr nalakovala biely Essence Wild White Ways a potom som na vode začala tvoriť obrazce (kvetinky) na vode a ponárať prsty.

Now a little about the nail art that I created with this pretties. After a long time I tried the classic watermarble. This time I skipped the awful part of cleaning my fingers up because I bought some liquid latex (a blog post about it will be here soon:)).

On my thumb and pinkie I painted Dashboard Dreamer just because I wanted to enjoy that beautiful color :) On the rest I applied Essence's Wild White Ways and then started creating patterns (flowers) on water and dipping my fingers.


China Glaze - Road Trip Travel Sized

China Glaze - Road Trip Travel Sized

S výsledkom som veľmi spokojná a jediný, ktorý mi nevyšiel je prostredník na ľavej ruke (ten, ktorý sa na kvetinku ani zďaleka nepodobá). Ale na začiatočníka v tejto oblasti si myslím, že je to okej :)

I'm very satisfied with the result although my middle finger on left hand is a little fail (I don't see any flower there :D). But since I'm still a beginner in this technique I think it's okay :)

China Glaze - Road Trip Travel Sized

Aj vy máte niektorý z kolekcie Road Trip? Ak áno, pochválte sa ktorý! :)

So do you have any of the Road Trip collection? If yes, tell me which one! :)




4 komentáre :

  1. Krásna veselá letná water marble. Ja nemám z nich žiadny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Suzi :) Mala by si to napraviť, hlavne tie so shimmerom sú kúzelné ;)

      Odstrániť
  2. To je dokonalé :-O Moc se mi líbí watermarble, ale to čištění mě vždycky odradí se do toho pustit. Už se těším na článek o tekutém latexu. Nikdy jsem o tom neslyšela / nečetla, takže to bude super :)

    http://thebestfashionnails.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež som nemala rada túto techniku najmä kvôli tomu čisteniu, lebo je to des! O latexe budem písať čoskoro ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...