Colors By Llarowe - Pirates Of Penzance

Dnes mám pre vás dokonalosť v červenej s názvom Pirates Of Penzance.

Colors By Llarowe - Pirates Of Penzance

Dnes mám pre vás dokonalosť v červenej s názvom Pirates Of Penzance.
Pirátov, ako som si ja lak nazvala, som si vyhliadla v "predpredaji" na Nailland.hu. Lak patrí do kolekcie venovanej 25. výročiu filmu Pretty Woman. Celá kolekcia je úžasná, plná holografov, krásnych shimmerov, s dokonalými názvami podľa rôznych scénok. Dokonca majú aj lak s názvom Slippery Little Suckers (Svině klouzavý) :D

Názov Pirates Of Penzance je zo scény v opere, keď staršia pani po skončení predstavenia pýta Vivian, ako sa jej to páčilo a ona zahlási, že si z toho skoro cvrkla :D Pani sa nechápavo spýta, ako to myslela a Edward za ňu odpovedá, že sa jej to páčilo viac ako "Pirates of Penzance" (nepamätám si, čo presne bolo v českom dabingu...).

Today I have for you a perfection in red named Pirates Of Penzance. I was eyeing it since pre-order started on Nailland.hu. It belongs to Pretty Woman 25th Anniversary collection. Whole collection is simply gorgeous, full of pretty holographs and beautiful shimmers with perfect names according to key scenes in the movie. They even have one named after the most hilarious one Slippery Little Suckers :D

This one has its name after the opera scene where older lady asked Vivian if she liked it and she answered that she almost peed in her pants :D Edward then saved the situation answering the lady's questioning look that she liked it better than Pirates of Penzance :)





Samotný lak, ako som už spomenula, je dokonalosť v červenej. Po červenej siaham asi len kvôli vianočnému nail art, no tento lak som musela mať. Ohnivá červená s úžasným holografickým efektom. Kto by odolal?!

As I mentioned before, this nail polish is a perfection in red. I usually use red polish when I'm doing some Christmas nail art, but I had to have this one. The flaming red with amazing holographic effect. Who could resist that?!

Colors By Llarowe - Pirates Of Penzance

Colors By Llarowe - Pirates Of Penzance

Holografický efekt je dobre viditeľný aj pod umelým svetlom, no na slniečku vám vyrazí dych. Myslím, že slová sú zbytočné...

The holographic effect is nicely visible also indoors under lightbulb but you will be breathless when you'll see it on sunlight. I think that words are unnecessary now...

Colors By Llarowe - Pirates Of Penzance

Colors By Llarowe - Pirates Of Penzance

Colors By Llarowe - Pirates Of Penzance

Aby tej úžasnosti nebolo málo, tento krásavec kryje v jednej vrstve! Do-ko-na-lý! :) Veľmi rýchlo sa z neho stal môj favorit medzi červenými.

A aký je váš oblúbený červený lak?

And there is still not enough of awesomeness yet, this beauty has a great coverage and all you need is one coat! Per-fec-tion! It quickly became my favorite of all reds I own.

And which one is your favorite red polish?




6 komentárov :

  1. wau, lak je krasny, ale naozaj sa mi velmi pacia tvoje fotky.. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niečo pre moje srdiečko, oči a nechty ♥ ♥ ♥ Fakt, aj svině klouzavý? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že som sa ti trafila do vkusu ;) A fakt majú a svině klouzavý. Jemne ružovkastý so shimmerom :)

      Odstrániť
  3. Tak krasný červený lak jsem ještě neviděla! Máš moc pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj úžasný a teším sa, že ho mám vo svojej zbierke :) Ďakujem veľmi pekne za pochvalu :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...