Novesta Popular Green nail art

Dnešný článok bude nielen o nechtoch, ale aj o mojich nových krásnych teniskách :)

Novesta Popular Green nail art

Dnešný článok bude nielen o nechtoch, ale aj o mojich nových krásnych teniskách :)
Tenisky značky Novesta sú niečo ako slovenské Converse. Prvý raz som o nich počula asi pre troma či štyrmi rokmi a hneď sa mi zapáčili. Medzi tými, ktoré som vždy chcela boli aj tyrkysové prúžkaté fešandy, ktoré vznikli ako spolupráca s ďalšou slovenskou značkou Popular. Prúžky sú môj obľúbený vzor, tyrkysovú farbu zbožňujem a kto by už len odolal tej saténovej mašličke?! :)

Dlho som na ne nemala peniaze, potom bola na ne zrazu akcia a nakoniec sa vyparili z povrchu zemského. Až raz mi ich môj milovaný priateľ doniesol až domov :)

Today's post isn't going to be only about my nails but also about my new amazing shoes :) Novesta is something like Slovak Converse, making canvas sneakers here. First time I heard about this brand was about three or four years ago and I loved them instantly. Among those I always wanted were also turquoise striped cuties that are results of collaboration between Novesta and another Slovak brand Popular. Stripes are my favorite pattern, I love turquoise and who could resist that cute satin bow?! :)

At first I didn't have enough money to buy them, then they were on sale and after all they somehow disappeared from the Earth's surface. But then, one day my beloved boyfriend brought them to me :)


Novesta Popular Green nail art

Niekoho napadne, čo by si k nim tak asi obliekol, no ja som si k nim zladila nechty. Ako inak ;) Pri pátraní po pasujúcom odtieni laku som si spomenula na darček od Veve, ktorý som od nej dostala za účasť v predvianočnom hosťovaní na jej blogu.

Someone could start to think what to wear with them, but I matched my nails with them. Well, why not? ;) As I was searching for matching polish I remembered a gift from Veve that I got from her after I did a host post on her blog.

Novesta Popular Green nail art

Po prirovnaní laku ku teniskám moje srdce zaplesalo. Dokonalá zhoda :) Je od značky Missha - juhokórejskej značky kozmetiky s kamenným obchodom v Žiline.

Lak má nádhernú sýtu tyrkysovú farbu a skvelo kryje už v prvej vrstve. Vlastne, jediná vrstva by úplne stačila. Napriek tomu, že nie vždy mi hrubšie štetčeky vyhovujú, musím uznať, že aj s týmto sa mi pracovalo naozaj dobre. Zaujímavá pre mňa bola jeho vôňa. Pripomína mi "antibakteriálne" laky Show Your Feet od Essence.

I compared the bottle and the shoe and I almost jumped with happiness. The perfect match :) The polish is from brand Missha - a South Korea brand.

The polish has intense turquoise color and great coverage. Actually it is a real one coater. Despite I'm not a big fan of broad brushes, this one was really easy to work with. The most interesting for me was the smell. It reminds me of Essence's "antibacterial" polishes from Show Your Feet line.


Novesta Popular Green nail art

Potom som už len čiernym lakom a dlhým štetcom domaľovala prúžky a bielym malú mašličku na prstenník.

Všetky laky od Misshy majú takéto chutné srdiečkové fľaštičky.

Then all I did was that I painted some black stripes with striping brush and little white bow on my ring finger.

All Missha polishes come in these cute heart shaped bottles.


Novesta Popular Green nail art

A k čomu ste si vy naposledy zladili svoju manikúru? :)

What was the last thing you matched your manicure to? :)




13 komentárov :

  1. I love the turquoise colour of that polish and the shoes look really cool! How awesome that your boyfriend found them and got them for you! :) I think the last time I matched my manicure was a month ago for a wedding, when I did a red and gold design on my nails to match my red dress and gold earrings! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you again :) Yes, he is pretty awesome ;) Red and gold, I'm sure you looked amazing. Do you have that design on your blog too? I'm curious :)

      Odstrániť
  2. Jééé, tohle je úplně nádherný ♥♥♥ Odstín, proužky, mašličky, botičky - všecko :D
    No musím se zahanbením konstatovat, že naposledy to byl jeden prsten, ke kterému jsem si speciálně dělala nehty a už to můžou být tak 2 roky zpátky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Treba uznať, že Veve má asi veštecké vlohy a myslím, že už vtedy vedela, že raz budem mať takéto tenisky :D Určite si sa zladila dokonalo, tak ako sú vždy zladené tvoje manikúry :)

      Odstrániť
  3. Neviem sa rozhodnúť, či sa mi viac páčia nechty alebo tenisky, ale najviac im to určite svedčí spolu :) A teším sa, že si nám konečne ukázala lak od Veve a vidím, že sa do vkusu dokonale trafila aj tebe ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika ;) Hej, trvalo mi poriadne dlho kým sa táto tyrkyska objavila u mňa na blogu, aj keď nalakovanú som ju mala už viackrát...

      Odstrániť
  4. To je tedy od milého krásné! :) Nail Art je úžasně roztomilý, jsi strašně šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to môj poklad :) Ďakujem veľmi pekne, som rada, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  5. konečne si prezradila, aký si ty dostala lak od Veve :-D vyzerá to fantasticky. Akosi si neviem spomenúť, k čomu som naposledy ladila, takže to bude pekne dávno. Ale čo si spomínam, tak som sa minulú jeseň nechala inšpirovať vzorom na lepiacej páske :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Hej trvalo mi to riadne dlho... Ďakujem, teším sa, že sa páči. A aký to bol vzor? :)

      Odstrániť
    2. čiarky a bodky a k nim pieskové laky :-) Collage: Lines & Dots, nechcem spamovať s linkom :o)

      Odstrániť
    3. Našla som si! ;) Pekný vzor, farby a skvelé prevedenie :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...