Catrice - White & Bright

Okolo nových Luxury Nudes lakov od Catrice som chodila dosť dlho bez povšimnutia.

Catrice - White & Bright

Okolo nových Luxury Nudes lakov od Catrice som chodila dosť dlho bez povšimnutia.
Trochu ma odrádzal sľubovaný matný efekt, lebo mám pocit, že na mojich rukách matné laky nevyzerajú dobre. Môj záujem o ne stúpol až nedávno, keď som na Instagrame zahliadla White & Bright porovnaný s Essie Urban Jungle :)

I wasn't very interested in buying some of new Catrice's Luxury Nudes at first. The soft matt finish was discouraging me a bit because I think matt polishes don't look very good on my hands. It changed when I saw picture on Instagram where it was compared with Essie Urban Jungle :)

Catrice - White & Bright

Potom som si vo fľaštičke všimla ten nádherný ružový shimmer. Poslednú dobu som navyše celkom zaťažená na off-white laky. Tak som si ho kúpila... A to by mala teraz urobiť každá z vás, lebo lak je naozaj krásny! :)

And then I saw that beautiful pink shimmer in the bottle. I'm also very into all off-white polishes lately. So I bought it... And now everyone of you should do the same, because it's seriously pretty! :)

Catrice - White & Bright

Lak má krásnu alabastrovú farbu, niečo medzi bielou, béžovou s kvapkou sivej. Finiš je veľmi podobný lakom The Pastels od Essence. Lakoval sa trochu horšie, ako som na laky od Catrice zvyknutá. Prvá vrstva bola plná dier a druhá bola ešte málo. Našťastie lak schne rýchlo a tak som sa nebála pridať aj tretiu vrstvu. Nadlak som tento raz s radosťou vynechala, no lak bude určite skvelo vyzerať aj s ním.

The polish have alabaster color, something between white, beige with drop of grey. The finish is very similar to Essence's The Pastels. The application was bit tricky. The first layer was full of bald spots and second was still not enough. Luckily it dries quickly so I added another one. I skipped topcoat in this case but I believe the polish will look amazing with it too.

Catrice - White & Bright

Ružový shimmer je dosť výrazný vo flakóniku a pekne sa prenáša aj na nechty. Vďaka nemu lak pôsobí krásne mäkko.

The pink shimmer is visible in the bottle and it transfers on nails nicely. The nail polish looks very soft and fluffy because of it.

Catrice - White & Bright

Myslím, že White & Bright je krásnym kúskom do zbierky a určite nebudete ľutovať, ak si ho kúpite.

I think that White & Bright is beautiful piece to add to your stash and you won't regret buying it.




6 komentárov :

  1. To je ale hezoun ♥ Miluju tyhle odstíny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohto som sa obávala - že raz tieto krásne laky uvidím na blogoch a nedokážem odolať, napriek tomu, že striktne dodržiavam lakovaciu stopku už pekných pár mesiacov. Laky s kvapkou sivej sú moja srdcovka a tento tu, s tak krásnym off-white základom a dokonalým shimmerom je naozaj extra kúsok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, tieto lakové diéty :D Ja by som si ho za tie dve a pol eura dopriala ;) Je to rozhodne must-have kúsok!

      Odstrániť
  3. Ten shimmer je krásny. Ja som mala pôvodné (Ultimate nudes) takmer všetky, odvtedy som si z tých novších nekúpila. Ale rozhodne boli mojimi najobľúbenejšími nude lakmi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som ho prvý raz držala v ruke, bála som sa, že bude veľmi priesvitný. Potom som videla swatch a práve to kombo shimmer a matný finiš rozhodli... Je ozaj krásny. Tie predchádzajúce Ultimate Nudes som mala veľmi rada aj ja a majú ešte stále svoje miesto v mojej zbierke :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...