ILNP flakie watermarble

Ani vo sne by ma nenapadlo, že so šupináčmi by šlo urobiť watermarble... A ono to fakt ide! :)

ILNP flakie watermarble

Ani vo sne by ma nenapadlo, že so šupináčmi by šlo urobiť watermarble... A ono to fakt ide! :)
Nedávno som vám ukázala Open Fields (H) a pred tým aj Metropolis od ILNP a keďže mi nedávno pribudol do zbierky ďalší šupinkový miláčik menom Cold Fusion (H), chcela som všetky tri nakombinovať v jednej manikúre. Po chvíľke brúzdania svetom inšpirujúceho internetu som natrafila na jeden obrázok, ktorý ma naozaj zaujal. Titulok totiž hovoril o vodnom mramorovaní.

Autorkou toho obrázku a článku je šikovná a talentovaná Edina z Lakkomlakkom. Výsledok bol naozaj úžasný, tak som sa do toho pustila aj ja :)

Even in my wildest dreams I wouldn't think of using flakie polishes for watermarble... But it actually works! :)

Lately I showed you Open Fields (H) and before that Metropolis by ILNP and since I ordered another flakie darling named Cold Fusion (H) I wanted to create some nice mani using all of them. After a while searching the Internet for some inspiration I found a picture that really interested me. And from the title of that picture it seemed it was done with marbling technique.

The author of this picture and also the post is talented Edina from Lakkomlakkom. The result was simply awesome and I had to try it! :)


ILNP flakie watermarble

Ako podklad som si vybrala klasickú čiernu. Potom som začala do pohárika postupne kvapkať šupinky. Nebolo to úplne jednoduché, ako by sa mohlo zdať, lebo holografické verzie sú trochu hustejšie ako klasické šupináče a na vodnej hladine sa rozprestierali horšie.

As a base I used simple and trustworthy black polish. Then I started to drip polishes into the cup filled with water. It wasn't that simple since holographic versions are bit thicker than the original flakie polishes and they won't spread on the water easily.

ILNP flakie watermarble

Nakoniec však všetko dopadlo viac-menej dobre :) Najviac sa mi asi vydaril prostredník a ukazovák. "Marble" efekt síce nie je tak výrazný, ako keď použijete klasické laky, no výsledná hra farieb na nechtoch je úžasná. Na záver som ešte všetko pretrela matným nadlakom, lebo ako sa spomína v tomto múdrom videjku, "matt all the flaskies!";) Navyše mi takto ladia s matným vrchnáčikom :)

But in the end it went more or less well :) I like my middle and index finger the most. Marble effect is not that visible like when you use normal nail polish but the result is still stunning. Finally I added a layer of matt top coat because as we all know from this amazing video you should "matt all the flakies!" ;) This way they also match the matte rubberized cap of the polish :)

ILNP flakie watermarble

ILNP flakie watermarble

ILNP flakie watermarble

ILNP flakie watermarble

Samozrejme, že som si musela swatchnúť aj nový Cold Fusion (H). Mimochodom, aký super názov! Kto miluje odtiene sýtej zelenej, tyrkysovej či elektricky modrej, bude milovať aj tento lak. Navyše v tomto prípade ho krásne dopĺňajú holografické mikro glitre. Mám ho tu pre vás v lesklej ale aj v matnej verzii :)

Of course I had to swatch my new Cold Fusion (H) too. By the way isn't that an awesome name?! Who love green, teal, turquoise or electric blue will love this polish too. It also contains those gorgeous holo micro glitters. I have it here for you in shiny and with matt top coat :)

ILNP flakie watermarble

Šupináče od ILNP, vlastne všetky ich laky, sú prudko návyková záležitosť a najbližšie zas na nejaký oplieskam peniažky :D

Flakies by ILNP, well all their polishes, are highly addictive issue and I think I will buy another one very soon :D




4 komentáre :

  1. Wau to je skvelé, výsledný efekt sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani by som nepovedala, že je to water marble, za čo môže druh lakov, ale práve preto ten efekt vyzerá tak skvele

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lakkomlakkom to vyšlo lepšie ;) Šupinky ma trochu potrápili, ale myslím, že to stálo za to :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...