May the 4th Be With You

Ako veľký fanúšik Star Wars som si nemohla nechať ujsť 4. máj, ktorý je oficiálnym dňom Hviezdnych vojen.

May the 4th Be With You

Ako veľký fanúšik Star Wars som si nemohla nechať ujsť 4. máj, ktorý je oficiálnym dňom Hviezdnych vojen.
Pri tejto príležitosti som sa rozhodla vytvoriť nail art symbolizujúci hrdinských Jediov a temných Sithov. Vybrala som si svetelné meče v typických farbách. Pre rytierov Jedi v modrej, zelenej a fialovej a pre temnú stranu sily červené.

As a big fan of Star Wars I simply couldn't miss this 4th May which is a official Star Wars Day. I had to dress my nails appropriately and decided to create a nail art symbolizing heroic Jedi and dark Sith. I picked lightsabers. For Jedi Knights in blue, green and purple and for the dark side red ones.

May the 4th Be With You

Môj malý Stormtrooper z Legolandu v zajatí svetelných mečov rytierov Jedi :)

My little Stormtrooper from Legoland as a hostage surrounded with Jedi's lightsabers :)

May the 4th Be With You

Tu máme Sithské červené. Prostredník má predstavovať dvojitý svetelný meč Darth Maula.

And here we have red Sith lightsabers. The middle finger is supposed to be a double-bladed one of Darth Maul.

May the 4th Be With You

Mám pre vás aj zopár fotiek z "procesu výroby". Celá manikúra je vlastne založená na gradientoch prechádzajúcich zvislo stredom každého nechtu, okrem palcov a malíčkov.

Najskôr som si všetky nechty nalakovala čiernym lakom Golden Rose číslo 35. Ide o nový prírastok medzi mojimi čiernymi lakmi a musím povedať, že som z neho nadšená. Dobre kryje už v prvej vrstve a čítala som, že sa hodí aj na pečiatkovanie.

I have for you some "behind the scenes" pics. This manicure is actually based on vertical gradients going through the center of my nail, except thumbs and pinkies.

First, I painted all my nails with black nail polish Golden Rose number 35. It's my newest black polish and I'm really happy with it. Great coverage and I saw girls using it as a stamping polish.


May the 4th Be With You

Potom som si na ukazovák, prostredník a prstenník špongiou vytvorila gradient v príslušných farbách. Najskôr som si farebné laky "rozriedila" čírom lakom, aby boli prieitnejšie. Postupne som pridávala na intenzite a farbu som sústredila do stredu nechtu. Potom som začala primiešavať biely lak a ten som natupovala špongiou v tenkom pásiku cez stred gradientu.

Then I sponged a gradient on my index, middle and ring finger nails. I diluted my color nail polish in clear one so they are less opaque. Then I gradually added more and more of color polish. Finally I mixed my color ones with white polish and I dabbed a thin stripe through the middle.

May the 4th Be With You

Stredom gradientu som ešte namaľovala prúžok bielym lakom. Malíček a palec som pretrela ešte lakom Milky Way od Dance Legend, ktorý vám onedlho ukážem v plnej paráde :)

I added a stripe of pure white with my striping polish through the centre. On thumb and pinkie I used Milky Way by Dance Legend, which I will show you soon :)

May the 4th Be With You

Na záver jedna temná foto s kapucňou až na nos a drsnou pózou :D Za fotky ďakujem môjmu priateľovi :)

And finally one "dark" photo with very big hoodie and bad-ass pose :D I have to thank to my dear boyfriend for taking these pictures for me :)

May the 4th Be With You




10 komentárov :

  1. Krasny nailart s krasnou myslienkou :-) Milky Way isto ukaz, som zvedava :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár :) Už sa teším, až si ho nalakujem na všetky nechty, táto malá "ochutnávka" ma poriadne navnadila :)

      Odstrániť
  2. Awesome picture with that hoodie!! I love these nails, great idea to recreate the lightsabers like this :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Robin! So glad you like it :) I loved your Harry Potter nail art, even I forgot to comment! :O

      Odstrániť
  3. Aaaaj ja chcem takého Stormtroopera :-D Asi si pôjdem kúpiť Lego :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je naprosto dokonalé! Skvělý nápad a i pro nefanoušky Star Wars to vypadá skvěle, moc se mi to líbí :) Ještě tak namalovat mistra Yodu :D A ta poslední fotka je dokonalá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikol :) Možno budúci rok bude aj Yoda, teraz som to poňala tak abstraktnejšie :)

      Odstrániť
  5. Wow, tak tohle je opravdu paráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...