Nail polish swap with Frau von Farbe

Jedného dňa som opäť raz brblala na možnosti slovenskej nail blogerky dostať sa k niektorým značkám lakov na nechty.

Nail polish swap with Frau von Farbe

Jedného dňa som opäť raz brblala na možnosti slovenskej nail blogerky dostať sa k niektorým značkám lakov na nechty.
Situácia je už síce lepšia a vďaka internetovým obchodom sa možnosti pomaly rozširujú a tak aj moja zbierka rastie o rôzne indie značky. No stále tu sú rezervy. Napríklad neviem prečo nemôžeme mať každú kolekciu od Essence či Catrice?

A vtedy mi milá slečna z Nemecka menom Claudia navrhla swap, čiže výmenu lakov. Ona mi pošle také, aké nemáme tu a ja zas, čo nedostať u nich. Na moje prekvapenie, tam tiež nemajú všetko :)

Po pár týždňoch vymieňania si informácií, aké farby má tá druhá rada a aké laky má vysnívané sme si balíčky navzájom zabalili a poslali.

Claudia mi poslala samé krásne lakové kúsky, milý dopis a aj zopár drobností navyše :) Dnes vám ich ukážem len takto, vo fľaštičkách no postupne ich budem lakovať a vy si ich budete môcť lepšie obzrieť :)

A while ago I was ranting once again about how hard is for Slovak nail blogger to buy stuff of certain cosmetics brands.

The situation is getting better and because Internet e-shops I can add to my stash some indie polishes. But there are still some reserves. For example, why we can't have all Essence's and Catrice's collections here?

And that time a lovely girl from Germany called Claudia suggested a nail polish swap. I was surprised that we could have here something that is not available in Germany :)

So after few weeks of exchanging info what colors each other like or what polishes we would like to have we packed and sent the polishes.

Claudia sent me so many pretty polishes, lovely letter and some other treats :) Today I will show you all of them in bottles and then gradually in future posts I will show them to you.


Nail polish swap with Frau von Farbe

Prvá štvorka. Z ľava Orly Velvet Rope je krásna sýta fialová s drobnými striebornými črepinkami a shimmerom. Druhým je Luxe Tux od Sally Hansen, čierna klasika vylepšená o rôzne veľké strieborné trblietky. Ďalej tu máme Ciaté. Môj prvý lak tejto značky s názvom Monte Carlo plný modrých, ružových a holografických glitrov. Posledný je Essie Power Clutch.

The first four. From left Orly Velvet Rope is beautiful purple with silver flecks and lovely shimmer. Second one is  Luxe Tux by Sally Hansen, black classic with various silver glitter. Then we have here Ciaté. My first one from this brand named Monte Carlo full of blue, pink and holo glitters. Last one is Essie Power Clutch.

Nail polish swap with Frau von Farbe

Túto trojicu tvorí holografický Claire's Glitter AB/Silver. V strede je ďalšia novinka medzi značkami v mojej zbierke Nails Inc. s názvom Wandour Mews a jeden malý koralový z Primarku.

Here we have holographic Claire's Glitter AB/Silver. In the middle another a new brand for me Nails Inc. named Wandour Mews and one little coral from Primark.

Nail polish swap with Frau von Farbe

Najvtipnejšie na celom swape bolo, keď mi Claudia poslala fotku lakov, ktoré pre mňa má a bola medzi nimi aj Popolušková kolekcia od Essence. Zrovna tá, ktorú sme aj my mali v DMke. Napriek tomu som z toho nebola nešťastná. Oba laky, ligotavý The Glass Slipper a nebíčkový Prince Charming som mala niekoľkokrát v ruke so zámerom odniesť si ich ku pokladni. No a takto prišli až ku mne domov :D V pravo máme svetlo modrý holograf z kolekcie Aquatix s názvom Under The Sea, ktorý je vraj super na pečiatkovanie :)

Funniest thing about this swap was when Claudia sent me pictures of polishes she got me and there were these two from Cinderella collection from Essence. Just the one we have in our drugstores. Despite that I was happy she bought them because I wanted to buy them anyways. There is glittery he Glass Slipper and blue shimmery Prince Charming. On the right is blue holographic from Aquatix collection called Under The Sea which should be great for stamping :)

Nail polish swap with Frau von Farbe

Tak už aj ja mám svoje P2. A dokonca dva! :) Červený Red Glamour obsahuje drobné zlaté čiastočky. V strede je Mint Flavour Dots z kolekcie Just Dream Like s množstvom zelených a modrých glitríkov a bielych úlomkov. Posledný v tomto rade je maličký červeno čierny Pocket Rock z kolekcie Pocket Me od značky Rival de Loop Young.

And finally I have my own P2. And even two! :) The red is Red Glamour and it contains gold shimmer. In the middle is Mint Flavour Dots from Just Dream Like collection with many blue and green glitters and white shattered glitter. Last one is tiny Pocket Rock from Pocket Me collection by Rival de Loop Young.

Nail polish swap with Frau von Farbe

Značku Boulevard de Beauté vôbec nepoznám, no na Instagrame som už zaregistrovala zopár "zmrzlinových" lakov. Veľmi ma potešilo, keď som v balíčku našla hneď dva - svetlo šedý a mentolový. Mini fľaštička vľavo je plná iridiscentných glitríkov, ktroré budú určite dobre vyzerať na tmavom podklade.

Brand Boulevard de Beauté was unknown for me but I saw some "ice cream cones" on the Instagram. So I was really happy to find two of them in the package - light grey and mint green. Little bottle on the left is full of iridescent glitter that surely will look good over dark bases.

Nail polish swap with Frau von Farbe

Na rad prichádza H&M haul :D H&M bolo počas môjho pobytu v Dánsku obľúbeným miestom, kde zohnať pekné laky a po príchode späť domov som trpela akútnym nedostatkom. Zľava tu teda máme krásny modrý Ocean Treasure, glitrový Pastel Dots, holografický Sparkle My Night, červený Seductive Red a zlatý Sparkle & Shine Baby.

And here we have H&M haul :D H&M was my favorite place to go shop polishes when I was in Denmark and I missed it a lot when I got back home. From left is beautiful blue Ocean Treasure, glitter Pastel Dots, holographic Sparkle My Night, red Seductive Red and gold Sparkle & Shine Baby.

Nail polish swap with Frau von Farbe

Pokračujeme s H&M... V vľavo je zlatý trblietavý Gold Glitter, vedľa neho Silver Glitter (o ktorého názve naozaj pochybujem :)), krásny tmavý Metallic Blue, telový Nude a hnedý Metallic Brown so zlatým shimmerom. Veľmi sa mi tiež páčia drobné fľaštičky v tvare kocky :)

Continuing with H&M... On the left gold Gold Glitter, next to it Silver Glitter (not very sure about that name :)), lovely dark Metallic Blue, skin toned Nude a brown Metallic Brown with golden shimmer. And I really love little cube-shaped bottles :)

Nail polish swap with Frau von Farbe

V balíčku som však našla aj ďalšie vecičky a rôzne dobroty. Zaujímavý odlakovač od Essie s textúrou podobnou peelingu, úžasné telové mliečko s nádhernou jahodovou vôňou a P2 pero na starostlivosť o nechtové okolie, ktoré vonia ako zrelá marhuľa.

Mlsoty značky Alnatura ma veľmi potešili. Lesné plody v čokoláde naozaj môžem :) A dve mini čokošky boli veľkým prekvapkom, lebo kávová obsahovala kávové zrnká a chilli aj trochu štípala ;)

Tento lakový swap bol pre mňa naozaj zážitkom. Bol môj prvý a veľmi sa teším, že nám to takto skvelo vyšlo :) Bavilo ma chodiť po obchodoch a hľadať zaujímavé a netradičné kúsky, ale aj rozbaliť si balíček a nájsť v ňom dvadsať krásnych nových prírastkov do zbierky.

Určite nezabudnite navštíviť Claudiin blog Frau von Farbe. Je veľmi šikovná, pekne fotí a lakuje :)

In my package I also found another cute items and some candies too. Interesting nail polish scrub-like remover by Essie, amazing body lotion that smells like strawberries and P2 cuticle pen with apricot scent.

Candies from Alnatura are really tasty. Berries covered in chocolate are awesome :) And two chocolate bars, one with coffee grains and chilli that is little bit spicy :)

This swap was really nice experience for me. It was my first one and I'm happy it all went so smoothly :) I enjoyed to go shopping and look for some interesting polishes but also unpack the box she sent me and found so many pretty to add ti my stash.

Definitively go and check out Claudia's blog Frau von Farbe. She is really talented and you will find there pretty manicures and photos :)




8 komentárov :

  1. Tak toto bola doslova nálož! Wow. Nádherné láčiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa z nich teším. Od samej radosti asi ani neviem, ktorý lakovať ako prvý :)

      Odstrániť
  2. uf, toto musel byť riadny limit :-D Toľko úžasných lakov, že ani neviem vybrať, na ktorý sa teším najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve to, že limit sme si najskôr ani nedohodli. Na záver som sa Claudie spýtala, koľko ich pre mňa má a ona že asi 20 :D Skoro som odpadla...

      Odstrániť
    2. ja by som asi pri skoro neostala a rovno by ma položilo :-D

      Odstrániť
    3. Ona mi potom píše, že vie, že to asi prehnala, ale že sa z toho nášho swapu strašne tešila :D Milé...:)

      Odstrániť
  3. Woooooow !!! :D ♥♥
    Poslední pětice laků H&M je naprostá dokonalost. Pak mě moc zaujal Nails Inc. - nádhera, co se v té lahvičce děje. No překrásná nálož laků. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...