Bleached neons & neon studs

Dlho, predlho som pátrala, kde by som si mohla kúpiť nejaký Bleached neon od Maybelline.

Bleached neons & neon studs

Dlho, predlho som pátrala, kde by som si mohla kúpiť nejaký Bleached neon od Maybelline.
Tieto vyblednuté neónky boli hitom minulého roka, no mne sa ich vtedy nepodarilo nikde zohnať. Dokonca ani keď som bola v septembri v Prahe. Nikde nič. Až potom som ich objavila v internetovej parumérii El Nino, kde majú kadejaké vychytávky za super cenu. A medzi nimi aj Bleached Neons. Najviac sa mi aj tak vždy páčila 242ka, v zahraničí známa aj ako Coral Heat.

I was searching where to get Bleached Neons for very, very long time. These pale neons were really popular last year and I wasn't able to get them anywhere. Even in Prague my mission to buy at least one was unsuccessful. Nothing. And then I found them in one online perfumery here in Slovakia. They have so many great things there with amazing price. I always loved the Coral Heat the most.

Bleached neons & neon studs

Čítala som na ne chvály ale aj negatívne názory. Najmä, čo sa konzistencie a aplikácie týka. Niektorým blogerkám šlo lakovanie ako po masle, niektoré písali, že zle kryjú. Ja som so svojou bledulkou bola spokojná a podarilo sa mi ju v pohode nalakovať v dvoch vrstvách.

I read many contradictory opinions on these polishes. Mainly when it comes to consistency and application. Some bloggers said that it was easy others wrote about bad opacity. I was really happy with mine and for me application was fine with nice coverage in two coats.

Bleached neons & neon studs

Rozhodla som sa ju skombinovať s podobne vyblednutými neónovými plieškami, ktoré som si nedávno objednala z Born Pretty Store. Prišli mi zmiešané v jednom malom tégliku, tak som sa zahrala na Popolušku (bez holubov) a vytriedila som ich. Moje snaženie som zakončila ich porozdelovaním do kolieska na nail artové vecičky. To som asi robiť nemala, lebo dobre "netesní" a jednotlivé farby sa mi pomaly ale isto miešajú...

V zmesi plieškov nájdete rôznofarebné kolieska, štvorčeky a slzičky. Zo každého po štyri farby. Všetky sú veľké cca 2mm, slzičky majú 2mm na šírku. Sú teda dosť malé a nebudete sa nimi všade zachytávať.

Pliešky som poukladala, ako mi prišlo na rozum. Štvorčeky diagonálne s kolieskami na striedačku, či kolieska so slzičkami dookola nechtu... Výsledok je podľa mna milý a dievčenský, ako stvorený na jar :)

I decided to pair it with similar bleached neon studs that I ordered from Born Pretty Store lately. They came to me mixed in one little plastic pot. So I turned into a Cinderella and sorted them out into nail art wheel. Then I realized that it doesn't fit tightly and some colors are already mixed again...

In this mix of studs you can find circles, squares and almond-shaped ones. Each shape in four different colors. All of them are approx. 2mm large, almond ones are 2mm wide. They are small enough so you won't snag into things.

I placed studs without much thinking. I alternated squares diagonally with circles or I rimmed one nail with almonds and circles... The result is I think very cute and girly, very appropriate for spring :)


Bleached neons & neon studs

Podľahli ste aj vy minulý rok neónkam od Maybelline? Ktorý odtieň, či odtiene vlastníte? Tiež ma zaujímajú vaše skúsenosti s ich lakovaním ;)

Did you buy Bleached Neons by Maybelline already? Which shade or shades you own? And I want to know what you think about the application ;)




6 komentárov :

  1. Krásný. :) Mám č.241 a tuším jsem musela lakovat 3 vrstvy, docela zlobil. Mám ho ale moc ráda, ale mrzí mě, že se mi ho nikdy nepodařilo věrně vyfotit. Hmm, dlouho jsem ho nelákla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romanka :) 241ka je tiež pekná. Aj som rozmýšľala, či si nevezmem aj tú a ešte tú zelenkavú. Neónky sú des na fotenie :D

      Odstrániť
  2. Týmto neónkam som nepodľahla, ale práve tento odtieň sa mi veľmi páčil. Musím ti pochváliť nádhernú prácu na nail arte - krása, dokonalosť. Naozaj vydarené a príjemne jarné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za takú pochvalu! :) Mám k neónkam taký dvojaký vzťah. Na jednej strane sa mi páčia a na druhej som presýtená neónovým atakom slovenských ulíc za posledné dva roky :D Ale Coral Heat som si nenechala ujsť :)

      Odstrániť
  3. Tak tu len stručne - krása! Páči sa mi ako celé dokopy ladí s tými plieškami

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...