(S)wimbledon & Flamingos

Vonku je čoraz teplejšie a tak podvedome vyťahujem zo svojich škatuliek letnejšie odtiene.

(S)wimbledon & Flamingos

Vonku je čoraz teplejšie a tak podvedome vyťahujem zo svojich škatuliek letnejšie odtiene.
Dnes mám pre vás celkom aktuálny odtieň od Catrice s názvom (S)wimbledon, ktorý len nedávno pribudol v stojane. Neodolala som, lebo podobný odtieň mi akosi v zbierke chýbal a navyše mám rada podobné mentolové / tyrkysové odtiene.

It's getting warmer outside and I'm subconsciously taking out more summery polishes from my boxes. Today I have for you quite new shade from Catrice named (S)wimbledon. It's one of the new polishes that were added to the standard line just recently. I couldn't resist since I was missing a color like this in my stash and I also like minty and turquoise polishes.

(S)wimbledon & Flamingos

Lak má krásny jemný strieborný shimmer, ktorý sa celkom pekne ukázal aj na nechtoch. Catrice s novými farbami prináša aj "nové" štetčeky, ako sa píše na vrchnáčiku, za čo im môžeme len ďakovať a gratulovať. Sú síce rovnakého tvaru, ako tie predchádzajúce - ploché a širšie, no tentoraz sú mäkšie a nie také rozstrapkané. To výrazne zlepšuje lakovanie. (S)wimbledon kryje v dvoch vrstvách.

This polish has a lovely fine silver shimmer that is visible not only in the bottle but also on the nails. With new colors Catrice came also with new brushes, as it stated on the lid. We can thank to Catrice and congratulate them. These new brushes have the same flat and wide shape but they are much softer and neat. That really helps with application. (S)wimbledon is nicely opaque in two coats.

(S)wimbledon & Flamingos

(S)wimbledon & Flamingos

K tomuto letnému a veselému odtieňu som podriadila zvyšok manikúry. V ten istý deň, kedy som si (S)wimbledon kúpila som v Kik objavila nálepky na nechty s plameniakmi. Už vtedy som vedela, že ich v nejakej tej manikúre nakombinujem :)

Pod plameniaka som použila biely lak od Essence. Ten rovnako patrí do vynovenej kolekcie lakov. Vo fľaštičkách, ktoré sme kedysi poznali ako Colour & Go teraz nájdete laky The Gel Nail Polish. Neuveríte, nešúpu sa deň po nalakovaní! Teším sa, že sa obe značky poučili a ich laky sú opäť použiteľné. Tento biely Wild White Ways funguje tiež ako podklad zintenzívňujúci rôzne farebné laky, napríklad neónky alebo pastelové odtiene.

Na (S)wimbledon som pridala ešte Lighthouse od Sparitualu. Od začiatku som tušila, že plameniaky budú svietiť pod UVčkom a keďže som s Lighthouse vraj mala nejaké tie resty, chcela som vám ho nafotiť aj pod týmto svetelným zdrojom ;)

Na záver som plameniaka pretrela ešte fluorescentným nadlakom od Essence, aby mi aj tento prst svietil v tme. A poviem vám, na Lighthouse nesiaha ani po prvé glitre na spodu fľaštičky. Po "nabití" pod UVčkom bolo hneď vidno, ako jeho žiara slabne. Naopak, Lighthouse žiaril a žiaril.

I matched rest of my manicure to this fun shade. That same day when I bought (S)wimbledon I also found these cute flamingo stickers in Kik. I knew that I will combine these two things in one manicure :)

Under the flamingo sticker I used white nail polish by Essence. They also revamped their nail polishes and in old Colour & Go bottles you can find The Gel Nail Polishes. And you are not going to believe me, they are not chipping after one day! I'm really glad that both brands made some adjustments and their polishes are once again easy to use. This one is called Wild White Ways and it can be also used as a color intensifying base under e.g. neons or pastels.

On (S)wimbledon I added a layer of Lighthouse from Sparitual. I suspected that flamingo stickers will glow under UV light and since I had some backlogs with Lighthouse, I wanted to take pictures also under this light source ;)

Lastly I added one coat of fluorescent top coat by Essence over the "flamingo" nail so it will glow too. And I have to admit, that Lighthouse has the right name. After I charged it under the UV light the one from Essence immediately started to fade but Lighthouse was just glowing and glowing...


(S)wimbledon & Flamingos

(S)wimbledon & Flamingos

Aj vy už svoje nechty pomaly pripravujete na letnú sezónu? :)

Have you already started preparing your nails for summer season like me? :)




6 komentárov :

  1. Pelikan nema chybu! Take uletene, az je to krasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jenom takový dodatek - není to pelikán, ale plameňák :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej, to je aká milá kombinácia. Sú také veselé, že som sa na fotky musela usmievať :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas mám chuť aj na takéto "cute" nechty :) Bola to zábava, hlavne v noci :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...