DIY Sheer Tints

Takto pred rokom OPI vytvorilo kolekciu štyroch priesvitných cukríkových lakov s názvom Sheer Tints.

DIY Sheer Tints

Takto pred rokom OPI vytvorilo kolekciu štyroch priesvitných cukríkových lakov s názvom Sheer Tints.
Zrazu bol nechtový svet plný chutných "sirupových" manikúr. Sheer Tints boli stvorené na experimentovanie. Dajú sa rôzne vrstviť či už na bledý podklad a glitre, alebo nosiť len tak. S ľahkosťou vytvoríte krásne gradienty, "vodovkovký" efekt alebo vymaľujete pečiatky.

No pre mňa boli jednoducho drahé. Páčili sa mi všetky a v našich končinách sa cena jedného OPIka pohybuje okolo 8€. Videla som aj mini kolekciu no v tom čase objednávanie lakov cez internet bolo pre mňa veľkou neznámou.

Až nedávno, keď som stála pri Essence stojane som si všimla nové ružové želé s názvom Bubble Gum. Vtedy som si spomenulana návod, ako si vyrobiť laky podobné "sheerom" od OPI. A tak som si z drogérky okrem Bubble Gum odniesla aj štyri číre laky od Miss Sporty.

About a year ago OPI launched a collection of four translucent candy polishes named Sheer Tints. The nail art world was immediately full of cute and juicy manicures. Sheer Tints were made to experiment. You can layer them over pale base or glitter or wear them just like that. You can easily create amazing gradients, watercolored effect or even color stamped nail art.

But for me, they were just so expensive. I liked whole collection and here the price of one OPI polish is around €8. I also saw that collection of minis but back then, ordering polishes from the Internet was the big unknown.

Yet lately as I was shopping and standing at Essence's stand, I noticed pink sheer jelly polish called Bubble Gum. Then I remembered that I saw a tutorial how to make polishes similar to sheers from OPI. And I left a drugstore not only with Bubble Gum but also with four clear polishes from Miss Sporty.


DIY Sheer Tints

Ak sa chcete do podobného experimentovania pustiť tiež, pravdepodobne už doma máte všetko, čo na vyrobenie takýchto "sheerov" potrebujete - stačí vám totiž zopár farebných lakov. Nedajú sa vžak použiť úplne hocijaké. Treba vyberať sýte farby, ktoré nemajú biely základ, inak sa vám priesvitný lak zakalí a zo "sheer" efektu nič nebude. Výborné sú jelly či crelly laky, teda niečo medzi krémovkou a jelly. Rovnako fajn sú aj neónové farby, ktoré ako vieme, nie vždy dobre kryjú (nedostatok bielej :)), no v tomto prípade je to výhoda. A potom potrebujete číre laky. Pokojne siahnite napríklad po Miss Sporty, ako ja :)

Po príchode domov som sa potom zmenila na alchymistu a začala som miešať. Rozhodla som sa vyrobiť si oranžový, zelený, modro-zelený a fialový.

If you want to experiment and create these sheer polishes, all you need you probably already have at home - some color polishes. Just choose vibrant colors that don't have white base. White in the polishes will muddle your sheers. Great are jelly or crelly polishes. You can also use neons. As we know, many of them have troubles to be opaque but this time it's advantage for us. And then you need your clear base. Just grab some cheap polishes. I decided to go for Miss Sporty ones :)

When I got home I turned into an alchemist and started mixing. I wanted to create orange, green, blue and purple.


DIY Sheer Tints

Oranžový som namiešala z číreho Miss Sporty, do ktorého som pridala pár kvapiek Essence Show Your Feet (jelly) 06 Juicy Orange a kvapku Maybelline Colorama 749 (crelly).

Orange one was created using clear Miss Sporty and I added few drops of Essence Show Your Feet (jelly) 06 Juicy Orange and drop of Maybelline Colorama 749 (crelly).

DIY Sheer Tints

Zelená vznikla spojením číreho Miss Sporty a Cartice Hugo Moss (jelly) s trošku S-He 003 (crelly).

Green is mixture of clear Miss Sporty and Catrice Hugo Moss (jelly) with bit of S-He 003 (crelly).

DIY Sheer Tints

Zeleno-modrú tvorí číry základ Miss Sporty a pár kvapiek tmavej morskej modrej od Sally Hansen  Night Watch a troška neónovej tyrkysky od Golden Rose 222 (v tomto prípade sú oba laky crelly).

Blue one is made of clear Miss Sporty and few drops of deep-ocean-blue from Sally Hansen and bit of Golden Rose 222 (both crelly polishes).

DIY Sheer Tints

Poslená fialová vznikla spojením číreho Miss Sporty a mojej milovanej nefotiteľnej Fluorescent Fuchsia Neon od Orly. Základ však tvorí ďalší lak od Miss Sporty, fialová 328, ktorú mám už snáď tisíc rokov (opäť oba laky crelly).

Last one is mix of clear Miss Sporty and my beloved hard to photo Fluorescent Fuchsia Neon by Orly. But the base is made with drops of cool purple Miss Sporty 328 (both crelly again).

DIY Sheer Tints

Posledný lak, ktorý som miešať nemusela, je ružový Bubble Gum od Essence z novej rady The Gel Nail Polish. Ak ste si ho náhodou ešte nekúpili, neváhajte. Ide o celkom unikátny kúsok v našich drogériách a nevedno, či sa niečo podobné ešte "zadarí". V ružovom sirupe navyše plávajú drobné ligotavé črepinky.

Last one is Bubble Gum by Essence from their new line The Gel Nail Polish. If you don't own it yet, go and get it. It's quite unique since it's a drugstore brand. In pink pink syrup float tiny and shiny flecks.

DIY Sheer Tints

Farebné laky pridávajte do číreho pomaly po kvapkách. Mne zvyčajne stačilo okolo päť kvapiek, no záleží od pigmentácie lakov. Priebežne treba lak skúšať, najlepšie na bielom podklade, aby ste vedeli, či ešte pridať alebo už stačí. Bubble Gum som v mojom prípade použila ako porovnávaciu vzorku a snažila som sa dosiahnuť podobnú priesvitnosť lakov. S výsledkom som nadmieru spokojná (aj keď asi ešte šupnem kvapku do fialového :))

During the process be careful and add just few drops at once. I needed about five drops but it all depends on the pigmentation of your color polishes. Try them paint on some white surface to know if you need add more color or not. I used Bubble Gum to compare the opacity of my sheers. I'm really satisfied with the result. Maybe I will add another drop into the purple one :)

DIY Sheer Tints

Rozhodla som s nimi vytvoriť jednoduchý dúhový gradient. Najskôr som si nechty nalakovala bielym Essence Wild White Ways (momentálne môj obľúbený biely lak). Potom som vždy do polovice nechtu nalakovala vždy jednu farbu a druhú polovicu som dolakovala inou. Ako som pridávala ďalšie vrstvy, prechádzala som z jednej farby do druhej, aby sa prelínali.

I decided to go for easy and simple gradient. Firstly I used Essence Wild White Ways as a base for my nail art. Then I painted half of my nails with one color and the rest with another one. As I layered more coats I overlapped them to create nice gradient effect.

DIY Sheer Tints

Ako sa vám páčia? Vyskúšate si aj vy namiešať svoje Sheer Tints? :)

Do you like them? Would you try to make your own Sheer Tints? :)




8 komentárov :

  1. vyzerajú nádherne! si šikovná, ja si asi vlastné laky vyrábať nebudem, ale super návod:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa z nich teším, ďakujem :) Možno raz zmeníš názor a nejaký si mixneš :)

      Odstrániť
  2. Určitě zkusím, super pochopitelný návod :-) :-D ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A to ombre jsi dělala houbičkou ? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, netreba používať špongiu, aj keď priznám sa, že som to neskúšala. Stačí však laky nanášať normálne štetčekom, tak aby sa vždy kúsok prekrývali. Tým, že sú také priehľadné, sa pekne prepoja.

      Odstrániť
  4. ako, že wow, tak tomuto sa povie alchymista podľa môjho gusta. Vyzerá to fantasticky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Veľmi rada experimentujem, miešam či niečo vyrábam :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...