SpaRitual Unveil + Dreamer

Teším sa, že moja spolupráca so značkou SpaRitual pokračuje aj naďalej. Tento raz som si tak mohla vyskúšať ich zlupovaciu bázu a jeden gl...

SpaRitual Unveil + Dreamer

Teším sa, že moja spolupráca so značkou SpaRitual pokračuje aj naďalej. Tento raz som si tak mohla vyskúšať ich zlupovaciu bázu a jeden glitrový lak k tomu.
Zlupovací basecoat je v súčasnosti už bežnou výbavou nail blogeriek a je neoceniteľným pomocníkom pri odstraňovaní glitrových lakov. Nič totiž nie je horšie, ako odlakovávať glitre. V poslednom čase rôzne značky prišli s podobným produktom na trh, dokonca aj bežne dostupná, drogérková Miss Sporty.

I'm really happy that my collaboration with SpaRitual continues. This time I was able to try their peel off basecoat and one glitter nail polish.

The peel off basecoat is well known and used among nail bloggers and it's invaluable little helper when it comes to removing the glitter. There is nothing worse than glitter removal. I saw brands releasing their own peel off bases lately, even affordable ones like drugstore Miss Sporty.


SpaRitual Unveil + Dreamer

Výnimkou nie je ani SpaRitual, ktorý nám začiatkom tohto roku priniesol svoju zlupovaciu bázu s pekným názvom Unveil (v angličtine znamená odhaliť).

Zlupovacie bázy sú skvelé aj pre tie z nás, ktoré naozaj často svoju manikúru obmieňajú. Unveil totiž sľubuje výdrž 1 až 2 dni.

And SpaRitual is no exception. In the beginning of this year they released a peel off base with lovely name Unveil. 

Peel off bases are great also for those who like to change their manicure very often. Unveil promises that it adheres to nail surface for 1 to 2 days.

SpaRitual Unveil + Dreamer

Flakónik z brúseného skla v sebe ukrýva bielu mliečnu tekutinu. Báza sa aplikuje rovnako, ako bežný základný lak. Stačí naniesť jednu vrstvu a počkať, kým uschne.

The bottle is made of sanded glass and it hides a milky liquid inside. The base is applied the same way as normal basecoat. You need one coat and the just wait until it's dry.

SpaRitual Unveil + Dreamer

Unveil je na rozdiel od iných zlupovačiek po uschnutí matný (napriek tomu, že zrovna na tejto fotke tak nevyzerá). Podľa mňa ide o celkom fajn indikátor toho, že už je suchý.

Unlike most peel off bases I was able to try Unveil is matte when once is dry (it doesn't seem to be matte on my photo, but believe me:)). For me it's nice indicator that the base is dry.

SpaRitual Unveil + Dreamer

SpaRitual Unveil + Dreamer

Aplikácia bázy bola veľmi pohodlná a to najmä kvôli dlhému tenkému štetčeku. Bázu treba nanášať opatrne tak, aby nám nezatekala až ku kožtičke, inak sa môže stať, že sa po čase začne odlupovať aj so zvyškom manikúry. Potom môžete naniesť ľubovolný lak. SpaRitual na krabičke píše len o glitrových lakoch, no už som skúšala Unveil aj s klasickou krémovkou a fungoval rovnako dobre.

A keď už hovoríme o krabičke, Unveil vám príde v takomto krásnom balení s holografickými kvetmi.

Application of this base was comfortable mainly because of the long and thin brush. It has to be applied carefully and not to flood your cuticles otherwise it can start to lift after a while. Then you can add nail polish of your choice. SpaRitual mentioned on the package only glitter polishes but I tried Unveil even with creme polish and it worked.

Speaking of the package, Unveil comes in this beautiful little box with holographic flowers.


SpaRitual Unveil + Dreamer

Na otestovanie Unveilu som si vybrala multiglitrového fialového fešáka Dreamer z kolekcie Quest. Zaujal ma najmä veľkými ružovými kolieskami.

To test the power of Unveil I picked purple multi glitter beaut Dreamer from Quest collection. I just love that larger pink circle glitter.

SpaRitual Unveil + Dreamer

Základ Dreamera tvorí fialové želé. V ňom okrem už spomínaných rôznofarebných glitrov nájdeme aj úžasné elektricky modré črepinky.

The base of Dreamer is made of purple jelly. Apart all that glitter I mentioned there are also amazing electric blue glass flecks.

SpaRitual Unveil + Dreamer

Lak je priehľadnýdá a dá sa navrstviť na iný lak, či nosiť aj samostatne. Ja som si pod neho nalakovala fialový Catrice Be My Violetine (ukoristený vo výpredaji:)), lebo nemám rada hrubé vrstvy laku na svojich nechtoch.

The polish is rather sheer and you can layer it over another nail polish or wear it just like that. I painted it over purple Catrice Be My Violetine (that I got in sale:)) because I'm not a fan of thick layers of polish on my nails.

SpaRitual Unveil + Dreamer

Fľaštička opäť ukrýva tenký štetček, s ktorým sa dobre manipuluje. Aplikácia laku bola fajn až do momentu, kedy som si zmyslela, že vydolujem zopár ružových koliesok. Trpezlivosť však ruže prináša a tak som si nakoniec na každý necht nacapkala dve. Tú noc však strávil lak "dolu hlavou", aby sa kolieska v laku rovnomerne rozmiestnili.

The bottle hides nice thin brush that is easy to use. Application was okay until I wanted to get those pink circles out. Lots of fishing needed. But finally I was able to stick two circles on each nails. But my dear Dreamer spent that night upside down so the glitter can distribute better.

SpaRitual Unveil + Dreamer

Kombo Dreamer a Unveil mi robilo spoločnosť dva dni, počas ktorých som vykonávala bežné činnosti, dokonca so mnou absolvovalo aj jedno umývanie vlasov. Na druhý deň poobede sa mi sám od seba odlúpil celý lak z malíčku. Rozhodla som sa teda dať dole aj zvyšok manikúry. Stačilo lak zo strany nadvihnúť pomarančovým drievkom.

Ako vidíte, takmer všetky sa mi podarilo zlúpnuť v jednom kuse. Trošku ťažšie zliezal len z nechtu na palci na pravej ruky, ktorý som si zlomila pri šoférovaní a bol zachraňovaný lepením. Po zlúpnutí laku boli moje nechty bez známok poškodenia.

The combo of Dreamer and Unveil stayed with me for two days and I was doing everyday activities normally, I even washed my hair once. Then my pinkie peeled off and I decided to remove the rest. I lifted the polish on the side of my nail with orange stick and it came off easily.

As you can see almost all of them peeled off in one piece. Only one from my thumb nail on right hand was struggling since I broke my nail when I was driving and it was glued back together. When I peeled off all of them my nails looked okay with no sign of damage.


SpaRitual Unveil + Dreamer

Zlupovaciu bázu teda hodnotím veľmi pozitívne, lebo splnila všetko, čo o nej výrobca tvrdí. Určite sa stane mojím verným spoločníkom nielen pri lakovaní glitrov. Rovnako spokojná som aj s úžasným Dreamerom, ktorému noc v stojke prospela a kolieska sa teraz lakujú ľahšie :)

Zlupovaciu bázu Unveil, glitrový Dreamer a aj ostatné produkty značky SpaRitual nájdete na e-shope Zahir.

Oba produkty mi bol zaslané za účelom vytvorenia recenzie. Pre viac informácií, viď záložku disclosure. Touto cestou tiež ďakujem Sparitual Slovensko za poskytnutie lakov.

In the end I can say I really like Unveil peel off basecoat, because it does exactly what is in the product description. I think I will be using it very often and not only to wear glitter polishes. I'm also pleased with amazing Dreamer. A night in "handstand" helped a lot :)

Unveil peel off basecoat, glitter nail polish Dreamer and all the other products by SpaRitual you can find on their site SpaRitual.com.

Both products were sent to me for review. For more information, please see my disclosure tab. I would like to thank Sparitual Slovakia for sending me these products.


~

A pokiaľ ide o odlakovávanie glitrov platí... :)

And when it comes to removing all that glitter... :)

men glitter nail polish





4 komentáre :

  1. Ten glitrový je nádherný ♥ Jinak super, že existují takový vychytávky. Já ještě dodělávám starý Essence, který naštěstí pořád funguje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky z tej kolekcie Quest sú krásne! :) Ten z Essence som mala aj ja. Čo viem, tak to bola asi prvá zo zlupovacích báz v našich obchodoch...

      Odstrániť
  2. Milujem detaily glitrových lakov :-D Tento zlupovací lak akcii som videla aj na školení, len som zmeškala fotenie a natáčanie, bo sme trochu po obede meškali :-))) ja som na skúšku premýšľala o tom Miss Sporty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Suzi. Teším sa, že som ti ulahodila tým mojím polomakrom :D Ja mám doma aj ten od Miss Sporty, mala by som asi urobiť nejaké porovnanie... Ale mám taký pocit, že tento od Spa funguje lepšie.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...