OPI - Pineapples Have Peelings Too

Pineapples Have Peelings Too rozbúril pokojné vody v najnovšej kolekcii Hawaii od OPI. Nie každému sa totiž páči. Prečo som si ho teda kúp...

OPI - Pineapples Have Peelings Too

Pineapples Have Peelings Too rozbúril pokojné vody v najnovšej kolekcii Hawaii od OPI. Nie každému sa totiž páči. Prečo som si ho teda kúpila?

Pretože milujem ananásy. Nie len ako ovocie, ktoré mi chutí. Podľa mňa sú vizuálne zaujímavé. Keď si učešem vlasy do drdolu, ešte aj ten volám ananás. V mojej skrini nájdete zopár tašiek práve s týmto ovocím (dve z nich sú tu na fotkách :)). Fascinuje ma anglický preklad ananásu "pineapple". Nedalo sa teda inak a môj prvý Opík musel byť tento ananásový.

Ukoristila som ho na Beauty Forum Slovakiatu u nás v Trenčíne. Páčili sa mi aj ostatné laky z havajskej kolekcie, no podobné už v zbierke mám. Až na tento unikát :)

Pineapples Have Peelings Too stirred up calm waters of OPI's new Hawaii collection. Not everyone is fond of this one. So why I bought it?

Because I LOVE pineapples. Not only I like the fruit and how it taste but they have are visually very interesting. I own few items with this fruit (two of my bags you can see on these photos :)). The combination of words pine + apple fascinates me. So that's why my very first nail polish from OPI is this one.

I also liked the rest of the Hawaii collection, but when I saw it in real life, many polishes looked similar to those I already have. But this one really caught my eye.


OPI - Pineapples Have Peelings Too

Toto úbožiatko zopár blogeriek nazvalo dokonca škaredým. Pravdepodobne kvôli jeho zvláštnej farbe a zlatému metalickému finišu. No ja mám celkom vzťah k podobným "čudným" lakom napriek tomu, že nie som fanúšikom zlatej farby. Mňa na ňom okrem názvu zaujali aj rôzne veľké hexagóny všakovakých farieb. Okrem nich v laku nájdete aj drobné čierne glitríky.

This poor thing was called ugly many times. I think it's because of its not very usual color and gold metallic finish. I kind of like weird polishes, even I normally don't like gold. But I really like those hex glitters inside in many sizes and colors. There are also some tiny black dots.

OPI - Pineapples Have Peelings Too

Lakoval sa bezprblémovo a stačili mi dve vrsrvy. Šesťuholníky sa rozmiestňovali celkom dobre, i keď občas som musela trochu loviť, najmä tie väčšie.

The application was fine. I needed only two coats. It was quite easy to distribute the glitter, but sometimes I had to search and fish, mainly bigger ones.

OPI - Pineapples Have Peelings Too

Keď tak pozerám na ten názov, akoby tvorcovia vedeli, že tento kúsok nebude patriť práve medzi tie najobľúbenejšie a občas ho niekto aj skritizuje. Ale myslím, že by sme nemali byť kruté. Veď "pineapples have p(f)eelings too!" ;)

As I'm looking at that name on the bottom I think creators knew that this one isn't going to be the most favorite polish and from time to time someone will criticize it. But I think we shouldn't be so cruel. You know that "pineapples have p(f)eelings too!" ;)

OPI - Pineapples Have Peelings Too

Na záver jedna dvojnásobne ananásová s môjou milovanou ovocnou taškou z H&M :)

And finally double dose of pineapples with my amazing fruity crochet bag from H&M :)




4 komentáre :

  1. Já pořád nevím jestli si ho mám koupit nebo nemám. Asi se rozhodnu až ho na veletrhu uvidím :D Ale máš ho moc pěkně nafocený ;) A ta kabelka je boží..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som zvedavá, ako sa rozhodneš :) Kabelke sa jednoducho nedalo odolať ;)

      Odstrániť
  2. Já jsem byla na vážkách, ale už na veletrhu mě začínalo dost mrzet, že je vyprodaný a teď mě to tedy mrzí dvojnásob. :D A to ananas nemám vůbec ráda. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja verím, že sa k nemu ešte nejak dostaneš a bude tvoj :) Mna celkom prekvapuje to množstvo pozitívnych reakcií najmä keď som si o ňom toľko nemilého prečítala...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...