Rival de Loop Young - Two Face

Značku Rival de Loop Young som mala v hľadáčiku pri mojom útoku na Pražské drogérie.

Rival de Loop Young - Two Face

Značku Rival de Loop Young som mala v hľadáčiku pri mojom útoku na Pražské drogérie.
Najmä preto, lebo ju tu u nás na Slovensku nemáme a už som pár pekných lakov tejto značky na iných blogoch videla. Väčšinu mojich nákupov som absolvovala v Rossmanne a práve tu som si zadovážila aj Two Face. Tento názov je celkom príznačný, keďže ide o duochrómový lak. Trošku som sa musela prehovárať, aby som si ho kúpila. No nakoniec som rada, lebo je to naozaj pekný kúsok.

I wanted to buy something from Rival de Loop Young since I knew we'll go to Prague. We don't have this brand here in Slovakia and it's sad to see some nice polishes that I can't buy. And then in Rossmann drugstore I saw this one named Two Face. Such a appropriate name, since it is a duochromatic polish. I had to persuade me a bit to buy it. But after all I am glad I got it, because it's a really lovely color.

Rival de Loop Young - Two Face

Duochromatický efekt je vo fľaštičke naozaj pekne viditeľný. Mení sa od elektrickej modrej až po bronzovú podľa toho, ako naň dopadá svetlo. Vyzerá ako olejová škvrna na vode. Nosenie takýchto odtieňov je pre mňa vždy zábava a rada sledujem tú farebnú premenu, keď hýbem rukami.

You can see the duochromatic effect easily in the bottle. It changes from electric blue to bronze color depending on angle of the light.It looks like an oil slick. I enjoy wearing polishes like this and I like to watch the transformation of colors as I move my hands.

Rival de Loop Young - Two Face

Two Face síce nepatrí medzi tie super mega multichromatické, no prechod z modrej do fialovej je celkom pekne viditeľný aj na nechtoch.

It is not one of those super mega multichromatic polishes, but the transition from blue to purple is nicely visible also on nails.

Rival de Loop Young - Two Face

A ak chcete vidieť aj bronz, stačí zdvihnúť ruku.

And if you want to see more, just raise your hand.

Rival de Loop Young - Two Face

Aplikácia bola fantastická. Lak má mäkučký plochý štetček, zastrihnútý do oblúčika, takže sa s ním dobre a pohodlne manipuluje. Stačilo mi nalakovať si dve vrstvy na plné krytie, čo je tiež fajn.

The application was fantastic. The bottle has soft and flat brush with rounded end so it's really easy and comfortable to use. You will need two coats to full coverage, and that's also nice.

Rival de Loop Young - Two Face

Trochu závidím našim západným susedkám, že sa dostanú aj k tejto značke. V stojane mali rôzne zaujímavé produkty a chvíľku som sa bála, že ho vyrabujem celý :D Nakoniec som si ukoristila ešte jedného krásavca, ktorého vám ukážem nabudúce.

Čo naň poviete? Patríte medzi fanúšičky duochromiek rovnako ako ja? :)

I'm kinda jealous that our western neighbors can access this brand so easily. They had so many nice stuff in the stand and I got another pretty one that I will show you next time.

So, what do you think? Do you like duochromatic polishes that much just like me? :)




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...