Moyra Sea Salt - Pearl Drop

Dnes mám pre vás jeden úchvatný lak značky Moyra s názvom Pearl Drop.

Moyra Sea Salt - Pearl Drop

Dnes mám pre vás jeden úchvatný lak značky Moyra s názvom Pearl Drop.
Pamätáte si na Sugar laky od Gabrielly Salvete? Sem-tam ich ešte vídavam v drogérii a stále rozmýšľam, či si nejaký kúpiť. A potom som na Nailland.hu videla tento bielučký lak z kolekcie Sea Salt, ktorá sa veľmi podobala na laky Sugar. Ich základ tvorí priesvitné farebné mliečko s množstvom bielych rôzne veľkých glitrov.

Today I have for you one beautiful nail polish by Moyra woth a lovely name - Pearl Drop. Many bloggers who know brand Gabriella Salvete will remember their glitter nail polishes from Sugar collection. I see them in drugstores from time to time, still thinking if I should buy some. An then as I was browsing Nailland.hu I found this white beauty from Sea Salt collection, that looks just like the Sugar collection from Gabriella Salvete. The polish is made of sheer base and many white glitter of different sizes.

Moyra Sea Salt - Pearl Drop

Pearl Drop bola láska na prvé nalakovanie. Lak na nechtoch pôsobí neuveriteľne nežne a jediné spojenie, ktoré ma vždy napadne je "Rozárko, vždyť ty jsou svatební..." :) Nechty vďaka nemu vyzerajú krásne upravene. Hneď sa zaradil medzi moje obľúbené.

Pearl Drop was love at first sight. It looks so delicate and gentle and the only thing I can think about looking at this one are wedding bells. With Pearl Drop your nails will nice and well ordered. I added it immediately on my list of the most favorite polishes.

Moyra Sea Salt - Pearl Drop

Moyra Sea Salt - Pearl Drop

Lakoval sa bezproblémovo a k dokonalosti stačili dve vrstvy. Napriek tomu, že po dvoch vrstvách je necht stále vidno, neodporúčam dávať viac, lebo sa stratí ten krásny priesvitný efekt a biele glitre nie sú tak viditeľné. Pearl Drop mi na nechtoch vydržal tri dni a odlakovala som ho len preto, že som chcela skúsiť aj iné nové laky. So všetkými lakmi tejto značky mám zatiaľ podobnú skúsenosť.

Application was easy peasy and all you need are two coats of perfection. Even though there is VNL I woulndn't add more layers because the beautiful sheer effect with white glitter could be ruined. Pearl Drop stayed on my nails for about three days and then I removed it only because I wanted to try some other polishes. All Moyra polishes I own have really decent lasting power.

Moyra Sea Salt - Pearl Drop

Ja som si Moyru objednávala z Nailland.hu, lebo som brala aj iné laky, no podarilo sa mi nájsť aj slovenský e-shop Lia Drogéria predávajúci túto značku a takmer všetky kolekcie vrátane Sea Salt. Za jeden lak tu nezaplatíte viac, ako 2€. Objem jednej fľaštičky je príjemných 12 ml. Čitateľky z Česka nájdu Moyru (až na Sea Salt kolekciu, čo je veľká škoda :/) na e-shope Moyra-Shop. Z tejto značky už vlastním štyri laky a moja zbierka sa o ďalšie Moyríčatá určite rozrastie.

I ordered this one from Nailland.hu, they have all collections there including Sea Salt. One polish cost about 2€ depending on collection. The bottle has volume of 12ml which is quite a lot for that price. I already have four polishes from Moyra and I think I will buy some more.




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...