Pupa Sporty Chic - Gummy Matt Nail Polish

Jar je oficiálne tu a k nej rozhodne patria jemné pastelové odtiene.

Pupa Sporty Chic - Gummy Matt Nail Polish

Jar je oficiálne tu a k nej rozhodne patria jemné pastelové odtiene.
Kozmetické značky si tento fakt dobre uvedomujú a lákajú nás práve na pastelky. Pupa Milano, ktorú som si v poslednom čase veľmi obľúbila, nám prináša tento trend v ich novej limitke Sporty Chic. Veľmi ma zaujala, najmä, čo sa lakov týka. Dokopy sú k dispozícii štyri odtiene - marhuľový, orgovánový, mentolový a svetlo žltý so špeciálnym polomatným gumovým "soft touch" efektom.

The spring is officially here and with it we can welcome pastel shades. Cosmetic brands are tempting us with these colors. Pupa Milano, which I really love lately is bringing us this trend in their new limited edition Sporty Chic. It really caught my eye, mainly because of nail polishes. There are four shades - apricot, mint, lilac and pale yellow with special semi matte gummy "soft touch" effect.

Pupa Sporty Chic - Gummy Matt Nail Polish

Vybrala som si dva z nich, mentolový 003 a orgovánový 002 napriek tomu, že sa mi páčia úplne všetky :)

I bought two of them, mint 003 and lilac 002 despite I really love them all :)

Pupa Sporty Chic - Gummy Matt Nail Polish

Rovnako ako všetky laky od Pupy, aj tieto sa lakovali naozaj skvelo. Už v prvej vrstve dobre kryjú, čo je pri svetlých odtieňoch základ. Stačí potom pridať ešte jednu vrstvu a hotovo. Po uschnutí je povrch naozaj zaujímavý, akoby pogumovaný. V tomto prípade vynechajte nadlak.

Just like the other Pupa polishes application of them was a dream. They have great coverage that is important when it comes to light and pale shades. You will need two coats and you're good to go. After they are dry, the surface is really unusual, rubberized. In this case, skip the top coat.

Pupa Sporty Chic - Gummy Matt Nail Polish

Nevedela som, ktorý z nich si nalakovať ako prvý. Nakoniec som sa rozhodla pre ich kombináciu v jednoduchej francúzskej manikúre s polmesiačikmi. Snažila som sa vystihnúť "sporty chic" look :)

I couldn't decide which one use first. Then I decided to combine them in simple french manicure with some half moons. I wanted to express that "sporty chic" look :)

Pupa Sporty Chic - Gummy Matt Nail Polish

Podľahli ste aj vy pastelovej mánii? Ak áno, akými pastelkami ste oživili svoju lakovú zbierku? :)

What about you, do you like pastel shades on your nails? If yes, what shades you added to your nail polish stash? :)




8 komentárov :

  1. najdokonalejšia jarná kombinácia ♥ Úplne super je to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že sa páči :) Asi si pôjdem aj po tie zvyšné dva. Veľmi ma chytili tieto laky :)

      Odstrániť
  2. Nadherna kombinacia, aj to, ze si sa s tym tak vyhrala a striedala farby :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, chcela som aby oba laky vynikli, lebo sú tie farbičky ozaj krásne :)

      Odstrániť
  3. nádhera:) si veľmi šikovná a kreatívna!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To platí aj o tebe! Akurát som obdivovala tvoje gradientové cik-caky ;)

      Odstrániť
  4. To je tak pekné! Kombinácia farieb i nápad s nail artom.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...