Essence Gel-Look Plumping Top Coat

Už viackrát som vo svojich príspevkoch o tomto nadlaku básnila. Dnes prišiel čas, aby som vám ho predstavila trochu bližšie.

Essence Gel-Look Plumping Top Coat

Už viackrát som vo svojich príspevkoch o tomto nadlaku básnila. Dnes prišiel čas, aby som vám ho predstavila trochu bližšie.

Keď som si ho kupovala prvý raz, v hlave som mala predstavu, že ho budem používať len na vyrovnanie povrchu po aplikácii glitrov a iných ozdôb, ktoré je potrebné zaliať väčšou vrstvou nadlaku.

I mentioned this top coat many times in some of my previous posts. Now it's time to tell you more about it.

When I was buying this one for the first time, I got this idea in my mind that it will help to smooth out the surface of nails after using some crazy glitters or other embellishments that you need flood in layer of top coat.


Essence Gel-Look Plumping Top Coat

Podľa popisu "XXXL Volume" a "plumping" by som čakala, že bude hustý a naozaj gélový. Nie je to celkom pravda. Svojou konzistenciou mi veľmi pripomína Insta Dri od Sally Hansen. A tu sa podobnosť nekončí. Aké bolo moje prekvapenie, keď som chvíľku po nakalovaní náhodou ťukla nechtom do druhej fľaštičku laku a môjmu čerstvo nalakovanému nechtíku sa nič nestalo? Nikde na obale ani na web sránke sa nespomína o jeho rýchlom schnutí.

Since they call it "XXXL Volume" and "plumping" I was expecting to be quite thick and gel-like. But it's not true really. The consistency reminds me of Sally Hansen's Insta Dri. And they have much more in common. I was really surprised when after a while I did my nails I accidentally hit another bottle of polish with my freshly painted nails and nothing happened to it. There is any mention that it is a quick dry top coat, but it is!

Essence Gel-Look Plumping Top Coat

Naopak, to čo je uvedené na obale, teda že dodáva objem a úžasný lesk, je naozaj pravda. S týmto topcoatom sa vaše nechty budú naozaj blyšťať. Rovnako aj tvrdenie, že vám zaručí "long-lasting" manikúru je podľa mojich skúseností pravdivé. S Insta Dri sa mi neraz stalo, že lak mi na konci nechtu akoby popraskal a následne sa začal aj olupovať. Jednoducho ostal krehkejší. S týmto nadlakom od Essence sa mi nič podobné zatiaľ nestalo. Celá manikúra je vďaka nemu pružnejšia. Netvrdím, že sa mi ešte nikdy neolúpal lak z nechov, keď som ho nosila, nie v takej miere ako s Insta Dri. Pri Insta Dri som si tiež všimla, že sa sťahoval, podobne ako Seche Vite, len trochu menej. Pri Gel-Look od Essence som si to zatiaľ nevšimla.

On the other hand they say it will give you plumped-up and glossy nails, and that's a real thing. With this top coat your nails will be really shiny. Also they claim that your manicure will last long and according to my experience, it does. With Insta Dri what usually happened was that it cracked on the tips of my nails and my manicure started to chip. It just became brittle. When I'm using this one from Essence my mani is more flexible. I can't say that my nail polish never chip with Essence's top coat but not as much as with Insta Dri. I also think that Insta Dri can shrink your manicure just like Seche Vite, just not that much. When I'm using the one from Essence I don't have any problems with shrinkage.

Essence Gel-Look Plumping Top Coat

Nadlaky veľmi nestriedam a neexperimentujem, ak nájdem nejaký s ktorým som spokojná väčšinou pri ňom ostanem. Z tohoto od Essence som si kúpila druhé balenie a už si vydobil svoje teplé miestočko v mojom lakovacom rituáli. A pokiaľ ho nevymenia alebo nezrušia, pravdepodobne ostaneme dobrými kamošmi aj naďalej. Ak veľa lakujete, poteší vás aj cena, ktorá sa pohybuje okolo 2€ (neviem presne, na webe uvádzajú 1,89€). Neviem ako vy, no ja som nikdy nestihla minúť Insta Dri pred tým, než mi úplne zhustol a zožuvačkovatel. Pre mňa ho v tej fľaštičke bolo príliš veľa, konkrétne 13,3 ml. Essence Gel-Look sa predáva vo fľaštičke s objemom 8 ml a tú prvú som minula naozaj celú. Ku koncu balenia tiež jemne zhustne no dá sa stále používať.

I usually don't experiment when it comes to top coats, if I find some I like, I'll stay with it. I've already bought second bottle of this one from Essence and it has it's place in my nail polish routine. If Essence won't stop selling it or replace it with another one we will still be a good friends. If you do your nails often you will like the price too, which is about 2€ for one bottle (not sure exactly). I actually never managed to run out of Insta Dri until it was totally thick. I think 13,3 ml is too much of polish for me. Essence's Gel-Look is sold in 8 ml bottles, and I used the first one completely. It can get bit thicker when you get to last bits of it but it is still usable.

Aké sú vaše skúsenosti s nadlakmi, poznáte a vyskúšali ste už aj tento od Essence? Ktorý je ten váš najobľúbenejší?

What about your experience with top coats, do you know this one from Essence? Which top coat is your favorite?




10 komentárov :

  1. Ja som kedysi používala Turbo Dry od NYC, ten mi vyhovoval najviac, lenže ho prestali vyrábať a dodnes zaň neviem nájsť náhradu. Momentálne mám Insta Dri a ten mi svojím sťahovaním a žuvačkovaním už neskutočne lezie na nervy, takže keď tento v drogérke zbadám, neváham a beriem! Ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po Turbo Dry som pátrala a podľa tvojich slov už ani pátrať nemusím :D Insta Dri bol môj favorit, no ako som písala, lak pod ním hrozne skrehne. A ani sa ti nečudujem, že ti lezie na nervy. Gel-Look majú v bežnom sortimente v DMke a očividne veľa ľudí ešte neprišlo na to, aký je super, lebo ho tam majú vždy dosť. Dúfam, že aj tebe bude slúžiť tak dobre, ako mne :)

      Odstrániť
    2. Ja ho neviem zohnať už strašne dlho, tak som si povedala, že ho asi prestali vyrábať, nemám to vôbec overené :D Aj u mňa bol Insta Dri obľúbený napriek tým jeho zlým vlastnostiam, ale dúfam teda, že čoskoro budem mať nového obľúbenca :P

      Odstrániť
  2. No ani ja som ho asi rok už vôbec nikde nevidela... Ale asi to zase len slovenská distribúcia nezvládla :D Potom daj vedieť ako si s ním spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nechala jsem se na blozich nalakat na rychleschnouci nadlak od Astoru a od te doby uz jiny nehledam. U nas ho prodavaji v drogeriich Teta. Ale to neznamena, ze nevyzkousim tento od Essence, pokud na nej narazim!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po Astore som už tiež viackrát pokukovala ale nebola som si celkom istá, či je to dobrá voľba. Vtedy som ešte používala Insta Dri a len tak som si kúpila Gel-Look a nejak som pri ňom ostala :) Tiež to však neznamená, že ten od Astoru nevyskúšam ;)

      Odstrániť
  4. Ja s vrchnými lakmi od Essence nemám dobré skúsenosti a tak som ich prestala kupovať, aj skúšať. Či už sa jednalo o bublinkovanie alebo o schnutie, ktoré trvalo dlhšie ako bez neho. Rovnako ako Arvonka som používala ten NYC (a ešte Gabriellu Salvete) teraz mám ako náhradu Astor a neviem si ho vynachváliť. K tomu som si nakoniec kúpila aj podkladový, čím som vymenila dlhoročné stálice od Gabrielly Salvete

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplne ti rozumiem, čo sa týka nedôvery ku Essence nadlakom. Ja to tak mám všeobecne so všetkými ich lakmi. Toto bola naozaj náhodná kúpa a kebyže ho netestujem vyše dvoch mesiacov, sama neverím, že by mohol fungovať. Astor som u teba videla, možno siahnem aj po ňom, keď miniem tento od Essence.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám taky tento a měla jsem ho i ve starém balení, ale vždy když mám ohybné :-) delší nehty tak mi popraská :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň vidno, že u každého môže jeden produkt fungovať inak... Ja som tento problém zatiaľ nezaznamenala :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...