Barry M - Coconut + Copacabana

Nedávno som sa na Instagrame pochválila mojimi úplne prvými lakmi značky Barry M.

Barry M - Coconut + Copacabana

Nedávno som sa na Instagrame pochválila mojimi úplne prvými lakmi značky Barry M.
A opäť som sa musela sama seba pýtať, prečo to trvalo tak dlho, kým som si nejaký kúpila. Po dlhom prezeraní lakov na e-shope BarryM.sk som si objednala Coconut, červený Copacabana a ešte dva, ktoré sú už na ceste :)

Coconut je právom jedným z najobľúbenejších Barrry M lakov medzi nail blogerkami. Táto off-white / nie celkom biela krémovka s gélovým finišom je neuveriteľne univerzálna, či už na nosenie len tak alebo ako základ pre nail art. Veľmi rada nosím biele a svetlé nude laky a Coconut je niečo medzi. Je jemnejší a mäkší než čistá biela. Aplikácia je príjemná, lak je síce z tých tekutejších, no kryje v dvoch vrstvách a krásne sa leskne. K vytvoreniu rovnomerného a hladkého povrchu prispieva mäkký štetček, s ktorým sa dobre pracuje.

Lately I showed on my Instagram my new very first Barry M polishes. And once again I had to ask myself why it took me so long to buy some. After long time I spent with browsing Barry M page I ordered Coconut, red Copacabana and two more that are on their way :)

Coconut is rightly one of the most favourite nail polishes among nail bloggers. This off-white white creme with gel finish is ultimately universal and it looks great just like that or as a base for some nail art. I really love to wear whites and light nudes and Coconut is something in between. It is softer than pure white. Application was easy, the polish is bit runny but two layers are enough for full coverage and the shine is really amazing. Brush is soft and it helps to create even surface of color.


Barry M - Coconut + Copacabana

Druhý z dvojice, žiarivý Copacabana, patrí medzi matné laky, ktorých má Barry M v ponuke naozaj veľa v rôznych krásnych farbách. Klasickú červenú veľmi neobľubujem, no táto korálová mi naozaj učarovala. Rovnako sa mi páči aj matný efekt. Aj pri tomto kúsku bola aplikácia bezproblémová, na plné krytie stačia dve vrstvy. Lak schne celkom rýchlo a povrch je po uschnutí akoby jemnučko štruktúrovaný. Aj táto fľaštička v sebe skrýva dobrý štetček, ktorý uľahčuje lakovanie.

Second of these two is Copacabana. It is very bright and it belongs to matte range of barry M polishes. They come in so many pretty colors. I'm not big fan of classic red polishes but I love this coral red. I also like the matte effect. Application was as good as with Coconut. You need two coats fo full coverage. The polish dries quite quickly and the surface is slightly structured. This bottle also has a great brush that makes the application easy peasy.

Barry M - Coconut + Copacabana

Ako som sa tak spokojne kochala mojimi novými prírastkami, napadlo ma skombinovať ich v jednej manikúre a využiť tak kontrast lesklého a matného finišu. Tiež som nedávno ukoristila glitrový topper s množstvom bielych, ružových a červených glitrov, ktorý červeno-smotanovú dvojicu skvelo dopĺňa.

As I was staring at my new polish babies, I got the idea of combining them in one manicure because I like the cintrast of shiny and matte finish. I also recently bought glitter topper with loads of white, pink and red glitter, that goes very well with these two.

Barry M - Coconut + Copacabana

Rozhodla som sa pre jednoduchú "skittlette" manikúru. Na malíček som nalakovala Copacabanu, na prstenník Coconut, na ktorý som tenkým štetcom namaľovala červené pásiky. Prostredník som oživila glitrovým topperom a na ukazováku som nechala vyniknúť Coconut v celej svojej kráse. Na palec potom opäť Copacabanu.

I decided to do a simple skittlette manicure. On my pinkie I painted only Copacabana, then on ring finger Coconut and with striping brush I painted some freehand stripes. I spiced up Coconut on middle finger with that glitter topper and on my index finger I let the Coconut play the starring role. Can't forget my thumb with Copacabana only.

Barry M - Coconut + Copacabana

Na malíček a ukazovák som si ešte pridala kovové ozdôbky - ružovú hviezdičku a červenú bodku.

I also added some metal studs on index finger and pinkie - pink star and red dot.

Barry M - Coconut + Copacabana




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...