Rival de Loop Young - Magic Dream

Po tom, čo som zahliadla Two Face, začala som v stojane Rival de Loop Young loviť ďalšie zaujímavé kúsky. A našla som.

Rival de Loop Young - Magic Dream

Po tom, čo som zahliadla Two Face, začala som v stojane Rival de Loop Young loviť ďalšie zaujímavé kúsky. A našla som.
Volá sa Magic Dream a je naozaj snový. A magický. Ďalší lak, ktorému sedí meno ako uliate :)

As I was standing in front of Rival de Loop Young stand and after I saw Two Face nail polish, I started scanning for another interesting polishes. And I found some. It's called Magic Dream and it is really dreamy. And magical. Another nail polish with an appropriate name :)

Rival de Loop Young - Magic Dream

Rival de Loop Young - Magic Dream

Duochromatický lak plný drobných črepiniek? Áno, prosím! Vyzerá úchvatne a to nie len vo fľaštičke. Na nechtoch je lak trochu ťažšie popísateľný. Ja som po nalakovaní mala pocit, že sa moje nechty obliekli do brnenia. Občas zlatistého, inokedy fialového. Magic Dream sa nedá celkom dobre opísať slovami, treba ho zažiť :)

Duochromatic polish packed with tiny flecks? Yes, please! It's breathtaking and not only in the bottle. On nails is bit more complex and hard to describe. When I finished painting my nails I felt like my nails were dressed in armor. It can be gold or purple. Magic Dream is something you have to experience on your on skin :)

Rival de Loop Young - Magic Dream

Duochromatický efekt je na nechtoch naozaj pekne viditeľný. Pre viac farebný efekt treba skúšať a rôzne natáčať ruku pod svetlom. Pod správnym uhlom dopadajúceho svetla sa nalpno prejaví modré sfarbenie.

The duochromatic effect is nicely visible on nails. For more colorful effect you have to try and tilt and turn your hand under the light source. Unger a certain angle you can fully enjoy the blue color.

Rival de Loop Young - Magic Dream

Magic Dream sa ešte aj lakuje tak, ako sa volá. Stačia dve vrstvy. Aj tento lak ukrýva skvelý štetček, ktorým sa skvelo aplikuje. Po uschnutí ostáva povrch jemnúčko drsný. To vďaka toľkým čiastočkám, ktoré lak obsahuje. Jedna vrstva nadlaku a všetko je pekne hladké.

Magic Dream is even a dream to apply. You need two coats. This polish also have amazing brush that is so easy to work with. Once is dry, the surface is little bit bumpy (like micro bumpy). That's because all those little flecks. One coat of topcoat and it's all smooth.

Rival de Loop Young - Magic Dream

Moje zoznámenie so značkou Rival de Loop Young bolo veľmi príjemné a už sa teším, kedy sa opäť dostanem za hranice a nakúpim do zásoby ďalšie krásne kúsky :)

Meeting and trying polishes from Rival de Loop Young was pleasant and I'm looking forward to go abroad again so I can buy more from this brand :)




4 komentáre :

  1. Ten je ♥ Jestli se k téhle značce někdy dostanu a bude tam tenhle odstín, tak bez něj neodejdu. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si myslela, že vy v Česku to máte v každej drogérii... Ale ak teda naň narazíš, určite ber, fakt je úžasný :)

      Odstrániť
    2. Bohužel ne. Viděla jsem v Českých Budějovicích stojan u Rossmanna, když ho připravovaly, ale to bylo před Vánoci a moc často tam nejezdím. Třeba bude i u nás. :)

      Odstrániť
    3. Tak to je škoda, ja som si to u vás predstavovala ako ideálny kozmetický raj, kde všade dostať všetko :D Tak držím palce, nech ho niekde objavíš :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...