Color blocking rainbow gradient

Spojenie môjho nového prstienku a manikúry bolo úplne neplánované, no výsledok mi vyčaril úsmev na tvári.

Color blocking rainbow gradient

Spojenie môjho nového prstienku a manikúry bolo úplne neplánované, no výsledok mi vyčaril úsmev na tvári.

V Prahe, blízko Václavského námestia sa nachádza jeden úžasný pestrofarebný obchodík plný kadejakých rozkošných vecičiek do kuchyne, kúpeľne, kancelárie ale aj krásnych šperkov. Pylones je celosvetovo známa francúzska značka, ktorá vyrába rôzne dizajnové kúsky.

Zaujalo ma tam veľa vecí, no najviac ich sklenené prstienky rôznych tvarov a farieb. Sú duté a vo vnútri je buď tekutina, alebo perličky či glitre. Dlho som skúšala a a nevedela som sa rozhodnúť, ktorý si kúpim. Nakoniec som si vybrala belasý obláčik :)

Matching my nails and my new ring wasn't intentional but it definitely made me smile.

In Old Town of Prague there is this amazing colorful shop full of cute stuff for your kitchen, bathroom, office but also jewellery. Pylones is a well-known French design brand.

Many things caught my eye there but I fell in love with rings made of blown glass in different shapes and colors. They are hollow and inside is either a liquid, little beads or glitter. It was hard to choose but finally I decided to buy this little blue cloud :)


Color blocking rainbow gradient

Color blocking rainbow gradient

Color blocking rainbow gradient

Pôvodne som len chcela vyskúšať zopár pekných jarných pastelových lakov, ktoré som si v poslednom čase nakúpila. Na druhý deň ráno, som sa rozhodovala, čo si dám na prštek a nedalo sa inak :) Dúha nad obláčikom bola jasná voľba.

Originally I only wanted to try some new pastel nail polishes that I got recently. But when I was deciding what to wear next morning, I just had to pick my new ring :). Rainbow over a cloud was a clear choice.

Color blocking rainbow gradient

Color blocking rainbow gradient

Color blocking rainbow gradient

Samotná manikúra je úplne jednoduchá na vytvorenie, podľa mňa však efektná. Nechty som si po aplikácii base coatu rozdelila tenkou páskou na nail art čo najpresnejšie na dve polovice. Finta je v tom, že farba z polovice jedného nechtu "prechádza" na polovicu toho susediaceho. Myslím, že každý chápe ;) Odstránila som pásku a bielym lakom a tenkým štetcom som cez stred urobila prúžok, čím som vyplnila prázdne miesta po páske. Tým je v podstate manikúra hotová.

This manicure is so easy to create, but still cool. After I applied a base coat I used a striping tape to divide mi nails into two halves. Then all you have to do is paint each half in a way that it matches half on next finger. I think you know what I mean ;) I removed the tape and with white polish and striping brush I filled the blank space. And you are done.

Color blocking rainbow gradient

Ja som sa ešte rozhodla pridať nový holografický nadlak od Essence, čo som si tiež priniesla z Prahy. Top coat Shake Me I'm Pretty (a jeho ďalší názov Let Stars Rain Down On Me!) je nie len krásny, ale aj zábavný. Je to taká malá "snežná guľa". Najskôr sa zdá, že vo fľaštičke je len tekutina, no stačí ním trochu zatriasť a vo vnútri sa rozvíri milión mirko holo glitríkov. V prvej vrstve sa vám veľa trblietok na nechtoch nezachytí. Našťastie lak je dosť riedky a môžete ho podľa chuti vrstviť. Mne ku spokojnosti stačili dve vrstvy.

I decided to add my new holographic top coat from Essence, that I bought in Prague. Top coat Shake Me I'm Pretty (named Let Stars Rain Down On Me!) is not only pretty but also so much fun. It is like a little snow globe. It seems like there is nothing just clear liquid in the bottle, but when you shake it all that micro holo glitters start to float around. After one coat there is not much glitter on the nail. Luckily the polish is quite runny and it can be layered as you wish. I used two coats.

Color blocking rainbow gradient

Color blocking rainbow gradient

Color blocking rainbow gradient

Color blocking rainbow gradient

A tu sú všetky použité laky. Zľava Rival de Loop Young - Designer Nail Polish, Essence Shake Me I'm Pretty top coat - Let Stars Rain Down On Me!, NYC - Spring Tulip, Rimmel - Reggae Splash, Sally Hansen - Sun Day, Rimmel - Green Dragon, NYC - Raindrop, Catrice - Lucky In Lilac.

And here we have them all. From left Rival de Loop Young - Designer Nail Polish, Essence Shake Me I'm Pretty top coat - Let Stars Rain Down On Me!, NYC - Spring Tulip, Rimmel - Reggae Splash, Sally Hansen - Sun Day, Rimmel - Green Dragon, NYC - Raindrop, Catrice - Lucky In Lilac.

Color blocking rainbow gradient

Ako sa vám páči tento môj dúhový výtvor? Aj vám sa niekedy podarí neúmyselne zladiť manikúru ku doplnkom či oblečeniu? :)

Do you like this rainbow creation? Have you ever managed to unintentionally match your manicure with accessories or clothing?




2 komentáre :

  1. Krasne, hrave, u tohoto prispevku se taky usmivam:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas sa nedá inak, ako si na nechty nalakovať niečo prudko pozitívne :) Táto manikúra mi vždy pri pohľade na ňu dvihla náladu a som rada, že aj tebe :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...