Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Po tom, čo ma oslovil Sparitual Slovensko som nadviazala spoluprácu s ďalšou spoločnosťou - internetovou parfumériou El Nino .

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Po tom, čo ma oslovil Sparitual Slovensko som nadviazala spoluprácu s ďalšou spoločnosťou - internetovou parfumériou El Nino.

Priznám sa, spočiatku som bola trochu skeptická, čo mne maniačke do lakov môže takýto eshop ponúknuť. Po chvíľke klikania som musla uznať, že je toho naozaj dosť. Som zvyknutá, že podobné eshopy bežne predávajú dekoratívku, najmä líčidlá a tu som bola príjemne prekvapená množstvom produktov určených na nechty. Navyše tu nájdete veci, ktoré v drogérii už nezoženiete, prípadne by ste ich tam ani nenašli naozaj za skvelé ceny. V niektorých prípadoch ide len o zlomok sumy, ktorú by ste zaplatili v drogérii.

Dostala som možnosť vybrať si produkty, ktoré by som rada otestovala. Takýto prístup naozaj oceňujem, lebo trafiť sa niekomu do vkusu môže byť náročné. Dohodli sme sa však na téme tejto spolupráce a tou je ešte stále aktuálna plesová sezóna a na kombinácii manikúry a líčenia pier. Dnes teda mám pre vás aj niečo navyše :)

Nakoniec som aj mala problém si vybrať. Prirodzene ma to viac ťahalo k produktom, ktoré by som bežne nezohnala. Po hodinách strávených pri počítači som sa rozhodla pre Sally Hansen na nechty a Rimmel London na pery.

Tešila som sa, že si budem môcť vyskúšať laky Complete Salon Manicure. Vždy v drogérke ma fascinovali tieto baňaté fľaštičky úžasného objemu. Keďže som mala zadanú slávnostnú tému, hľadala som trblietavé a elegantné odtiene. Zároveň som chcela vybrať čo najuniverzálnejšie laky, ktoré sa budú hodiť v akýmkoľvek outfitom. Nakoniec som si vybrala tie najklasickejšie odtiene - červenú, telovú a vínovú. No nie sú to len také obyčajné laky ;)

To my dear English readers... El Nino is a Czech/Slovak e-shop that sells perfumes and cosmetics. They ship only to these countries. But still these reviews might be interesting for you too, since products from Sally Hansen and Rimmel are available either in drugstores or e-shops.

I was really happy that I will be able to try out Sally Hansen's Complete Salon Manicure polishes. I was suggested to pick products that fit into a specific theme and that was a special occasion like ball or prom. Therefore I wanted something sparkly and elegant. I was looking for the most classic and universal shades like red, nude and wine. But all the polishes I picked are not that usual ;)


Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Prvým je Cha-Ching! z kolekcie Gem Crush. Dva laky z tejto kolekcie som ukoristila ešte na Erasme v Dánsku. Dosť som vtedy ľutovala, že sa mi nepodarilo zohnať viac odtieňov. A tak som sa potešila, keď som ich na El Nine videla. Najmä tento červený. Neviem, či som v živote videla niečo ligotavejšie.

First polish is Cha-Ching! from Gem Crush collection. I already have two of these that I bought in Denmark. I was sad that I couldn't find more from this collection. So I was surprised when I saw them on this e-shop. Mainly this red one. I don't think I have ever seen something sparklier.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Lak vlastne tvorí neskutočné kvantum červených glitrov, ktorým robia spoločnosť väčšie strieborné hexagóny. Na úplné krytie vám stačia dve vrstvy. Lak je vďaka toľkým glitrom po uschnutí drsný. Preto som mu dopriala poriadnu vrstvu nadlaku. A skoro mi oči vypadli :D

The polish is made of crazy amount of fine red glitter accompanied with larger silver hexagons. For full coverage you will need two coats. When it's dry it has quite gritty texture because all that glitter. I added a decent layer of topcoat. And my eyeballs amost fell out :D

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Odporúčam použiť zlupovaciu bázu. Inak by ste sa pri odlakovávaní asi zbláznili. A čo si k nemu obliecť? V podstate čokoľvek. Červená je jednoducho nesmrteľná. Keďže lak je vďaka trblietkam dosť výrazný, volila by som jednoduchší strih aj materiál.

I recommed to use a peel off base, otherwise the removing can be really crazy. And what to wear with this one? Actually anything you want. Red color is simply immortal. The polish is quite sparkly and bold so I would choose a simple silhouette and material.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Druhou možnosťou, čo si nalakovať na takúto slávnostnú príležitosť je pekná telovka. Nie každý sa vyžíva v nosení výrazných farieb. A občas si aj outfit žiada len pekne upravené nechty jemnej farby. Za týmto účelom som siahla po krémovke Sally Hansen Stocking Nude.

Second option, what to wear for a special occasion is nice nude. Not everybody is fan of strong colors. And sometimes all you need are nice and neat nails painted with light color. That's why I picked a creme polish from Sally Hansen named Stocking Nude.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Okrem krásnej neutrálnej telovej farby vám poskytne bezproblémovú aplikáciu. Veľmi dobre kryje už v prvej vrstve a široký plochý štetček je skvelý na rýchlu aplikáciu. Nebola by som to však ja, ak by som si manikúru aspoň trochu nevyšperkovala. Pre tento účel som si vybrala ďalší lak z rady Complete Salon Manicure Golden Rule.

This polish is not only really pretty but also easy to apply. After first coat it is almost opaque and it has a great flat brush so you can applt the polish really fast. It wouldn't be me if I haven't add something to it. And I picked another polish from Complete Salon Manicure called Golden Rule.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Golden Rule je lak plný zlatých trblietok. Glitre som si nalakovala na prstenník samostatne a na prostredník na béžový základ. V priesvitnom základe ich je naozaj dosť a tak sa dajú pekne rozmiestniť po nechte. Na plné krytie budete potrebovať štyri tenšie vrstvy. Ak sa rozhodnete využiť ho ako efektový lak, stačí vám jedna vrstva. Pod trblietky opäť šupnite zlupovaciu bázu ;) K takejto manikúre si potom môžete obliecť napríklad malé čierne alebo niečo vzdušné, či jemné čipkované šatôčky.

Golden Rule is packed with gold glitter. I painted it on my ring finger separately and on middle finger over the Stocking Nude. Clear base contains lot of tiny glitters that are easy to spread over the nail evenly. For full coverage you will need four thin coats. If you will use it as a effect top coat, one coat is enough. It's good idea to use a peel off base under the glitter. I would wear with this manicure something light, airy or delicate lace dress.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Posledný lak, ktorý som si vybrala je Save the Date z rady Diamond Strength. Je to jeden z lakov, ktoré som mala nespočetne veľa krát v rukách, no nikdy som si ho nekúpila. A potom som ho už v drogérke nevidela. Dosť ma to potom mrzelo, lebo lak je to naozaj krásny. Zaujme už samotná fľaštička v tvare brúseného drahokamu, ozdobená kamienkom. Tekutinka vo vnútri má tmavo vínový základ a obsahuje drubulinký prášok červenej, magentovej a modrej farby.

The last one I have for you is Save the Date from Diamond Strength line. It's a polish that I always wanted but never bought and then it disappeared from drugstore. And then I regret it because it is really beautiful polish. The bottle itself is very interesting, shaped like a gem stone decorated with little rhinestone. The liquid inside has a dark wine base with fine red, magenta and blue shimmer.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Vďaka tomu pôsobí lak viacdimenzionálne. Ide naozaj o prekrásny odtieň, ktorý si hneď získal moje srdce a miesto medzi mojimi obľúbenými lakmi. Laky tejto rady vraj obsahujú diamantový mikro prášok, spevňovač, ktorý by vám mal zaručiť desaťdňovú ochranu pred lámaním. Desať dní som ho na nechtoch síce nemala, ale počas nosenia sa mi nezlomil ani jeden :D Potešila ma aj výdrž, lebo práve tento som mala na nechtoch najdlhšie. Na nechtoch ma tešil dlhých päť dní. Aplikácia bola absolútne bez problémov, fľaštička v sebe ukrýva dlhý tenký štetček, s ktorým sa dobre pracuje.

Because of that the polish looks multidimensionally. It's such a beautiful shade and I fell in love with it immediately and it already belongs among my favorite polishes. I read about this polish that it contains a diamond powder and it strengthen your nails so they won't break for ten days. I had it on my nails for about five days and all my nails without breakage. Application was smooth, the brush is thin, long and easy to use.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Pre ešte slávnostnejší efekt som ho doplnila dvoma kamienkami na prstenníku, ktoré majú ladiť s tým na fľaštičke. Tento lak pôsobí na nechtoch ako šperk. Predstavujem si ho v spoločnosti zložitejších večerných šiat tmavej farby.

For even more festive effect I added two rhinestones on my ring fingers, that should go together with one on the bottle. The nail polish looks like a jewel on nails. I imagine it with a sophisticated, more complex evening dress darker color.

Ku týmto trom lakom na nechty som si z El Nina vybrala aj dva produkty na pery - lesk a rúž od Rimmelu. Rúž je z rady Lasting Finish by Kate číslo 01. Nič klasickejšie ako červený rúž snáď neexistuje a rovnako ako červený lak sa hodí jednoducho ku všetkému. Rúž je krásne krémový a farba výrazná.

I also picked two lip products - lipgloss and lipstick, both from Rimmel London. The lipstick is Lasting Finish by Kate number 01. Red is everlasting classic. The lipstick is very creamy and color is nice and vibrant.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Duhým produktom je lesk Apocalips odtieň Phenomenon, krásnej telovej farby s nádychom do broskyňova. Napriek tomu, že ide o lesk, je dobre pigmentovaný a na perách dobre drží.

Second one is lipgloss Apocalips, shade Phenomenon. Lovely nude color with a peachy hint. Despite it is a lipgloss it's very pigmented and it stays on the lips quite well. 

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Tu môžete vidieť rôzne kombinácie s lakmi, ktoré som si vybrala. V prípade Cha-Ching a kombinácie Stocking Nude s Golden Rule sa môžete sozhodnúť medzi červenými alebo telovými perami. Na oči potom stačí namaľovať tenkú čiernu linku.

And here you can see various combinations of nail polishes and lip products. In case of Cha-Ching and combo Stocking Nude / Golden Rule you can chose between red and nude lip. For eyes, I would go for simple black eyeliner.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Myslím, že k najtmavšiemu Save the Date sa lepšie hodia pery v "nude" odtieňoch a celý look by krásne doplnilo výrazné líčenie očí.

I think that the darkest Save the Date looks nice with nude lips, and I would add something darker on the eye.

Na ples s Elnino.sk / Three festive manicures

Okrem rôznych plesov a bálov sú tieto tri manikúry sú určite využiteľné aj na rôzne slávnostné príležitosti a oslavy.

Čo vravíte na môj výber? Siahli by ste po podobných lakoch a rúžoch? Ktorá kombinácia sa vám páči najviac?

Všetky produkty mi boli zaslané za účelom vytvorenia recenzie. Pre viac informácií, viď záložku disclosure. Touto cestou tiež ďakujem internetovej parfumérii El Nino za poskytnutie všetkých produktov.

These three manicures are great also for a special events and celebrations.

Do you like my picks? Would you wear something like these? Which combination you like the best?

All products were send to me for review. For more information, please see my disclosure. I would like to thank El Nino perfumery for sending me these products.




10 komentárov :

  1. Nádherný výběr, lakování i fotky, opravdu se mi to moc líbí! :) Ten červený lak mi učaroval už v lahvičce, ale na nehtech je mým favoritem asi fialový diamant.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, bol to celkom boj, kým som sa rozhodla :) Všetky sú pekné, ale ako píšeš, fialový je naj :)

      Odstrániť
  2. Save The Date je jedným z mojich najobľúbenejších lakov a to, ako sa ti ho podarilo zachytiť na fotkách... wow! Nemám slov! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už aj u mňa je radený medzi favoritov. A s tými fotkami... Fotím, fotím a potom pozerám, že tie modré a červené čiastočky som vo fľaštičke nevidela. A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. To je taková krása, že se nemůžu ani rozhodnout, co se mi líbí nejvíc. :) Moc mě zaujaly rudé rty s nude lakem a pak ta poslední kombinace, ta je <3 Jinak eshop mě zaujal, tam je to na dlouhé brouzdání ! :D
    Opět krásně nafoceno, taky obdivuju ten snímek onoho Save the Date.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tiež som mala podobný problém, vybrala som si také laky, že sa mi páčia všetky :D Inak eshop, zabudla som napísať, má samostatnú českú stránku, to len kvôli poštovnému a pod. Majú tam toho veľa a skvelého. Sama som neodolala a niečo som si zadovážila, ale pššt :) Veľmi sa teším, že fotky sa páčia.

      Odstrániť
  4. Nadherne... Vsechno! Tolik krasy v jednom prispevku... Prave jsem se bala, ze se zeptas, ktera kombinace se libi nejvic, neumim bohuzel vybrat jen jednu! Kocham se znova a znova a u kazde fotky si rikam, ze tohle je ta nej!:)) Opet dokonale fotky... Dobre jsi vybrala, moc dobre;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem ti za toľkú chválu! :) Asi som si fakt dobre vybrala, lebo ani ja sa neviem rozhodnúť, ktorá sa mi páči najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie kombinácie vyzerajú naozaj krásne. Ešte aj pigmenty v červenom rúži a laku sú podobné. Tak isto v telovom. Veľmi sa k sebe hodia. Chválim. Super článok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Na e-shope bolo toho na výber veľa pekného, tak to bolo náročné. Som rada, že sa to nakoniec takto pekne k sebe hodilo.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...