Essence I Love Trends - The Pastels

Dnes mám pre vás prvú dávku lakov, ktoré som si zadovážila na výlete v Prahe.

Essence I Love Trends - The Pastels

Dnes mám pre vás prvú dávku lakov, ktoré som si zadovážila na výlete v Prahe.

Priznám sa, skoro som už prestala sledovať, čo sa deje v Essence stojanoch. Teda v tom jednom, ktorý je vo väčšine DMkách. No keď som sa dostala v Prahe do Rossmannu, to už bolo "iné kafe". Dva stojany plné noviniek, limitiek a všetkých tých skvelých vecí. Do oka mi padlo viacero lakov, ktoré som si následne aj odnášala v košíku.

Ako prvé to boli laky z edície I Love Trends - The Pastels. Ako už názov napovedá, ide o pastelové odtiene. Všetky z nich schnú do krásneho saténového finišu, niektoré navyše obsahujú jemnučký shimmer. Ja som si vybrala dva - ružový 04 Sweet At First Sight a modrý 07 Bubble Bath.

Today I have for you first dose of polishes I bought on my trip to Prague.

I have to admit that I stopped keeping my eye on Essence's news. In Slovakia we have only a fraction of Essence's stuff. But when I was in Rossmann drugstore in Prague it was like whole new world to me. Two stands packed with all those new products, limited editions and other things. Many polishes caught my eye.


First ones were polishes from I Love Trends Edition - The Pastels. As the name suggests, they are all pastel shades. They all have lovely satin semi matt finish and some contain really fine shimmer. I picked two - pink 04 Sweet At First Sight and blue 07 Bubble Bath.

Essence I Love Trends - The Pastels

Sweet At First Sight je studená dievčenská ružová. Nie, že by som ružových pastelových lakov mala v zbierke málo. No uchvátil ma ten krásny shimmer, ktorý je viditeľný nie len vo fľaštičke, no hlavne na nechtoch. Vďaka nemu lak pôsobí mäkko. Pripomína mi cukrovú vatu, nadýchanú a jemnú.

Sweet At First Sight is cool girly pink. Well, I have "few" light pink polishes in my stash. But I love the subtle shimmer that is not only visible in the bottle but also on nails. Because of that, the polish looks very delicate. It reminds me a cotton candy, fluffy and soft.

Essence I Love Trends - The Pastels

Essence I Love Trends - The Pastels

Essence I Love Trends - The Pastels

Essence I Love Trends - The Pastels

Bubble Bath je modré dvojča Sweet At First Sight. Rovnaký shimmer, rovnaká konzistencia, rovnako mäkký finiš. Podobných svetlo modrých lakov nemám až tak veľa, preto som sa nebála po ňom siahnuť. Bubble Bath je podľa mňa úplne výstižné meno... Aj vy tam vidíte tie drobné bublinky? :)

Bubble Bath is a blue twin of Sweet At First Sight. The same shimmer, same consistency, same soft finish. I don't have many pale blue polishes so I gladly added this one to my collection. And I love the name. Bubble Bath is very fitting... Can you see those little bubbles? :)

Essence I Love Trends - The Pastels

Essence I Love Trends - The Pastels

Essence I Love Trends - The Pastels

Essence I Love Trends - The Pastels

Essence I Love Trends - The Pastels

Lakovanie bolo úplne bezproblémové, bez dierovania a presvitania. Oba laky potrebovali tri tenké vrstvy na úplné krytie. Výsledkom je krásne hladký a mäkký povrch. V obchode som si vôbec nečítala zadnú stranu s popisom, preto som bola veľmi prekvapená matným efektom :) Týmto pastelkám to však veľmi svedčí. Samozrejme, v tomto prípade treba zabudnúť na nadlak. Nalakované mi oba laky veľmi pripomínali swatche lakov Barry M zo Silk kolekcie, ktoré majú velmi podobný shimmer a polomatný finiš.

Určite mi dobre poslúžia aj samostatne a aj ako základ pre nail art. V tomto prípade šípim nejaký ten gradientík :)

The application was easy peasy, no streaks, no nails showing through. Both polishes need three thin coats for full coverage. The result was smooth and soft surface. In shop I skipped reading the back of the bottle so I was surprised by the matte effect :) But it looks so pretty on these pastels. Of course you should forget to use top coat in this case. They reminded me swatches of Barry M Silk collection, that have similar shimmer and semi matt finish.

I think they are great just like that or as a base for nail art. I can see some gradient using this two :)

Nie som si istá ani cenou (bloček som asi vyhodila a české ceny si nepamätám) ani dostupnosťou na Slovensku, no v Česku ich pravdepodobne zoženiete bez väčších problémov (ak sa mýlim, opravte ma :)).




10 komentárov :

  1. Odpovede
    1. They really are! Have you tried some of these pastels from Essence? :)

      Odstrániť
  2. Ty jsou přenádherný ! ♥ V lahvičce ve stojanu by mě příliš neoslovily, ale ten matný výsledek na nehtech je prostě božský.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páčila celá tá kolekcia, no práve som si zadovážila pár pastelových, tak sa mi nechcelo zbytočne míňať. Tieto dva som brala lebo sa mi zdalo, že by sa mohli podobať na tie Silk od Barry M. A trafila som sa :)

      Odstrániť
  3. Tak tohle jsou odstiny "k sezrani"!:))) Moc, moc Ti slusi. Musim se po nich podivat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite choď, všetky tieto Pastelky boli fakt pekné. A ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Asi si pro ně budu muset zaběhnout :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Téda! Tieto laky by som úplne prehliadla, lebo vo fľaštičke sa mi nepáči ten perleťový shimmer, ale na nechtoch, hlavne na tých tvojich milých nechtíkoch, je to iná káva. Wow, vyzerajú perfektne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa boli celkom prekvapkom, lebo som nečítala na zadnej strane, že sú matné :D Mysím, že výsledok je fakt pekný, či už matné alebo leské.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...