I've got a neon heart

Dnes mám pre vás jednu rýchlu Instagramovú inšpiráciu.

I've got a neon heart

Dnes mám pre vás jednu rýchlu Instagramovú inšpiráciu.
Tieto neónové srdiečka som videla u I Scream Nails. Veľmi sa mi zapáčili a rozhodla som sa požičať si ich v tomto pred-valentínskom čase.

Today I have for you one quick inspiration from Instagram. I saw these neon hearts at I Scream Nails. I liked them so much that I recreated them on my nails.

I've got a neon heart

Ak sa rozhodnete skombinovať ich s jednofarebnými nechtíkmi, získate efektnú a rýchlu manikúru. Na akcentové nechty so srdiečkami budete potrebovať tmavší základ, biely lak, jednu neónku, špongiu a tenký štetec.

If you combine these neon hearts with some solid colored nails, you will achieve impressive yet quick manicure. For these accent nails you will need some dark base, white polish, one neon, sponge and fine brush.

I've got a neon heart

Ako podklad pre moje srdcové neóny som si vybrala môj nový a hneď aj obľúbený čierny lak Black To The Routes od Catrice. Je dobre pigmentovaný a už v prvej vrstve dobre kryje. Ešte ho plánujem otestovať spolu s pečiatkami...

As a base for my neon hearts I used my new and already favorite black polish Black To The Routes from Catrice. It is nicely pigmented and it covers well even after one coat. I'm curious if I can use it as a stamping polish...

I've got a neon heart

Na čiernu som potom špongiou naďobkala biely lak do tvary srdiečka, ako podklad pre neónovo ružovú. Tento krok je dôležitý, inak z neónov nič nebude. Po uschnutí na bielu buď špongiou alebo priamo štetčekom z laku naaplikujeme zvolenú neónku. Fantázii sa medze nekladú. Ja som použila ružovú 92 od Golden Rose. Na záver tenkým štetcom a bielym lakom vytvoríme najžiarivejšiu časť neónového svetla.

On a black base I started to dab some white polish in shape of heart to intensify the neon color. It's really important to use it with those sheer neons. After it's dry on this white you can dab the neon either with the sponge or you use the brush straight from the bottle. You can use any neon color you want. I picked pink number 92 from Golden Rose. Finally I grabbed a fine brush and pantied the brightest part of the neon light.

I've got a neon heart

Ostatné nechty som nalakovala žuvačkovo ružovou, ktorú som si priniesla z Dánska. Pôvodný zámer bol použiť na všetky nechty Black To The Routes, ale deň pred lakovaním sa mi zlomili dva nechty a nerada nosím tmavé laky na veľmi krátkych nechtoch. Cez ružovú som ešte pretrela glitrový NYC Midnight Confetti.

On the rest of my nails I used bubblegum pink I have from Denmark. I wanted to use the black on all my nails but day before I broke two nails and I don't like really dark colors on very short nails. Over the pink I applied a coat of NYC Midnight Confetti.

I've got a neon heart

Už máte premyslené, čo budete mať na Valentína na nechtíkoch? Čo poviete na takéto neónové srdiečka, vyskúšali by ste ich? :)

Have you thought about what you will be wearing on your nails for Valentine's day? What do you think about these neon hearts, would you try them?

Za krásne fotografie ďakujem môjmu šikovnému priateľovi :)

I would like to thank to my skillful boyfriend for taking these lovely photos :)




2 komentáre :

  1. Tohle je nadherna valentynska inspirace, asi je fakt zkusim, vypadaji uzasne:)) Proc ma nekdo fotogenictejsi prstiky nez ostatni??;)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Teší ma, že sa páči. Treba skúsiť. A ďakujem, nevedela som, že mám fotogenické pršteky ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...