Denim Polka Dot

Čo urobí laková maniačka, keď si kúpi hodinky? Doladí si k nim nechty...

Denim Polka Dot

Čo urobí laková maniačka, keď si kúpi hodinky? Doladí si k nim nechty...
Už dlhšiu dobu som trpela, že nemám hodinky. Som hodinková. Náramky nenosím, no občas by sa mi na ruku niečo žiadalo. Po tom, čo moje predchádzajúce Swatchky doslúžili, začala som pokukovať po nejakých nových. Nechcela som čierne, veľmi masívne, prekombinované, zlaté, biele a ani plastové. A potom som som objavila belgickú značku Komono a mojím výhercom sa stali ich Wizard Print Series Denim Polkadot.

What can a nail polish maniac do when she buy a new watches? Well she will match her manicure so they match them.

I was suffering for a long time that I don't have watches. I love watches. I don't wear any bracelets, but I would like to wear something on my wrist. And since my previous Swatch watches were worn out, I started searching for something new. I didn't want black, too massive, anything too much, gold, white or plastic. And then I found a brand from Belgium named Komono and my winner Wizard Print Series Denim Polkadot.

Denim Polka Dot

Riflovina sa hodí hádam ku všetkému. A pamätáte si na módnu vlnu bodkovaného denimu na prehliadkových mólach? Za posledný rok som videla toľko DIY návodov na bodkované rifle, že aj ja som si jedny s čiernymi bodkami spichla.

I believe that denim goes with anything. And do you remember that fashion wave of dotted denim? I saw so many DIYs on the Internet how to make these dotted jeans that finally I made one with black dots by myself.

Denim Polka Dot

A tak sa ani veľmi nedalo inak, si bodky nalakovať na palec, ukazovák a malíček. Zvyšné nechty predstavujú ciferník a kožené detaily.

Na "denimové" nechty som najskôr ako základ nalakovala svetlomodrý NYC Raindrop a potom som takmer suchým štetcom priamo z fľaštičky maľovala diagonálne tmavšiu modrú Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans (ako inak ;)) a v opačnom smere bielu Pupu. Bodkovačom som potom pomocou čierneho laku opäť od Catrice Black To The Routes urobila bodky.

Prostredník som si nalakovala lakom Celeb City od Sally Hansen. Na prstenník som použila Astor Fashion Studio 131. Ten som si potom zmiešala s kvapkou bielej Pupy a tenkým štetcom som maľovala línie pdobné tým, ktoré sú na kožených detailoch.

Na záver som celú manikúru prelakovala matným nadlakom od Essence.

And I couldn't resist to paint some dots on my thumbs, index fingers and pinkies. The rest should represent the silver brushed case and leather details.

For "denim" nails I used as a base light blue from NYC Raindrop and then with almost dry brush I painted diagonally darker blue Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans (well, obviously) and in the other direction white Pupa Milano. Then with dotter I did some black dots with another Catrice Black To The Routes.

On the middle finger I have Sally Hansen's Celeb City and on the ring finger I painted Astor Fashion Studio number 131. Then I mixed it with drop of white and painted some wiggly lines with thin brush similar to those on leather details.

At last I applied a matte top coat from Essence over all my nails.


Denim Polka Dot

No čo som len ja taká bláznivá, že si hneď k novej vecičke zladím nechty, alebo to robíte aj vy? :)

So, am I only one, who will match her nails to a new thing or are you crazy like me? :)




2 komentáre :

  1. Bezvadny napad a perfektni provedeni;)) Hodinky vypadaji taky moc dobre, zrovna jsem ve fazi vyberu novych hodinek, takze diky za inspiraci:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Nie je začo ;) Ja som Komono objavila nejak raz na Instagrame. Pozerala som rôzne značky, ale tieto sa mi páčili najviac.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...