Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Tak som sa raz verejne na Facebooku zdôverila, že "som práve zistila, že nutne potrebujem lak Lighthouse od Sparitual vo svojom život...

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Tak som sa raz verejne na Facebooku zdôverila, že "som práve zistila, že nutne potrebujem lak Lighthouse od Sparitual vo svojom živote".
A o pár dní som si už utekala na poštu po balíček, ktorý mi zo Sparitual Slovensko poslali na recenziu. Vedela som, že v ňom nájdem okrem "majáčika" aj druhý lak Buoyant, ktorý mu robí spoločnosť v darčekovej sade.

Ešte nedávno som o značke Sparitual ani len netušila. Potom som zahliadla nejakú tú recenziu u Veve (Blue Lagoon a Barefoot) a ďalších blogeriek. Páči sa mi ich filozofia "pomalej krásy" a uvedomelosť k životnému prostrediu. Všetky ich výrobky sú vegánske a dokonca bezgluténové.


So, I mentioned on my Facebook page that "I just realized that I really need Lighthouse nail polish from Sparitual in my life".

And after few days I was hurrying to post office to get my package that Sparitual sent me to review. I knew that I will find there also another polish Buoyant, that is accompanying Lighthouse in this set.

Not long ago I had no idea about Sparitual. Then I started seeing reviews and posts about this brand. I really like the concept of "slow beauty" and awareness of protecting enviroment around us. All their products are vegan and even gluten-free.

   Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Ako prvý z tejto lakovej dvojice vám predstavujem Buoyant, ktorý pôvodne patrí do kolekcie Drift z leta 2014. Buoyant znamená optimistický. Mysím, že táto pastelová, broskyňovo ružová farbička optimistická rozhodne je. Mohlo by sa zdať, že v tejto sade hrá druhé husle a bude len základom pre efekťák, no to by sme mu naozaj krivdili. Túto krásnu, teplú, mäkkú, žiarivú farbu budem s radosťou nosiť naozaj často.

The first one of the set is Buoyant, that is originally from Drift summer collection of 2014. Synonym for buoyant is light hearted or optimistic. I really can see all that in this peachy pink color. It could look like it plays second fiddle, but that would be really an unfair judgement. I know I will be wearing this warm, soft, bright color really often.

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Buoyant je síce krémovka, no trošku redšia, než na aké som zvyknutá. Trochu som sa obávala krycej schopnosti. Nakoniec šlo všetko ako po masle a po troch tenších vrstvách som mala na nechtoch krásny rovnomerne farebný povrch. Veľmi ma potešil tenký a dlhý štetček, s ktorým sa lakuje naozaj pohodlne. Oceňujem aj pogumovaný vrchnáčik s výstupkami, ktorý sa okrem toho, že pôsobí efektne, aj dobre drží.

Buoyant is creme but it's more thinner than I'm used to. I was quite worried of it's coverage. But everything went well and after three thin coats I had smooth and even colored surface on my nails. I really liked long and fine brush that makes the application much more easy. I appreciate the cap of Sparitual's bottles with grips. It looks fancy and it's comfortable to use.

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

A tu máme môj milovaný Lighthouse. V mliečnom základe nájdete rovnako veľké ružové, modré a žlté glitríky. Páčil by sa mi dokonca aj keby nesvietil.

And here we have my lovely Lighthouse. In milky base you will find pink, blue and yellow glitter of same size. I would love it even like this, without its special power.

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Na rozdiel od Buoyant je tento lak hustejší. Možno aj vďaka tomu sa trblietky lakovali dobre. Na fotke vidíte jednu vrstvu, čo je na glitrové laky naozaj slušný výkon. Trochu som sa obávala schnutia práve kvôli hustote, no rýchloschnúci nadlak všetko vyriešil.

Unlike Buoyant, Lighthouse is thicker. It helps to hold and apply the glitter better. On this photo you can see one coat and that is pretty decent. I thought it will dry slowly mainly because of the thickness but coat of quick dry top coat will solve any problem.

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Výsledná kombinácia je naozaj úchvatná a chválim tvorcov za výber Buoyant do sady k Lighthouse.

The result is really gorgeous and I have to commend the makers for combining Buoyant and Lighthouse in one set.

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Na záver to, načo sme sa všetci tešili. Stačí si lak "nabiť" svetlom zo žiarovky, zhasnúť svetlo a užívať si svetelnú hru vlastných prštekov. Svieti naozaj intenzívne.

Finally here you can see the glow in the dark photo. All you need is to place your nails under a lightbulb to "charge it up", turn the lights off and enjoying how your fingers dance in the dark. It glows really intensively.

Sparitual Lighthouse Top Effect Kit

Laky od Sparitual nepatria zrovna medzi tie najlacnejšie, ich cena je 11 až 13,50€ za 15 ml alebo 5,50€ za 5 ml, no sú tak neodolateľné, že si ich proste urobíte radosť :) Sadu Lighthouse a Buoyant nájdete na e-shope Zahir, rovnako ako aj samostatne Lighthouse a Buoyant.

Sparitual's polishes are bit more expensive than drugstore ones, you will pay from 11 to 13,5€ for 15 ml and 5,50€ for 5ml, but they are so irresistible that you just have to buy them :)


Tento set mi bol zaslaný za účelom vytvorenia recenzie. Pre viac informácií, viď záložku disclosure. Touto cestou tiež ďakujem Sparitual Slovensko za poskytnutie lakov.

Product was sent to me for review. For more information, please see my disclosure. I would like to thank Sparitual Slovakia for sending me these polishes.




13 komentárov :

  1. Tak to je úplne krásny broskyňkový odtieň :) Aj v tej tme je to fakt krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že jedna z najkrajších krémoviek, čo mám v zbierke. A svietiace laky sú neuveriteľne zábavné :)

      Odstrániť
  2. Jak já jelikož jsem recenzovala onen odstín téměř před rokem (ještě při starém typu focení) tak tu ještě upozorním, že lak svítí pod UV, to tu nepíšeš a přitom je to další jeho vlastnost. Na diskotékách s ním budou slečny dělat parádu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno svieti, pôvodne som ho aj chcela fotiť pod Uvčkom, ale došli baterky vo svetielku...

      Odstrániť
    2. to si nemusela odpovídat, vím, že svítí -) mám doma dva :-)

      Jinak fotky pěkné, jen mi přijde, že to je občas zbytečně moc přesvícené a zaniká samotný odstín.

      Odstrániť
  3. Ach, to je nádhera ♥ Úžasná dvojka a ve tvém podání opět super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Som neuveriteľne rada, že som si mohla tento setík vyskúšať, oba laky sú jednoducho úžasné... Presne, ako si napísala :)

      Odstrániť
  4. Krása, je to úžasná kombinace :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalosť. Tá broskyňová ma úplne dostala. A musím pochváliť tvoje nechty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfektné kombo, broskyňová s tými rozkošnými bodečkami! No a keď som zistila, že ti nechtíky aj svietia, to som šla úplne do kolien :-)
    A tvoje fotky sa mi moc páčia, radosť pozerať <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala, najkrajší broskyňový, aký mám... A Lighthouse som proste musela mať:D Ďakujem Veve ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...