ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Niekedy mi trvá dosť dlho, kým vyskúšam niektoré nail artové techniky.

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Niekedy mi trvá dosť dlho, kým vyskúšam niektoré nail artové techniky.
Minule som tak pozerala First Class a Pretty Little Liar od ILNP a dumala, čo s nimi vytvorím. Ďalší deň mi v schránke pristáli nail artové pásky z Born Pretty Store a bolo rozhodnuté - bude to tape manicure!


Sometimes it takes me so long until I try some nail techniques. Few days ago I was just staring at my First Class a Pretty Little Liar by ILNP thinking what I will create with those two. But next day I received striping tapes that I ordered from Born Pretty Store and the decision was made - tape manicure!

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Obidva laky sú súčasťou jesennej kolekcie, z ktorej ste už videli Mountain View, Diablo a Maiden Lane. Chystala som sa na ne už od októbra, no zároveň som nechcela nič uponáhľať, aby som si neurobila hanbu :D


Both polishes are from autumn collection - I've already showed you Mountain View, Diablo and Maiden Lane. I wanted to use them since October but I wanted to create something really nice :)

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

A musím povedať, že som rada, že mi tieto dva laky vyšli spolu. Náramne im to totiž spolu svedčí! :)


And I have to admit that I'm glad that these two are here both today because they look really good together :)

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Pretty Little Liar je naozaj pretty. Ako černicové želé. Mňam! A navyše ligotavé, holografické... To uvidíte hlavne na ďalších fotkách :) A keďže v dnešnej manikúre ho neuvidíte len tak samostatne, rada vám ho ukážem ešte raz niekedy nabudúce ;)


Pretty Little Liar is really pretty. It looks like blackberry jelly. Yummy! And it's so sparkly and holographic! You can see that when you scroll down to other photos :) And since I haven't used it on it's own today I want to show it to you again in the future ;)

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

First Class viaceré bloggerky popísali ako zájdené striebro a myslím, že s nimi môžem súhlasiť. V laku okrem drobných strieborných čiastočiek, ktoré sa na slnku menia na silné holo, plávajú aj väčšie strieborné šupinky.


Some bloggers said that First Class is like antique silver and I think it's quite accurate description. Polish is made of many little silver particles that flash holo in the sun and larger silver flakies.

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Na "otejpovanie" nechtov som použila tieto strieborné pásky v dvoch rôznych hrúbkach. BPS ich predáva v sade po tri - 1 mm, 2 mm a 3 mm široké.


To tape my nails I used two silver striping tapes. BPS sells them in set of three sizes - 1 mm, 2 mm and 3 mm thick.

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Nail art som vytvorila nasledovne. Najskôr som si nechty nalakovala dvoma vrstvami First Class, pridala vrstvu rýchloschnúceho nadlaku a počkala, kým nechty nebudú úplne suché. Medzičasom som si vymyslela vzor, ktorý páskami na nechtoch vytvorím. Rozhodla som sa pre diagonálne (a kolmé) prúžky.


And here is how I did this nail art. I started with two coats of First Class and I added a layer of quick drying top coat. I waited until my nails are completely dry. Until then I was thinking about the design I want to create. I decided to go for diagonal (and perpendicular) stripes.

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Pásky som si nastrihala tak, aby som mala poruke dostatočné množstvo prúžkov a začala lepiť na nechty. Na malíček a ukazovák som použila tenšiu pásku, na zvyšné nechty hrubšiu.


I cut the tapes so I had enough stripes and started placing them on my nails. On little and index I went for thinner tape and on the rest of my nails I used thicker one.

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Potom som postupne prelakovala každý jeden nechty s trochu hrubšou vrstvou Pretty Little Liar a pásky som hneď odstránila, dokým bol lak ešte mokrý.


Then I added a thicker layer of Pretty Little Liar on each finger and removed tapes when the polish was still wet.

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Ak sa vyskutla nejaká chybyčka krásy, opravila som ju tenkým štetcom a trochou First Class. Na záver som celú manikúru opäť prelakovala rýchloschnúcim nadlakom.


If I spotted some mistake here and there I grabbed fine brush and some First Class and did bit of retouching. Finally I added another layer of quick drying top coat.

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Neviem, či sa ešte niekedy pustím do toľkého lepenia malých kúskov tenkých pások, no výsledná manikúra je naozaj efektná. Tie údrejšie z nás sa toľko netrápia a používajú šablóny, ktoré mnohonásobne uľahčia robotu :) Už aj ja si ich musím zadovážiť :D


I'm not sure if I will ever use so many small pieces of tapes but I really loved the final result. Those wiser nail artists use nail vinyls for this kind of manicure and I should probably buy some too :D

ILNP - First Class + Pretty Little Liar

Ako sa vám pozdáva dnešná mani? Poznáte alebo ste už aj vyskúšali túto nail artovú techniku? :)


What do you think? Do you use striping tapes or nail vinyls for similar manicures? :)




6 komentárov :

  1. wow, looks like lots of work, but the effect is stunning :) I have my striping tape, but didn't use yet ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Magda! :) It's worth it... But next time I would go for nail vinyls really! :D

      Odstrániť
  2. Kochám se kochám, vážně spolu vypadají nádherně. :)
    Něco podobnýho jsem zkoušela s krémovým nude a modrým pískovým. Z toho lepení by člověku vstávaly vlasy hrůzou, ale když je pak hotovo...♥♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Romanka :) Je to des, ale stojí to za to :) Asi si nespomeniem, ktoré myslíš... Idem pohľadať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalé, ako inak :)
    Do týchto pások som bola kedysi riadny blázon a predstavovala som si, aké úžasné nail arty s nimi vytváram. Až keď som sa k nim po čase dostala a vyskúšala si, koľko stojí nervov to pekne popriliepať, prešla ma chuť :D Máš môj obdiv!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Leni :) Presne tak som na tom aj ja! Vždy sa nechám zlákať výsledným efektom a keď sa do toho pustím, búcham si hlavu, že načo som sa to zas dala :D Ale tak neskúsiš, nevieš ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...