Bow - Wind of Change + Milv - 540

Ďalšia vločková manikúra a sneh stále nikde :D Tentokrát je však trochu farebnejšia a ne-vianočná :)

Bow - Wind of Change + Milv - 540

Ďalšia vločková manikúra a sneh stále nikde :D Tentokrát je však trochu farebnejšia a ne-vianočná :)
Dnes som skombinovala veľmi efektný lak a vodolepky. Nedávno ruská značka Bow (z ktorej ste u mňa mohli vidieť napr. lak Good God) vypustila do sveta novú kolekciu lakov. Medzi nimi boli aj termálne trio laky, ktoré ma zaujali najviac. Nakoniec som si z Nailland.hu objednala jeden s názvom Wind of Change.


Another manicure full of snowflakes but there is still no snow outside :D But this time it's more colorful and not that Christmas-y :)

Today I paired very interesting nail polish and water decals. While ago Russian brand Bow (from which I showed you Good God) launched new collection. And among others there were thermal trio polishes that caught my eyes the most. So I decided to buy one from this line called Wind of Change from Nailland.hu.


Bow - Wind of Change + Milv - 540

Pôvodne som ho až tak nechcela. Viac sa mi páčil tyrkysový Mutation, no bála som sa, že trio termálny efekt v ňom nebude až tak dobre vidno. No keď mi Wind of Change prišiel, bola som rada, že som sa rozhodla práve preň.


Originally I really didn't want to buy that one. I really liked turquoise one - Mutation, but I was afraid that the thermal effect won't be that visible. But when my Wind of Change arrived I was really happy that I got it.

Bow - Wind of Change + Milv - 540

A takto ten trio termálny efekt vyzerá v praxi ;) Teplé miesta na nechte sú nezábudkovo modré. Ako sa necht ku špičke postupne ochladzuje, prechádza cez fialovo-ružovú až po tmavú slivkovú.

Vďaka teplým rukám som si väčšinu času užívala práve modrú termo fázu :) No využila a užila som si každú príležitosť, kedy sa lak mohol zmeniť. Preto som si umývala ruky v studenej vode a vonku nenosila rukavice :D


And this is how the trio thermal effect looks like ;) Warm areas are light periwinkle. As the nail gets colder and colder to the tip it's changing through pinkish purple to dark plum.

I enjoyed it in that blue phase most of the time because of warm hands :) But I took advantage of every moment so the polish could change. Like I washed my hands only in cold water and I didn't wear gloves outside :D


Bow - Wind of Change + Milv - 540

Lak navyše obsahuje drobulinké holografické úlomky. To bol, samozrejme, ďalší z dôvodov, prečo som ho chcela ;)


The polish also contains holographic particles. Which was another reason why I really wanted this one ;)

Bow - Wind of Change + Milv - 540
Tmavá fialová po namočení rúk do studenej vody :) / Dark purple after I put my hands into cold water :)
Lak má fajn konzistenciu a dobre sa lakuje. Keďže v teplom stave je dosť bledý, treba si dať pozor aby sa v ňom nevytvorili lysinky. Mne sa taká vyskytla na ukazováku. Na fotkách vidíte dve vrstvy.


The polish has a nice consistency and it's easy to apply. Since it is quite pale when it's warm you have to be careful to be opaque enough. You can see a little bald spot on my index finger. I'm wearing here two coats.

Bow - Wind of Change + Milv - 540

Po uschnutí je lak matný. Vyzerá zaujímavo aj tak, no keďže som ho nelakovala na všetky nechty, pretrela som ho lesklým nadlakom, aby sa hodil ku vodolepkám.


It dries matte which looks really interesting but since I haven't used it on all my nails I added a layer of shiny top coat so it matches the water decals.

Bow - Wind of Change + Milv - 540

Tieto krásne modro-fialové vločkové vodolepky číslo 540 (opäť ruskej) značky Milv mi prišli nedávno v objednávke z El Corazón

Aby vodolepkové nechty lepšie zapadli medzi ostatných holografických susedov, zľahka som ich prelakovala holografickými úlomkami z laku El Corazón číslo 423/535.


I got these beautiful purple and blue snowflake water decals no. 540 from another Russian brand Milv in my recent order from El Corazón.

And I also wanted to match the water decals to the rest of holo nails so I added a light coat of holographic shards from lovely polish number 423/535 from El Corazón.

Bow - Wind of Change + Milv - 540


Meteorológovia tvrdia, že sa nakoniec snehu aj dočkáme :) Dovtedy budem rada, keď mi napíšete, ako sa vám dnešná manikúra páči ;)


Meteorologists said that we will have snow here :) Until then you can write me if you like today's manicure ;)




8 komentárov :

  1. Wau tie sú nádherné veľmi sa ti vydarili :) Aj ja by som mohla niečo podobné vyskúšať mohla by to byť zábava. Hádam sa mi podaria aspoň z polovice tak dobre ako tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Určite skús. Vodolepky sú najjednoduchší nail art, aký poznám a termálny lak z teba v momente spraví hravé dieťa :D

      Odstrániť
  2. Takových vločkových manikúr, to by bylo, aby něco nespadlo. :D
    Nádherně to celé k sobě ladí, moc pěkný ! A ten lak, teda wow, taky bych si s ním asi podobně hrála. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vraj už spadlo :) Len tu v Žiline stále nič :D Som rada, že sa ti manikúra páči. Termálne laky sú jednoducho pecka :)

      Odstrániť
  3. wow, the trio thermal effect is stunning!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yeah, it is! :) It's so playful! Even it wasn't visible all the time I really enjoyed wearing it :)

      Odstrániť
  4. Termálny lak vyzerá mimoriadne krásne, ale ja viac obdivujem tvoju schopnosť pohrať sa s fantáziou a dokonale zladiť celú manikúru. Alicka, ty si neskutočne talentovaná :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj Leni, ďakujem za taký milý komentár :) Veľmi si to vážim.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...