Mikulášska nádielka / Gift form St. Nicholas

Tak čo, poslúchali ste a našli ste si v čizme nejakú tú dobrotu? Ja mám tiež pre vás jednu sladkú manikúru :)

Mikulášska nádielka / Gift form St. Nicholas

Tak čo, poslúchali ste a našli ste si v čizme nejakú tú dobrotu? Ja mám tiež pre vás jednu sladkú manikúru :)


I hope you've been good this year and therefore you found some treats in your booties. No idea what I'm talking about? You can read about St Nicholas Day in my last year's post :) And I have for you one sweet manicure too :)

Mikulášska nádielka / Gift form St. Nicholas

Ako základ pre nail art som použila hravý lak od Golden Rose z kolekcie Jolly Jewels číslo 115. Tento rozkošniak je v blogovom svete dobre známy a obľúbený, no ku mne sa dostal až toto leto. Lebo som si myslela, že ho nepotrebujem. Hlúpa, hlúpa ;)


As my base I used playful polish Golden Rose from Jolly Jewels collection number 115. This cute pie is quite well known in nail blogger world but I got it only this summer. Because I thought I don't need it. Silly me! ;)

Mikulášska nádielka / Gift form St. Nicholas

Nalakovala som si jednu vrstvu 115-ky na jednu vrstvu bieleho laku Wild White Ways od Essence.

Na toto kombo som potom napečiatkovala cukríkový vzor z platničky BP-L023 od Born Pretty Store. Prstenník som si navyše ozdobila jedným veľkým lízatkom :)

Dlho som už na žiadnu manikúru nepoužila zmatňujúci nadlak, tak prečo nie dnes? Aj tak sa mi veľmi páčia zmatnené glitrové laky :)


I painted my nails with one coat of Wild White Ways from Essence and then added one coat of Jolly Jewels 115.

Then I stamped lovely candy pattern from stamping plate BP-L023 from Born Pretty Store. On my ring finger I added one larger lollipop :)

I haven't used matt top coat for a long time so why not today. I really love mattified glitter!


Mikulášska nádielka / Gift form St. Nicholas

Dúfam, že sa vám manikúra páči :) Kľudne mi do komentára napíšte, ako vyzerala vaša Mikulášska nádielka :)


Hope you like this little mani :) Pease write me what you found in your package if you celebrate this holiday :)




10 komentárov :

  1. pri tvojich nailartoch sa dá len vzdychať a achkať;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. this is super cute! I found the book - the one from my wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you dear :) Wow that's awesome. What's the name of the book? ;)

      Odstrániť
  3. Wau tie sú nádherné, krásne sa ti vydarili naozak krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeminéééé, dokelu, to je brutálne sladké, najúžasnejšie. No hotová som z týchto nechtíkov!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som zbadala slovo dokelu som sa trochu zľakla :) Ale nakoniec to bolo super pozitívne :) Ďakujem Lenka :)

      Odstrániť
  5. Tohle je super nápad s tím glitrovým + razítka ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som si konečne tú 115-ku kúpila, vedela som, že ju použijem na nejaký cukríkový nail art :) Som rada, že sa ti tak páčia dokopy :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...