El Corazón - Ocean + nail art

Na ruskú kozmetickú značku El Corazón ste už možno narazili. Najmä ak na Instagrame sledujete aspoň zopár ruských nail blogeriek :)

El Corazón - Ocean + nail art

Na ruskú kozmetickú značku El Corazón ste už možno narazili. Najmä ak na Instagrame sledujete aspoň zopár ruských nail blogeriek :)

Už asi pol roka som sa odhodlávala si od nich kúpiť zoprá lakov, no vždy z toho akosi zišlo. Až nedávno, keď už som mala laky viac ako dva mesiace v košíku, som objednávku potvrdila.

El Corazón aj so svojou sesterskou značkou Kaleidoscope vyrábajú laky, ktoré sú nielen krásne, ale aj lacné. Verte či nie, jedna fľaštička vychádza na cca 3€. Poštovné je rovnaké pre akúkoľvek hodnotu objednávky - približne 6,5€.

Komunikáciu s eshopom bola na jedničku a doručovanie trvalo ani nie dva týždne. Určite vám ho teda môžem odporúčať :)

Ja som mala v hľadáčiku najmä laky z radu Large Hologram. Všetky laky tvorí farebné želé s množstvom väčších holografických úlomkov. Nakoniec som si vybrala štyri - Ocean, Kryptonite a Nymph a číry 535, ktorý sa dá použiť ako nadlak. No aj tak by som ich chcela všetky :)


Maybe you've already know Russian cosmetics brand El Corazón. Mainly if you follow some Russian bloggers on the Instagram :)

I wanted to buy polishes from them for quite a long time but somehow I never managed to do it. Recently I remembered that I have few things still in the cart so I added more and ordered them.

El Corazón with its sister brand Kaleidoscope create polishes that are not only beautiful but also pretty cheap! Believe me or not, one bottle costs around 3€. The shipping si same for all orders anywhere in the world - approx. 6,5€.

Communication with store was great and the delivery took not even two weeks. So I can totally recommend shopping with this store :)

I was all about their Large Hologram polishes. They consist of colored jelly base with huge amount of larger holographic shards. In the end I ordered four of them - Ocean, Kryptonite a Nymph a clear-based number 535 that can be used as topper too. But I want them all! :)


El Corazón - Ocean + nail art

Ako prvý dnes pre vás mám nádherný kráľovsky modrý Ocean. Presne túto farbu lakov naozaj zbožňujem. A holografické čiastočky v laku vyzerajú naozaj úchvatne.


Today I will show you gorgeous royal blue called Ocean. I simply love this color and I own many blue polishes. And those holographic particles floating in the polish are just stunning.

El Corazón - Ocean + nail art

Aplikácia bola bez problémov. Mne stačili dve vrstvy na efekt, ktorý vidíte vyššie.

Keďže sa jedná o želé lak, úplné krytie s ním dosiahnete až po tretej, štvrtej vrstve, no myslím, že to nie je potrebné. Voľný okraj nechu síce presvitá, no všimnete si to asi len na fotografiách a nie v bežnom živote.

Výdrž ma tiež milo potešila. Nechty ostali neporušené celé tri dni, potom som si ich odlakovala. No určite by vydržali aj dlhšie :)


The application was easy peasy. I was fine with two regular coats and you can see the effect on the photo above.

Because it's a jelly polish for full coverage you need at least three coats but I don't think it's necessary. There is still some visible nail line but you will notice it only on the photos and not in real life.

I was also happy that there was no chipping after three days and I believe it will last even longer. But I had to remove it to paint other stuff on my nails ;)


El Corazón - Ocean + nail art

Nail art, ktorým som doplnila túto manikúru, ma napadol hneď, ako som Ocean držala v ruke. Možno aj vy poznáte techniku kreslenia zmizíkom na papier natretý atramentom.

Ja si ju pamätám ešte zo základnej školy :) V rovnakom období - tesne pred Vianocami, sme na výtvarke kreslili do atramentu zasnežené krajinky s domčekami, snehuliakov, či nočnú oblohu posiatu hviezdami...


The nail art I added to this manicure popped into my mind when I saw the Ocean for the first time. Maybe you know this technique too - you draw with ink eraser pen on paper fully painted with ink.

I remember if from primary school :) Around the same time before the Christmas we were drawing on the inked paper snowy landscapes with little houses, snowmen or night sky full of stars...


El Corazón - Ocean + nail art

Samozrejme, že biele kresby som v tomto prípade "nezmizíkovala". Namaľovala som ich tenkým štetcom, ktorý som vám ukázala minule a bielou akrylkou :)


Of course this time I haven't use the ink eraser. I painted it all with fine brush that I showed you in previous post and white acrylic paint :)

El Corazón - Ocean + nail art
Snehuliak nesmie chýbať:) I keď o snehu u nás zatiaľ ani chýru... / Snowman is a must have! Even we still don't have any snow here...
El Corazón - Ocean + nail art
Dokonca aj etiketa na fľaštičke je holografická! / Even the label on the bottle is holographic!

Poznáte túto výtvarnú zmizíkovaciu techniku? Ako sa vám pozdáva tento krásavec od El Corazón? Už sa teším, keď vám ukážem ďalšie kúsky tejto značky :)


Do you know this ink technique too? And what do you think about this beauty from El Corazón? Can't wait to show you more from this brand :)




10 komentárov :

  1. Oh, nice! I almost emailed you, because I saw a couple of days/weeks ago that you ordered form El Corazon. I just orderd a couple of days ago (because the shipping is free in all December on orders from $30), and I wanted to ask how long the shipping take. But you answered my question in this blogpost :)) I hope my package will arrive soon too, I can't wait to get my hands on the polishes (I ordered 11 pcs :D). I bought 2 from this Large Hologram line, Nymph and Cosmos :) Ocean looks really nice too and I loved the nail art!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks Lexa, glad you like it :) In my case it was pretty fast so I hope it will be the same for you. They are pretty awesome right? Nymph is really gorgeous in real life! Looking forward to see them on your nails :)

      Odstrániť
  2. Top top top! Nailart je opäť dokonalý, romantická zimná krajinka. Ale teraz som paf aj z laku, hoci má toľko trblietok. Jeho farba je neskutočne krásna a trblietky mu dodali tú pravú sviatočnú atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Lenka :) Presne takáto farba ma veľmi baví na nechtoch. Som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  3. Jeej tak tie sú nádherné a skvelý nádad s tou krajinkou a snehuliačikom. Budem už aj ja musieť nejaké zimné alebo Vianočné spraviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Roztomiloučký nail art. :) A El Corazón je velký pan krasavec ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romanka :) Ja som oči vyvaľovala, aké krásne laky majú... A tie ceny ^_^ Už sa dajú kúpiť aj na Naillande :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...