Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Kedysi som pečiatkovanie nemala rada. Lebo mi to nešlo. No potom som zistila, že chyba nie je vo mne ;)

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Kedysi som pečiatkovanie nemala rada. Lebo mi to nešlo. No potom som zistila, že chyba nie je vo mne ;)
Stačí mať totiž tie správne nástroje a všetko ide zrazu ľahko. Jedným z troch nevyhnutných pomôcok, okrem kvalitne spracovanej platničky a dobre pigmentovaného laku je tampónik na pečiatkovanie.

Dnes mám pre vás teda recenziu na tento mäkučký tampónik z Born Pretty Store, ktorý som si naozaj obľúbila.

Mnohé značky už dávnejšie prišli so silikónovými tampónikmi a BPS na seba nenechalo dlho čakať a ich eshop zrazu zaplavili podobné produkty.


I have to admit that not that long ago I really hated stamping. Because I couldn't do it. But then I found out that it's not me... And all I needed for perfect stamping were the right tools. Since then the stamping was an easy task.

One of the essential tools you need except for good plate and well pigmented polish is a stamper.

So today i have for you a review of this squishy stamper from Born Pretty Store that I really like.

Silicone stampers aren't new thing and many brands were selling them for a while and BPS brought us many of them too.


Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Ten, ktorý som si vybrala na testovanie je naozaj veľký - v priemere meria 4 cm. Je na výber z dvoch farebných možností - číry (skôr mliečne biely) a červený.


The one I picked for testing is quite big - in diameter it has 4 cm. You can choose from two colors - clear (rather milky white) and red.

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Asi to nie je dobre vidno, ale silikónová hlavička je veľmi mäkká a pružná. Ak máte podobne zahnuté nechty ako ja, túto vlastnosť oceníte. Mne sa s klasickými tvrdými tampónikmi (ako je tento) nikdy pečiatkovanie nedarilo práve kvôli tvaru mojich nechtov.


Maybe you can't see it well here but the silicone head is really soft and squishy (favorite word of many bloggers :D). If your nails are curved just like mine you will appreciate this attribute. I wasn't able to stamp my nails with classic sturdy stampers (like this one) mainly because the shape of my nails.

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Silikónová hlavica je umiestnená v kovovom kalíšku, ktorý sa dobre drží. Pôvodne bol silikón hladký a lesklý.

Vždy treba najskôr vyskúšať, či sa vám nepodarí dobre pečiatkovať aj s takým povrchom tampónika. Mne sa to nedarilo, tak som ho musela zľahka prebrúsiť jemným pilníkom. Treba dávať pozor, aby ste pri tomto úkone povrch silikónovej hlavice nezničili.


The silicone head is fitted inside metal cup that is comfortable to hold. The silicone is originally smooth and shiny.

You should always test if your stamper is able to stamp well even if it's shiny. In my case the stamper wasn't picking images good enough so I had to buff the surface slightly with really fine file. Be careful when you do this so you don't ruin the silicone.


Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

V balení je aj praktická plastová stierka, ktorá sa používa na stiahnutie prebutočného laku z platničky. Ja by som však prijala, keby bola trochu pevnejšia a neprehýbala sa toľko.


You will also receive a practical plastic scraper card to scrape excess polish from the plate. It could be bit more sturdy so it doesn't bend that much.

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Pri pečiatkovaní je dôležitý aj spôsob "naberania" obrázka z platničky na tampónik. Z vlastnej skúsenosti viem, že najlepšie sa mi to darilo nie pritláčaním kolmo na platničku, ale rolovaním tampónika po obrázku.


The way you pick up the image with the stamper from the plate it's also really important. For me it worked the best to roll the stamper over the image instead of just pressing the stamper vertically to the plate.

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Naopak pri pečiatkovaní na nechty sa mi osvedčilo pritlačiť tampónik kolmo na necht.


On the other hand when I'm stamping the image on the nail I like to go perpendicularly to the nail.

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Tu vidíte obtlačený obrázok z platničky. Nie je úplne dokonalý, sem-tam sa niektoré detaily nepreniesli, no po opečiatkovaní na nechty si to voľným okom nevšimnete.


Here you can see the image picked from the plate. It's not perfect and crisp, some parts are missing but when you stamp it on your nail you can't see from the distance.

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Netreba zabúdať, že tieto silikónové pečiatky sa môžu pri kontakte s acetónom poškodiť. Môžete použiť bezacetónový odlakovač, no šikovnejšie riešenie je tampónik obtlačiť na "odchlpovací" valček :)


Don't forget that it's not the best idea to clean silicone stamper with acetone remover because you can ruin it. You can use acetone-free remover but I prefer to press it on the lint roller :)

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Na pečiatkovanie som použila malú platničku s vianočným motívom BP-43 tiež z Born Pretty Store.


For this manicure I used small stamping plate with Christmas-y image BP-43 also from Born Pretty Store.

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Ak okolo nechtov použijete zlupovaciu bázu alebo latex, z pečiatkovania sa stane jednoduchá, rýchla a dokonca zábavná technika na zdobenie nechtov :)


And when you use peel off base or latex around your nails the stamping is really easy, fast and even fun technique to embellish your nails :)

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Ako podklad pod vianočnú pečiatku som použila aj vianočný trblietavý holografický lak Tree of Lights od Colors by Llarowe zo zimnej kolekcie 2015 :)


As a base under the Christmas stamp I used Christmas appropriate sparkly holo nail polish Tree of Lights by Colors by Llarowe from their Winter 2015 collection :)

Born Pretty Store - Squishy marshmallow stamper

Silikónový tampónik môžem teda vrelo odporúčať! Najmä, ak vám doteraz pečiatkovanie veľmi nešlo a zápasili ste s ním :)

Tento momentálne stojí 3,27€, čo je naozaj smiešna suma za takého skvelého pomocníka. Navyše máte poštovné zadarmo a s mojim kódom EMSQ10 aj 10% zľavu :)


So I definitely recommend this stamper! Mainly if you struggle with stamping you just like I was back then :)

This one cost 3,27€ right now which is really ridiculous price for such a great tool. Moreover the shipping is free and you can use my 10% off code EMSQ10 :)




9 komentárov :

  1. Souhlasím když máš razítko, co ti vyhovuje potom se razítkuje skvěle. Moji oblíbenci jsou raztíka Creative Shop Stamper a razítko od B. Loves :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) O Creative Shope som počula samú chválu a po B. Loves už dlhšie pokukujem. Možno raz :)

      Odstrániť
  2. Ďakujem za tip, už som objednala :) Usúdila som, že bola chyba ozaj v 'pečiatkovači', ktorý som mala a tak dúfam, že s týmto marshmallowským mi to pôjde ako po masle :)
    Tvoj výtvor vyzerá ozaj krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Mäkkým pečiatkovačom nemáš čo pokaziť. Dúfam, že aj tebe bude slúžiť tak dobre, ako mne... :)

      Odstrániť
  3. I have the blue and the red head for this stamper from BPS. blue is quite ok, but red doesn't work at all, even after buffing. and this is annoying, because original Creative Stamper worked perfectly at once, without all those manipulations... for few days I'm also using the head for this stamper from B. (polish blogger who makes, among other - stamping plates) and this is sooo perfect. stamps ideally right after taking out of the box :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. That's weird. Maybe wrong batch of silicone :/ No idea. But I saw many girls using the red one saying it's even better than this clear head... But yeah, so annoying! Yep, I know B. and maybe I will order some stuff from her in the future :)

      Odstrániť
  4. Aha, tak tu je pes zakopaný! Ja mám teda veľmi "ohnuté" nechty... Možno si túto "perinku" na pečiatkovanie objednám a moje nechty znova zažijú umeleckú romancu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň ja som na takýto problém narazila ;) Ale takýmto mäkučkým pečiatkovačom to pôjde lepšie :)

      Odstrániť
  5. Ja neviem. Mám tento pečiatkovač doma už asi mesiac a vôbec nespolupracuje. Nanesiem na platničku lak a zotriem. Potom samozrejme prichádza na rad pečiatkovač, ktorý jemne pritlačím... a nič, pečiatkovač je bez laku. Aj som ho prebrusovala, ale nepomohlo. Používam laky od Moyra a z nehtomania.cz a na klasickom tvrdom pečiatkovači fungujú na 100%, ale tuto ani za svet. A tak som sa tešila, že budem mať konečne opečiatkovaný celý necht, kedže mám dlhé nechty a takto ma sklamal :(

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...