Christmas Eve snowflakes

Dúfam, že ste si užili Štedrý večer :)

Christmas Eve snowflakes

Dúfam, že ste si užili Štedrý večer :)
Pôvodne som vám chcela túto manikúru ukázať ešte včera. Len mi to akosi nevyšlo popri tom balení a následnom rozbaľovaní darčekov ;)


I hope you had great Christmas Eve :) I wanted to show you this mani yesterday. But I was so busy with wrapping and then unwrapping gifts... ;)

Christmas Eve snowflakes

Keďže som si robila nechty včera poobede, chcela som niečo pekné ale aj rýchle. Výber teda padol na pečiatkovanie v kombinácii s naozaj krásnym a slávnostným lakom - Juliette od ILNP vo farbe ružového zlata.


And since I was doing this mani yesterday in the evening I wanted something not only pretty but also quick. So I went for stamping and one really really pretty rose gold polish - Juliette by ILNP.

Christmas Eve snowflakes

Rovnako ako Cherry Luxe, ktorý som vám ukázala nedávno, aj Juliette patrí do línie lakov s unikátnym finišom nazývaným Ultra Metallics. Sami môžete vidieť to množstvo strieborných úlomnkov :)


It has the same unique finish called Ultra Metallics as Cherry Luxe that I showed you while ago. You can see all those silver flakies, don't you?

Christmas Eve snowflakes

Nedávno som neodolala a z Nailland.hu som si objednala ďalšiu z pečiatkovacích platničiek. Táto je Enchanted 16 od Moyou a obsahuje množstvo zimných (aj menej zimných) motívov.

Nakoniec som si vybrala veľkú vločku a dúfala som, že sa trafím do stredu nechtu. Samozrejme, že sa mi to nepodarilo tak, ako by som si predstavovala, no budeme sa tváriť, že to tak malo byť :D Už sa neviem dočkať môjho nového priehľadného pečiatkovača...


I also ordered another lovely stamping plates from Nailland.hu. This one is Enchanted 16 by Moyou and it has so many pretty images not only for winter themed manicures.

I picked the large snowflake and I was hoping that I will stamp it in the centre of my nail. Of course I didn't but let's pretend that it was my intent :D Can't wait to get my Clear Jelly stamper...


Christmas Eve snowflakes
Vločku som doplnika malým strieborným kamienkom a manikúra bola hotová. / I added a small silver rhinestone to the snowflake and my mani was done.

Christmas Eve snowflakes
Juliette tiež obsahuje holografické čiastočky. Vďaka tomu sa ligoce naozaj extrémne :) /  Juliette also contains holo particles and it sparkles like crazy :)

Aké boli tie vaše Vianoce? Napíšte mi, čo (lakové) ste si našli pod stromčekom :)


How was your Christmas? Write me what (nail polish) you found under the tree :)




5 komentárov :

  1. I love the look! Juliette is adorable and so festive :) I didn't get any nail polishes, my family thinks I have to much already ;P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Magda! :) Juliette is simply perfect festive polish. Yeah, me neither. But in my case they are probably afraid that they would buy me something I already have :D

      Odstrániť
  2. To je dokonalá manikúra na Vánoce. Luxusní a elegantní. ♥
    Mám vůbec psát, že nad tím lakem slintám ? To je jasný přece. :D
    Doma mám nově dvě destičky Moyra a nemůžu se dočkat, až dorazí i razítko, protože s tím od Essence to nejde úplně dobře. Navíc mi ho pan pes Odin rozhryzal, takže....:D Strašně se mi líbí razítka na těchto typech laků, tak se těším, až vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči ;) Juliette je naozaj kráska. Nedalo sa nekúpiť si ju :) (o koľkých lakoch som to už povedala? :D). Moyra má skvelé platničky. Tiež si plánujem ešte nejaké zadovážiť :) To razítko od Essence som mala aj ja a vôbec mi nefungovalo a nečudujem sa, že pán Odin sa na ňom "vyřádil" :D Aké razítko si si objednávala? :)

      Odstrániť
    2. Vlastně ani přesně nevím :D Nechala jsem na doporučení, protože cenově vycházela všechna stejně. Ale destičky mám Geometry a Celebration. A ještě k tomu rozkousanému razítku - guma zůstala nedotčena, tak jsem ji vyndala a zkoušela aspoň na papír - no světe div se, trošku to šlo. :D :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...