My Dear Reindeer

Milujem, keď niektoré manikúry vzniknú úplnou náhodou, či skôr zhodou okolností :)

My Dear Reindeer

Milujem, keď niektoré manikúry vzniknú úplnou náhodou, či skôr zhodou okolností :)
To je prípad aj tej dnešnej. Tu na blogu som sa tým veľmi nechválila, no kto ma sleduje na Instagrame alebo Facebooku vie, že už od prvého decembra si každý deň otváram okienka na Adventnom kalendári od Essence.

A práve jeden z lakov, ktoré som v kalendári našla s názvom My Dear Reindeer sa zrazu ocitol na mojom stole s novými pečiatkovacími platničkami z kolekcie Enchanted od Moyou. Okrem iných rozkošných zvieratiek je na jednej z nich aj sob. Ďalej už asi netreba vysvetľovať :)


I really love when my manicures happen just like that. By coincidence :) That's how today's manicure was created. If you follow me on Instagram or Facebook you know that I got myself the Advent Calendar by Essence.

And among all those polishes was this one named My Dear Reindeer. Suddenly it was lying on my table next to my new stamping plates from Enchanted collection by Moyou. They are full of cute animals. And of course there was a reindeer on one of them. I don't think I have to explain more :)


My Dear Reindeer

My Dear Reindeer je krémovka stredne tmavo šedej farby s kvapkou hnedej. Viac známa je vďaka jej anglickému prekladu - taupe.


My Dear Reindeer is cream nail polish in medium grey with drop of brown. Better known as taupe :)

My Dear Reindeer
Hlavný aktér z platničky Enchanted číslo 05 od Moyou :) / The star of the show from Moyou Enchanted plate number 05 :)

My Dear Reindeer

Zvolila som metódu opačného pečiatkovania, o ktorej si môžete prečítať v tomto článku. Nechcela som sa spoliehať na to, že sa s pečiatkou ozaj trafím na stred nechta.

Môjho drahého sobíka som chcela aj vymaľovať, aby lepšie vynikol. Na to som použila ďalší kalendárový lak Meet Me At The Chimney.


I decided to use the reverse stamping method. You can read more about this technique in this post. I wanted to place it in the center of my nail and I still don't have that much skill to do it perfectly.

I also wanted to fill the reindeer so I used another polish from the calendar - greige colored Meet Me At The Chimney.


My Dear Reindeer
 A keďže som mu nakoniec domaľovala červený nos, môžeme ho volať Rudolf :) / And since I painted his nose red, let's call him Rudolph :)

Čo na nich poviete, na Ňufákov malých? :) Zajtra tu máme Štedrý deň a ja si pre vás chystám moju pod-stromčekovú manikúru. Dúfam, že sa stavíte ;)


What do you think about these cuties? :) Tomorrow it's Christmas Eve and I want to show you my manicure. I hope you'll drop by ;)




4 komentáre :

  1. A ja som si spočiatku myslela, že si to prácne kreslila ;) Ale aj tak sú to dokonalé nechtíky, z ktorých neviem odtrhnúť oči. Juj, pekné, pekné pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój, no komu by sa s tým chcelo tak piplať :D Aj tak to bolo dosť náročné umiestniť to pekne tam, kam to patrí ;) Som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  2. To jsou úplní ňuňánci :) Vypadají krásně, jak jsi je vymalovala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všakže? ^_^ Tieto platničky od Moyou sú neuveriteľne roskošné! :) Som rada, že sa páčia :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...