piCture pOlish Nail Art Quarterly

To, že piCture pOlish každoročne usporiadava Blog Fest asi vedia mnohé z vás.

piCture pOlish Nail Art Quarterly

To, že piCture pOlish každoročne usporiadava Blog Fest asi vedia mnohé z vás.
Niektoré sa dokonca už aj zúčastnili ;) Tento rok však nastali zmeny a okrem Blog Festu sa bude konať každý štvrťrok Nail Art Quarterly.

Asi pred mesiacom piCture pOlish zverejnil na Instagrame inštrukcie. Bolo treba vyjadriť svoj záujem v max. 25 slovách a potom už len čakať, či ma vyberú. A vybrali :)

Téma prvého Nail Art Quarterly bola Flower Power, teda sila kvetov. Pravidlá boli dosť striktné. Použiť sme mohli len tri odtiene od PP a ich čierny a biely lak, či bielu a čiernu akrylku.

Blog Fest by piCture pOlish is well known event among all nail bloggers around the world. Some of you even participated ;) This year things changed and one more event was created in addition to Blog Fest. It's called Nail Art Quarterly.

About month ago piCture pOlish posted instructions what to do to participate. If you wanted to join this event you had to express you interest in 25 words max and then wait if you were selected. And then Jules from piCture pOlish wrote me back :)

The theme of the first Nail Art Quarterly was Flower Power. The guidelines were quite strict. We could pick and use up to three shades from piCture pOlish and their Bright White or Black or black and white acrylic paint.


piCture pOlish Nail Art Quarterly

Ja som si zvolila ružový Electric Dream, modro-fialový Imperial a zelenkavý Tail Feather. Imperial som mala už dlhšie na muške a konečne sa našiel dôvod si ho kúpiť :) K tomu som potom doladila zvyšné dva. Chcela som, aby výsledný nail art pôsobil veselo a "kvetinovo" ;)

I decided to go for "floral" colors - pink Electric Dream, purple Imperial a soft green Tail Feather. I wanted to buy Imperial for a long time so finally there was a reason to do that :)

piCture pOlish Nail Art Quarterly

Nižsie môžete vidieť jednotlivé laky a nejajé tie detailíky fľaštičiek. Určite každému laku ešte venujem samostatný článok, lebo si to naozaj zaslúžia.

Below you can see all the polishes I used and some details of the bottles. I want to show you all of them separately too because they are just so pretty.

piCture pOlish Nail Art Quarterly

piCture pOlish Nail Art Quarterly

piCture pOlish Nail Art Quarterly

piCture pOlish Nail Art Quarterly

piCture pOlish Nail Art Quarterly

piCture pOlish Nail Art Quarterly

A tu môžete vidieť nail art, ktoý som pre Nail Art Quarterly vytvorila. Moje zošity vždy zdobili kadejaké čarbanice kvetiniek a iných obrazcov. Tak som sa rozhodla vytvoriť si niečo podobné aj na nechtoch.

And here you can see the nail art that I created for Nail Art Quarterly. All my school notebooks were always full of doodles. So I painted something similar on my nails.

piCture pOlish Nail Art Quarterly

piCture pOlish Nail Art Quarterly

A čo teraz? Počas nasledujúcich dvoch týždňov bude piCture pOlish na svojom Instagrame uverejňovať výtvory všetkých zúčastnených.

Tie naj nail arty bude vyberať porota zložená zo svetoznámych blogeriek. Tvorí ju Camille z Pshiiit, Tam z Oh My Gosh Polish, Cathy z More Nail Polish, Sveta z Lakoman a Allie z Britnails.

Pre tri najlepšie výtvory sú pripravené tri ceny. Prvé miesto si môže vybrať buď 500 AUD alebo vytvorenie vlastného laku v spolupráci s piCture pOlish, druhé miesto 300 AUD a tretie 150 AUD.

Držte mi palce a čeknite čo vytorili ostatné dámy pod hashtagom #ppnailartquarterly1 na Instagrame. Na záver len toľko, že bolo super sa zúčastniť takejto celosvetovej akcie :)

And now what? In next few weeks piCture pOlish will be presenting all the nail arts on their Instagram.

Three best creations will be picked by the jury. That consist of all the famous names in nail blog world - Camille of Pshiiit, Tam of Oh My Gosh Polish, Cathy of More Nail Polish, Sveta of Lakoman and Allie of Brit Nails.

There will be three winners and three prizes. First one can choose 500 AUD or to create a collaboration nail polish. Second and third winner will receive 300 AUD and 150 AUD.

Keep your fingers crossed for me and check out other ladies and their creations under #ppnailartquarterly1 on the Instagram. And all I can say for now is that it is great to be a part of such an amazing event :)




12 komentárov :

  1. suhlasím s Hanou, prekrásne! ty to s lakmi proste vieš:) držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa zúčastnila blog festu pred dvomi rokmi, minulý rok ma nevybrali no a tento rok som na to zabudla :D Tak snáď si budúci rok spomeniem a pošťastí sa mi :P Tvoj výtvor je ale super, veľmi sa mi páči farebná kombinácia a v súťaži ti budem silno držať palce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne na teba som myslela pri písaní, že niektoré sa už zúčastnili. Stále si myslím, že ti vtedy vybrali veľmi "ťažko spracovateľné" odtiene... Ďakujem za milé slová aj držané palce ;)

      Odstrániť
    2. Ale zas som dostala tri laky od PP zadarmo, dva dokonca take, ktore som aj chcela a oni mi doplnili tu modru, takze z toho som sa zas tesila a nemozem sa stazovat :P A to, ze nevyhram, som vedela uz od zaciatku :D

      Odstrániť
    3. Tak to áno :) Škoda, že tento raz už neposielali laky :/ Ono konkurencia je vždy dosť silná, tiež nemyslím, že budem medzi prvými :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...