F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne

F.U.N. Lacquer  svojimi kolekciami vždy zaujme a prekvapí.

F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne

F.U.N. Lacquer svojimi kolekciami vždy zaujme a prekvapí.
Ich nová letná kolekcia 2015 opäť nie je výnimkou. Pozostáva zo šiestich holografických lakov s dávkou zlatých trblietok.

Hneď som mala dvoch favoritov. Okrem Moonlight Nocturne ma zaujal aj zelený Green Foliage. No ten bol od začiatku beznádejne vypredaný. Nakoniec som sa teda rozhodla práve pre kráľovsky modrý Moonlight Nocturne.

A tá sýta modrá ma úplne pohltila. Stačili dve vrstvy k dokonalosti. Povrch je po uschnutí trošku drsnejší, ale na to tu predsa máme nadlak :)

F.U.N. Lacquer always surprise with their collections. Their new Summer 2015 collection is no exception. It consist of six holographic polishes with loads of gold glitters.

I had two favourites. Besides Moonlight Nocturne I really loved Green Foliage. But that one was hopelessly sold out from the beginning. So I decided to buy lovely blurple Moonlight Nocturne. 


But I love it. All you need is two easy coats of this perfection. The surface is bit gritty when it's dry but for that we have a top coat :)


F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne

F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne

F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne

F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne

F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne

F.U.N Lacquer - Moonlight Nocturne




6 komentárov :

  1. Nádhera ♥ včera už jsem udělala objednávku z Naillandu :D tak ke mě dorazí 4 láčky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A gratulujem ku objednávke! Som zvedavá, čo si si nakúpila :)

      Odstrániť
  2. och ako sem stále dávaš tieto fun a ilnp laky, tak som neodolala a musela som si jeden od nich objednat, už dlho som ho očumovala na naillande, a dnes to uz muselo byť :D som si objednala od fun 24k diamond (H), tak sa teším :D len tá cena...:D
    aj tento je veľmi krásny, ale tak všetky nemôžem mať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznávam, trochu som sa posledné mesiace nechala uniesť a nakupovala som hlava nehlava :D Teraz by som sa chcela trochu ktoriť a vynosiť aj to, čo som si už nakúpila... 24k Diamond (H) je ozaj krásavec takže chápem tú radosť. Hej hej, tá cena :D

      Odstrániť
  3. Ten je prostě okouzlující ♥ Se mi o něm dnes bude snad i zdát. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...